وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کروس: می خواهیم کارمان را با کسب پیروزی در مرحله گروهی آغاز کنیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ تونی کروس، ستاره جوان بایرن مونیخ در صحبت هایی اعلام کرد که تیمش شروع خوبی در رقابت های این فصل داشته و البته می داند که آنها آنقدرها که از آنها توقع می رفت، خوب ظاهر نشده اند.

باواریایی ها در شروع این فصل به 4 برد و یک تساوی دست یافته اند و تنها یک بار زیر نظر پپ گواردیولا شکست خورده اند که این یک شکست هم در سوپرکاپ آلمان و در مصاف با بوروسیا  دورتموند با نتیجه 2-4 رقم خورد.

دراین میان کروس معتقد است که تیمش هنوز به آن استاندارد همیشگی نرسیده است و موافق صحبت های اخیر ماتیاس سامر و انتقاد او از بازیکنان باواریایی است. کروس در صحبت هایی گفته:« تا به اینجا ما در بازی هایمان به پیروزی رسیده ایم، ولی شاید آنقدری که می توانستیم، خوب نبودیم. این می تواند در بازی بعدی، برای ما خطرناک باشد. ماتیاس سامر حق دارد تا نظرش را در مورد عملکرد تیم در زمین چمن ابراز کند. ما توقعات زیادی از خودمان در این فصل داریم و این اتفاق ویژه ای است که بتوانیم رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا را به عنوان تیم مدعی قهرمانی آغاز کنیم. »

کروس ادامه داد:« ما یادمان هست که پارسال سال ویژه و خاصی برای ما بود و الان دوباره همه چیز شروع می شود وامسال هم می تواند سال خاص و ویژه ای برای ما باشد. ما می خواهیم کارمان را با کسب یک پیروزی در مرحله گروهی آغاز کنیم.»

مانوئل نویر هم تیمی کروس در بایرن هم در این باره گفت:« فکر می کنم که ما درنیمه اول بازی با هانوفر بهترین بازی ممکن را به نمایش نگذاشتیم ولی درنیمه دوم بهتر شدیم و باید در بازیهای بعدی مان مثل نیمه دوم مصاف با هانوفر کار کنیم.»

بایرن مونیخ امشب در مصاف با زسکا مسکو اولین بازی اش در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهد کرد و درگروه دی این رقابتها با زسکا مسکو، منچسترسیتی و ویکتوریا پلژن همگروه است.

نظرات 3 + ارسال نظر
توماس مولر سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 17:32

همیشه تیم های پپ اینگونه بوده اند نیمه دوم خیلی از نیمه اول بهتر میشن واین هم بر میگرده به تفکرات پپ که تیم حریف رو توی نیمه اول میسنجه و به نظر من همین مهمه که نیمه2 از نیمه1 بهتر باشی ودرمورد موضوع هم باید بگم که به همهی فوتبال دوستان و بایرنی ها قول میدم که یک روز تو 11بازیکن برتر فیفا قرار میگیره

بایرن 5 ستاره سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 18:31

توماس مولر عزیز کاملا با صحبتت مبنی بر نیمه دومو بهتر بازی کردنمون قبول دارم
ولی 15 دقیقه اول بازی همیشه تیم پپ هجومی شروع میکنه.اگه تو این 15 دقیقه گل بزنیم دیگه مهار نشدنی میشیم.به این موضوع دقت کردی؟

klose11 سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 20:45

تونی به امید درخشش تو و کل تیم داخل تمام بازی ها
جیگر باستین مواظب باستین باش تا زیاد بش فشار نیاد
یا علی
i love u bayern munchen

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد