وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواین اشتایگر: هنوز آمادگی برای 90 دقیقه بازی کردن را ندارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ باستین شواین اشتایگر بازیکن محبوب باواریا از عدم آمادگی خود برای بازی کردن در طول 90 دقیقه در زمین بازی خبر داد.

شواین اشتابگر در رابطه با مصدومیت و عدم آمادگی کامل خود به بیلد می گوید: "مچ پای من خیلی زود خوب شد و این مرا خوشحال کرده است اما آمادگی بدنیم زیاد خوب نیست و نمی توانم به طور کامل بازی کنم. خوشحالم که توانستم در بازی قبل مقابل زسکا 20 دقیقه بازی کنم. این بسیار خوب بود زیرا که توانستم در زمین بازی حضور پیدا کنم."

فیلیپ لام نیز در مورد پست جدید خود گفت: "من این پست را دوست دارم، وقتی تمام بازیکنان در آن پست مصدوم بودند نتوانستم پیشنهاد بازی کردن به عنوان هافبک دفاعی را رد کنم. من می دانم که مربی دوست دارد من در آن پست بازی کنم."

با توجه به عدم آمادگی شواینی و همچنین مصدومیت مارتینز و تیاگو باید دوباره شاهد بازی کردن فلیپ لام در پست 6 (هافبک دفاعی) مقابل شالکه باشیم.

نظرات 5 + ارسال نظر
hamed_hamdast پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 22:12

انصافا لام داره تو پست هافبم دفاعی خوب بازی میکونه
ولی از رافینیا خیلی راضی نیستم
ولی خب چاره ای هم نیست

فاطمه پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 22:53

خدا کنه زود امادگی کاملو به دست بیاری عزیزم.
اگه باستین و مارتینز برگردن عالی میشه.
خدایا خواش میکنم...

بایرن 5 ستاره پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 23:37

بودن لام وسط رو برای ما صددرصد تامین نمیکنه از هم بدتر توی پست تخصصی خودش رافینیا نه هجومای لام رو داره نه سانتای لام نه حالت تدافعیش.سطح رافینیا از لام پایینتره.خدا کنه با یرگشت مارتینز یا شوانی این مشکل زود حل شه

bastian31 پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 23:56

بچه ها کسی هست نگاه فیلم هشدار برای کبری11 کنه
ماتئوس هم در این فیلم بازی کرد و بارفیق سمیر سر کلن وبایرن با کری خوندن
شبکه تهران تکرارشم گذاشته ولی فکر کنم شنبه ساعت 13:30دوباره تکرارش بذاره
کبری11در جهان لنگه نداره
هالیوودم مجبور شده کپی از کبری11 بسازه

کان مقدس جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 20:46

لام انصاقی خوب جواب داده.
رهبر اصلی تیم شواینی هم برگرده خیلی تیم قوی میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد