وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یواخیم لو: مصدومیت گومز تاسف‌برانگیز است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان باور دارد مصدومیت و دوری اجباری ماریو گومز با وجود نیروهای خوب نگران‌کننده نیست.

باشگاه فیورنتینای ایتالیا روز دوشنبه اعلام کرد ماریو گومز مهاجم آلمانی این تیم به دلیل مصدوم شدن از ناحیه رباط زانوی راست در دیدار برابر کالیاری، هفت هفته از میادین دور خواهد بود.
گومز مهاجم سابق بایرن مونیخ یکی از خریدهای مهم تابستانی فیورنتینا بود.
گزارش‌ها پس از بازی فیورنتینا و کالیاری حاکی از اینست که گومز در این دیدار دچار گرفتگی رگ زانو و آسیب دیدگی مختصر رباط میانی زانو شده است.
بر این اساس گومز دیدارهای حساس سری آ و بازی‌های فیورنتینا در جام یوفا را که روز پنجشنبه این هفته آغاز می‌شود و احتمالا دو بازی آخر تیم ملی آلمان در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی را از دست خواهد داد.
یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان گفت این تیم در نبود گومز غیبت وی را جبران خواهد کرد.
یواخیم لو اظهار داشت: اگر ماریو برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی در ماه اکتبر به موقع آماده نشود، ما بیش از آنچه تصور می‌کنیم،‌ نیروهای کافی جایگزین در خط حمله داریم.

مربی 53 ساله ژرمن‌ها افزود: علاوه بر این دارای هافبک‌های هجومی قوی بسیار زیادی هستیم و در کنار میروسلاو کلوزه به تازگی حتی ماکس کروز را در اختیار داشته‌ایم که امیدواری فراوانی ایجاد کرده است.

او ادامه داد: کادر بازیکنان را برای دو بازی باقیمانده مرحله مقدماتی جام جهانی برابر ایرلند و سوئد را ابتدای اکتبر اعلام خواهیم کرد. تا آن هنگام فرصتی هرچند محدود خواهیم داشت.

لو افزود: البته مصدومیت ماریو باعث تاسف زیاد است. می‌دانم چقدر این که او مرتب برای تیمش به میدان رود، ‌اهمیت دارد. امیدواریم در معاینات دقیقی که انجام خواهد شد،‌ زمان بازگشت دقیقی از او داشته باشیم. مرتب با او در تماس هستیم و برایش آرزوی کسب سلامتی مجدد را داریم.

نظرات 3 + ارسال نظر
mostafa سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 14:44

متاسفانه فشار روش زیاده....نمیدونم چرا وااقعا...امیدوارم خوب شه...من خودم به شخصه هرکسی که حتی یه بازی برای بایرن انجام بده عزیز میشه

soheil1200 سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 17:20 http://game-craft.ir

مصدومیتش کوتاهه
ولی المان مثل بایرن و دورتموند نیست
ضعیف تره.مثل اونا قدرتنمایی نمی تونه کنه
اگه هاینکس مربی بود الان المان به احتمال 60 درصد قهرمان جام جهانی بود.شک نکنید

حسین ژرمنی زاده سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 18:33

امیدوارم هرجه زودتر سلامتی خودش رو بدست بیاره،تیم ملی خیلی بهش نیاز داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد