وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ 3 - 0 زسکا مسکو؛ پیروزی باواریاییها در هفته اول لیگ قهرمانان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانس آرنا با 3 گل از سد تیم فوتبال زسکا مسکو گذشت.

گلهای بایرن را در این دیدار آلابا (4)، ماندزوکیچ (41) و روبن (68) به ثمر رساندند.  

باواریایی ها از ابتدا تا پایان کنترل بازی را در دست داشتند و در دقیقه 5 آلابای اتریشی از روی یک ضربه ایستگاهی دروازه ایگور آکینفیف را باز کرد. بازی کاملا یک طرفه دنبال می شد و شاگردان پپ دائما به دنبال درهم شکستن خط دفاع تیم میهمان بودند.

ده دقیقه قبل از اتمام نیمه اول ماریو ماندزویچ بابهره گیری از پاس رافینیا توانست باضربه سر دروازه حریف را باز کند و درنهایت این روبن بود که گل سوم باواریایی ها را به ثمر رساند. گلی که روبن زد هم توسط آلابا ساخته  و پرداخته شد تا این ستاره اتریشی، یکی از برترین بازیکنان میدان باشد. با وجود این سه گل باواریایی ها از تلاش دست نکشیدند و ژردان شقیری که به جای روبن وارد زمین شده بود، دائما به دنبال افزایش تعداد گلهای تیمش بود ولی بازی با همین سه گل و واریز سه امتیاز به حساب تیم باواریایی به پایان رسید.

در دیگر دیدار این گروه منچسترسیتی با 3 گل از سد میزبانش ویکتوریا پلژن گذشت.

نظرات 51 + ارسال نظر
amir bayern چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 01:18

shoroe por ghodrate bayern emsal ham jam male mast

soheil1200 چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 01:22 http://game-craft.ir

امیدوارم همیشه پیروز باشیم
من که بازیو ندیدم ولی امیدوارم قشنگ بازی کرده باشیم

hamed_hamdast چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 01:22

تبریک شایسته بردیم
فقط برای لورکوزن ناراحت شدم

milimil چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 01:29

امیدوارم اولین تیمی باشیم که دو بار پشت سر هم قهرمان می شیم. حیف نتونستم بازی رو ببینم.

محمد چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 01:35

آفرین آفرین.....

R7 چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 01:54

یعنی میشه امسالم قهرمان اروپا بشیم?
خدایا تو خودت کمک کن

اکبر چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 01:56 http://SINAKH90@YAHOO.COM

سلام دوستان بایرنی
به امید دیدار در جشن قهرمانی مجدد بایرن

bastian31 چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 01:58

شروع خوبی داشتیم ،عالی بود عالی
کاشکی بیشتر گل میزدیم

mostafa 1378 چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 02:04

ما بایرنیم و همیشه قهرمانی.

mary چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 07:33

من هم از باخت بایرلورکوزن ناراحت شدم نه که طرفدارش باشم نه ، فقط چون از تیمهای انگلیسی و انگلیس بدم میاد بخصوص چلسی و منچستر ، کاش حداقل اینقد گل نمی خورد یا مساوی تموم میشد.

mary چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 07:36

کاش بایرن خیلی بیشتر گل میزد، میگی اگر بازیها بخواد به همین ترتیب ادامه پیدا کنه یعنی منچستر و رئال همون شب که بایرن مسابقه داره اونا هم مسابقه داشته باشند من که نمی تونم بازیهای بایرن رو ببینم. وای بدم میاد از این صدا و سیما و نوع چینش بازیها.

mary چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 07:40

فقط یه راه وجود داره برا دیدن بازیها در شبکه سراسری یه بازیکن ایرانی لژونر کنیم در بایرن، بعد ببیننید چی کار می کنن ، آقا یه شبکه اختصاصی دیگه افتتاح می کنن برا پخش سراسری بایرن تا بازیکن ایرانی دیده بشه حالا کی رو بفرستیم ؟

محسن اشتایگر چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 08:08

تورو بفرستیم چطوره ؟ دانش فوتبالیت خیلى خوبه باگواردیلا هم که میانه ت خوبه

احسان چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 09:28

MIA SAN MIA

LEWANDOWSKI چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 09:48

لورکوزن خیلی حال گیری کرد.کاش تو بای آرنا 6برصفر منچسترو شکست بدن.

mary چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 10:19

من که مشکلی ندارم ، خوشحال میشم ترانسفر بشم ، هم از بچگی کشور آلمان و دوست داشتم هم بایرن مونیخ و پپ که عالیه، نمی دونم چرا به فکر خودم نرسید

حسین ژرمنی زاده چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 10:47

پخش نکردن بازی بهترین تیم حال حاضر باشگاهی جهان(بایرن مونیخ) چیزی نیست جز بی درایتی و کج سلیقگی مسولان صدا وسیما و احترام به نظر چند مجری و گزارشگر تازه به دوران رسیده وبی احترامی محض به طرفداران پرشور بایرن!

محسن اشتایگر چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 11:28

میخوای با اولی هوینس هماهنگ کنم بالاخره هرچی باشه من کاپتان دوم بایرنم

klose11 چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 12:16

*fc bayern manchen*

فریبرز چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 12:27

همگی با هم بگید. لا لا لای لای لا لای لا لای لا لای لا لای لای لا لای لالای..... بایرن قهرمان میشه خدا میدونه که حقشه به لطف یزدان و بچه ها بایرن قهرمان میشه بایرن قهرمان میشه..... تیم بعدی..... ما بایرن مونیخ هستیم و حالا حالاها قهرمان. با نتیجه دیشب و برد تیم نخست روسیه ترس بر پیکر تمام تیمهای اروپایی افتاد.

کان مقدس چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 13:08

یازی بعد باید پخش زنده باشیم.چون با من سیتی داریم.این بازیو نزارن دیگه..........

سیا چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 13:35

اگر صدا وسیما شبکه 3 بازی بایرن وسیتی را پخش نکنه هم ر فت وبرگشت را در صدا وسیما را باید ببندیم ونشان میده که از فوتبال هیچی سر در نمی ارند

بایرن 5 ستاره چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 13:41

دوستان عزیزان سلام و تبریک
تیم خیلی بی عیب بی عیب بود.هر کی بتونه ی فرصت از زسکا بگه بش جایزه میدم.عاشق پاس آلابا شدم.تیممون تو دنیا حالا بی رقیب شده.وای تیم دوم هم هیچ فرقی با تیم اول نداشت
باستین 31 تیریک واسه اینکه باستین اومدو شروع کرد.وتبریک به همه عاشقان بایرن
بچه ها دست..............

Bavariaboy چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 15:03

من بازی رو دیدم کاملا یک طرفه بود ، کلا زسکا سه تا شوت زد یکی دقیقه 10 یکی 30 یکی هم 93 ، دقیقه 25 که درصد مالکیت و نوشت 28 به 72 به نفع بایرن بود خیلی خیلی بهتر از لیگ بازی کردن اگر مانژو کمی حواس جمع تر بود نتیجه بهتر از این بود،
در کل روند بازی تیم بهتر بود برد رو هم به همه تبریک میگم.
ضمنا کم مونده بود فیلیپ لام رافینیا رو مصدوم کنه بیچاره رافینیا رو ده بار زدن!

bastian31 چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 15:03

بچه ها کار قبلا ندارم
ولی دیشب حساسترین بازی ،بازی رئال وگالا بود
خوب باید این بازی میگذاشت وانتقاد الکی میکنید
ولی امشب انتقاد داره که چرا بازی دورتمند وناپولی پخش نخواهد کرد وبازی الکی میذارن
دیشب باخت لورکوزنم تقصیر گلرشون بود وگرنه مطمئنا مساوی میکرد

بایرنی چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 15:25

کی گفته حساسترین رئال گالا بود؟

mary چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 15:41

امشب شبکه ورزش میذاره در لیست برنامه هاش دیدم زده بود ناپولی و دورتموند

mary چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 15:45

حالا برم بایرن مشاوره بدم یا بازی کنم آخه من فوتبال بلد نیستم بازی کنم یعنی مهارت ندارم ولی مشاوره در فوتبال رو بلدم.

فاطمه چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 15:56

بچه ها یکم انصاف داشته باشید و تعصبی نظر ندید.
همین گالا پارسال رئالو3بر2برد و دیشب خیلی بد بازی کرد وگرنه برنده رو نمیشد قبل از بازی تعیین کرد.
اما بازی بایرن به احتمال99%بایرن برنده بود و اون یه درصد هم اتفاقاییه که تو فوتبال می افته وگرنه زسکا تیمی نیست که بخواد جلو ابر قدرتا بایسته.
کلی بازیکن خوب تو گالا هست ولی شما یه بازیکن سرشناس از زسکا به من بگید؟
خوب گالا خیلی بهتره...

mary چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 16:13

حالا اینا رو گفتی که بگی رئال تیم خوبیه که 6 تا زد و تیم بایرن هنر زیادی نکرد که 3 تا به زسکا زد ، کارشناسان عزیز به عرض شما برسونم یه بازی با یه بازی دیگه فرق می کنه ممکن امروز ریال بتونه 6 تا بزنه ولی اگر همین بازی فردا تکرار بشه 2 تا هم نزنه و گل هم بخوره چون شرایط جسمی و روحی یه بازیکن و آب و هوا و داور و مربی همیشه یکسان نیست برا همین تاریخ تکرار میشه ولی محاله نتیجه در دو بازی فوتبال بین دو تیم حتی با شرایط یکسان آب و هوایی و جسمی بازیکنان ، تکرار بشه ، این رو گفتم که فکر نکنین گالا تیم قوی یا ضعیفی بود فقط رئال شانس آورد کریس رونالدو در اوج بود همین، فاطمه خانم ، خوب بودن یه تیم به تعداد بازیکنان خوبش نیست بلکه به همت و انگیزه و کار تیمی و چینش خوب مربی بستگی داره. که بایرن همه ی این گزینه ها رو برا قهرمانی دوباره در لیگ قهرمانان اروپا داره. لطف کنین بردهای بایرن رو بی ارزش و برد غاز همسایه رو با ارزش نشون ندین، همین بایرن تا تونسته از پپ کبیر در اسپانیا خورده و کریس جز هل دادن پپ و توهین به اون کار دیگه ای بلد نبود و بایرن میتونه رئال یا بارسا یا هر تیم دیگه ای رو ببره.

bastian31 چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 16:34

اقای ماری یه توصیه بهت میکنم ،که فکر کنم خیلیها باهام موافق باشن
تو هر پست حداقل 6نظر میدی و نظراتتم حدود ده جمله میرسه ،من که فقط به این نظر یک نگاه کوتاه میکنم
لطفا یک یا دو نظر بده ،اونم خلاصه ونه اینجوری که انگار رمان مینویسی

ali چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 16:45

گوز تا از گروهش صعود کنه

فاطمه چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 16:53

من گفتم برد بایرن بی ارزشه؟!!
من گفتم گالا ضعیف کار کرد نه بایرن...شما بهتره یه بار دیگه بری کامنتمو بخونی بعد اظهار نظر کنی.

فاطمه چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 17:11

ردر ضمن من منظورم با پخش زنده بود...
نه اینکه بخوام بایرنو زیر سوال ببرم...
از نظر من باید بازی رئالو میذاشت...
اتفاقا بایرن عالی کار کرد و منم خیلی خوشحالم...
من هیچوقت از رئال که حالم ازش به هم میخوره دفاع نمیکنم.

mary چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 17:59

اقای باستین 31 چرا اینقدر به من گیر میدی ؟ من ازت نخواستم نظرات من و بخونی، دیگه به من نگو آقا، نظرات من و دوست نداری چرا بهانه میاری، u که بیشتر از من نظر میدی، دیگه حق نداری نظرات من و بخونی.

محسن اشتایگر چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 18:42

باستین 31 مواظب خودت باش. حالا شما لطفا عصبانى نشیدآقا مارى برا سلامتیتون خوب نیست شکسته میشین پیر میشین چروک میشین

mary چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 19:08

آقا محسن به من نگید آقا. مگه اسمم رو نمی خونید، اسم یه دانشمند لهستانی تبار است یک خانم.

Howedes چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 19:44

اه بسه دیگه ناسلامتی همه طرفدار بایرنیم.(با هم کل کل نکنید)

کان مقدس چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 20:04

ماری خانم مگه خبر نداری؟اینجا ارث اجدادیه بالاک31 هستش دیگه.اینجا هرکی اومد باید از بالاک تعریف کنه و ... والا ب ایشون برمیخوره.
عزیز من چیکا داری شما.حوصله نداری نخون. جواب فاطمه خانمو داد.پس لطف کن ی بند قوانین بنویس که ما همه رعایت کنیم.

دتفاضل گل و اینجور چیزا معیار نیست .شما برو درصد بگیر که ریال از چند تا چند تا زد و همونکارم برا بایرن کن.
بعدش زسکا هم بازیکتن مطرح داره.هوندا احتمالا زمستون به میلان میره و آکینفیف از دروازبانای خوبه اروپاست.

mary چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 20:12

نه آقای کان مقدس من بالاک 31 رو نمیشناسم آقای باستین 31 است که از وقتی اومدم به من گیر میده من دلیلش رو می دونم ولی دیگه با این آقا کاری ندارم و جوابش رو هم نمی دم.

فاطمه چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 20:45

من خودم دیشب از بازی ر ئال حالم به هم خورد و یکی از بی کیفیت ترین بازی هاش بود.فقط ضد حمله تازه موقعیت های خیلی کمی هم داشت.تو بیشتر بازی هم توپ و میدون دست گالا بود ولی قبول داشته باشین که اون بازی مهم تر بود.
مردم ما با گالا اشنایی بیشتری دارن تا زسکا.

amirgermani چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 21:15

تبریک به دوستان عزیز برای این پیروزی لذیذی

amirgermani چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 21:19

ببخشید اون ی آخرشو نخونید

bastian31 چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 21:35

ماری خانم من چکار دارم اول خودت گیر دادی
حالا شما خیلی چیزا بلدی به من چه؟

محسن ،پهلوانه توسیرک دهن سوسمار باز میکنه ....
که ایشون خیلی چیزا بلده واینم بلده

mary چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 21:54

من با شما حرفی ندارم آقا باستین 31، حرفهاتو هم متوجه نمی شم.

محسن اشتایگر چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 22:03

بهتره باهم دوست باشیم به هم احترام بذاریم شوخى کردن خوبه ولى افراط کردن آزاردهنده ست

bastian31 چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 22:17

ماری خانم معذرت میخوام

کان مقدس چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 22:44

منم از شما.
خاهشا دیگه رفیق باشین با هم.
بایرن دهنه همه تیمارو آسفالت کنه صلوات

کان مقدس چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 22:47

خب بله گالا بخاطر کار بزرگی که فصل قبل کرد و همچنین چند تا خرید پر سروصداشو مربی معروفش مشهور تر از زسکاست.
اما تیمای روسی واقعا سفت فوتبال بازی میکنن.فصل قبل هم باته دیدن چطور بایرنو آذار داد؟
در کل گالا آسون تر از زسکاست

فاطمه پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 00:21

شاید من اشتباه کرده باشم.
بایرن همیشه بهترینه امیدوارم کسی با این نظراتم فکر نکنه من دارم به بایرن سرکوفت میزنم منظور من یه چیز دیگه بود من دیوونه بایرنمو با هیچ تیمی مقایسش نمیکنم و اینو میدونم که بایرن قادره هر تیمی رو شکست بده.
خدا کنه از دستم دلخور نشده باشین و اگر ناراحتین عذر میخوام ازتون.

محسن اشتایگر پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 07:42

واى وبلاگ چقدر رمانتیک شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد