وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بواتنگ: شب سختی را در پیش داریم

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،جروم بواتینگ مدافع بایرن قبل از دیدار مقابل زسکا مسکو عنوان کرد که هیچگاه این تیم را دست کم نخواهند گرفت و شب سختی در پیش روی بایرن است.
 جروم بواتینگ در این رابطه به سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ می گوید: "‌ آن ها تیمی یک دست هستند و استعداد های بسیار خوبی در تیمشان دارند. ما باید مراقب باشیم ".

 
او در ادامه افزود: "ما بازی های زسکا را ندیده ایم و این برای ما مشکل ساز می شود که نمی دانیم آن ها چگونه بازی می کنند اما من شخصاً می خواهم بازی های آنها را نگاه کنم. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که شب سختی در پیش داریم ". 
نظرات 40 + ارسال نظر
فریبرز دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 16:47

حرفامون بی فایده س. یه مشت طرفدار پپ اومدن شدن بایرنی. هیچی حالیشون نیست. بچه های اصیل بایرن هر مطلبی هم که بنویسید اونان که منفی میدن. حسودن. میخوان پپ از یوپ بهتر بشه که عمرا ما که از خدامونه ولی این تیم یک کلید داشت کلید موفقیت که اونم دست یوپ کبیره. بابا همه قهرمانیایی که برای بارسا به دست اومد حاصل اون دوره طلایی بارسا بود. اینیستا ژاوی پیکه بوسکس مسی آلوز و غیره و غیره. حالا برید فکر کنید گواردیولا جادوگر بود. دوستتون دارم طرفدارای یوپ کبیر.

جوزه پپ گواردیولا دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 17:08

اقا فریبرز بینیم که پپ تو سه سال اینده چند تا جام میبره اونوقت با هاینکس مقایسش کن پارسال که ما از بارسا بردیم همون اینیستا ومسی ... بودند اما یک تفاوت داشت اونم این بود که اونا به جای پپ تیتو رو اورده بودند پس بفهم که نقش مربی خیلی بیشتر از اینهاست که تو فکرش رو میکنی و اما کلید فهرمانی که ازش حرف میزنی تو فینال مقایل چلسی تو ورزشگاه خودمون کجا بود معلومه که شما یا چیزی از فوتبال نمیدونید یا تازه بایرنی شدید

محسن اشتایگر دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 19:25

وقتى روبن پنالتى رو خراب میکنه وقتى گومز گل نمیزنه تقصیر یوپ چیه ماخوشحال تر میشیم وآرزو میکنیم که تیم پپ از تیم یوپ هم بهتر شه

بایرن 5 ستاره دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 21:21

چرا اینقدر یوپ وپپ رو باهم مقایسه میکنید؟
چرا طرفدارای یوپ منتظرن تا بایرن امسال نتیجه نگیره وبکوبنش سر پپ؟
ما هممون تو ی جا جمعیم به اسم بایرن.بایرن عشقمونه.همگی واسه تیممون دعا کنیم و موفقیتش.خدایی امسالم پپ داره خوب عمل میکنه.تیممون همیشه روبه جلو و محکم وباتکنیک بازی میکنه.مثل سال قبل بذارین تیم اوج بگیره بعد نظر بدین.تا الانشم همه ازمون می ترسن تازه با این همه مصدوم.من عاشق همه مربی های بایرنم

ماریو گومز دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 22:59

بایرن 5 ستاره گل گفتی. کاملا باهات موافقم

bastian31 دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 23:14

بایرن5ستاره حرف الکی نزن
من اصلا فکرشم نمیکنم ،چه برسه که دلم بخواد

بایرن 5 ستاره سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 00:08

آقای باستین 31 هستی؟

بایرن 5 ستاره سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 00:16

آقای باستین عزیز همین که اسم شوانیه عزیزم روی شماس مطمئنم ندیده عاشقتم.اصلا همین که بایرنی هستی یعنی از خودم بم نزدیکتری.خداشاهده منظورم کلی بود.من طرفدار تموم مربی های بایرن بوده وهستم.الانم خدا وکیلی پپ بد نبوده.هممون دعا کنیم عالی بشه

mary سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 07:41

نمی دونم تا سه سال که قرارداد پپ تموم میشه وکلی جام میاره برا بایرن باز من در این سایت عضو هستم یانه چون واقعا تحمل این شرایط سخته شما همه نه تنها جلوی پپعزیز بلکه جلوی تفکرات بکن باوئر و اولی و... وایسادین، شاید بهتره به کسانی که فوتبال رو به خاطر چند بازیکن وتیپ و قیافه نگاه می کنن یاداوری کنم که فوتبال بازی که اگه فنون بازی رو تغییر ندی حریف بردنت رو یاد میگیره بهتره بعضی از دوستان که عاشق چشم و ابروی چند بازیکن در بایرن هستند در مورد پپ نظر ندن

mary سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 08:08

شاید بهتره بهتون بگم اگر کاملا مطالعه نکردین که پپ چطور شد مربی بایرن، پپ هنوز مربی بارسا بود که با این تیم به ارنا اومد و با تیم بایرن مسابقه داشت ، در رستوران الیانس ارنا پپ به میز اولی هوینس و.. دعوت شد که در اون لحظه اولی به پپ عزیز گفت : تو برای بایرن خلق شدی و بایرن برای تو، در همون مکان بین اولی و پپ شماره موبایل رد و بدل شد، حالا اینکه چقدر حرفهای اولی و مدیران بایرن کارشناسی شده است نمی دونم شما که خودتون رو شیفته و دوستدار بایرن می دونند لابد بهتر می تونین نظرتون رو درباره حرفهای اولی بدین این سران باشگاه بایرن بودند که پپ رو قانع کردند به بایرن بیاد حالا چرا از 3سال پیش تا حالا مدیران باشگاه بایرن به دنبال این مربی بودن حتما دوستان عزیزمون کارشناسی تر از اولی و مدیران بایرن هستند ، حالا از این به بعد تا دلتون میخاد از پپ عزیز بد بگین ، من دیگه حرفی در این مورد با دوستان ندارم چون نظرات شما مغرضانه است ولی همیشه و در هر حالی به نظرات پپ عزیز احترام میذارم و هر جا و در هر شرایطی که باشه طرفدار و هوادارش هستم ، از این به بعد تا دلتون می خاد مثل مورینیو از پپ عزیز بد بگین، مطمئن باشید ان که به جائی نرسد فریاد است پس داد بکشین که من صبر پیشه می کنم به امید موفقیت پپ عزیز در بایرن

reza d سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 08:15

سلام دوستان -وقتی 2006 کلیزمن سلطان کان رو سنگربانه دوم المان انتخاب کرد یادمه تاچند هفته ناراحت بودم-یه جورایی افسرده شدم -ولی وقتی بازیهاشروع شد همین طوری که واسه سلطان دعا میکردم -واسه ینس لمن هم دعا میکردم باتوجه به نفرتی که داشتم ---فقط واسه موفقیت المان -----ماهم همگی باید برای موفقیت هریک ازبازیکنا که تیمو تشکیل میدن دعا کنیم -حتی مربی تیم ------حالا چه پپ باشه یا هانکس --------صبور باشید بچه ها--ممنون

محسن اشتایگر سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 08:34

جناب مارى من کى گفتم از پپ بدم میاد پپ مربیه خیلى خوبیه فقط گفتم وبازم میگم که زمان میخواد برید از اون هایى که قبلتر از شما تو این وب بودن بپرسید من چگونه نظر میدادم من هیچ وقت ازیوپ انتقاد نکردم و اکثرا بامرصاد و محمد 13 مخالف بودم

فریبرز سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 11:40

همه اینارو ولش کنید اصلا. هرکی سرمربی باشه برای ما قابل احترامه چه برسه به پپ کبیر. هم پپ کبیره هم یوپ فقط پپ تا جا بیافته زمان لازمه. ولی وقتی جا بیفته دیگه تیمی جلودارمون نیست. به خدا ما هم پپ گواردیولا رو دوست داریم چون واقعا خوب و باشخصیته و کاملا به بایرن میاد. اینارو بیخیال امشب رو بچسب که قهرمان بایرن کبیر بازی داره. مدافع عنوان قهرمانی بایرن مونیخ - زسکا. 50 صلوات نظر بردن بایرن. ای کسانی که این متن رو میخونید لطفا 50 صلوات بفرستید تا به حق امام رضا امشب زسکارو با تفاضل گل خوب ببریم. اللهم صل الا محمد و آل محمد و عجل فرجهم (50 مرتبه) قدم تک تک شما عزیزان رو میبوسم چه طرفدارای پپ کبیر و چه یوپ کبیر. بوس

mary سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 11:42

آقا محسن من در مورد گواردیولا دیگه با کسی بحث ندارم، ولی به شما هم نگفتم که از ایشون بدتون میاد من از همه سوال پرسیدم که آیا نسبت به مربی قبلی هم اینطور بودید، سر حرفم با شما در مورد بارسا بود که من گفتی طرفدار بارسا هستم که من طرفدار این تیم نیستم و فقط به خاطر گواردیولا بازیهای این تیم رو تماشا می کردم من حتی اسم تیمهای مورد علاقه ی خودم رو نوشتم تا شما و باستین 31 شکتون به یقین تبدیل نشه که من طرفدار بارسا هستم حتی یه سایت وجود داره که اسمش کانونن هوادارن پپ گواردیولا است، با وجود تمام احترام و علاقه ای که به نوع تفکرات و شخصیت پپ دارم هنوز به این وبلاگ سر نزدم ، ولی نمی دونم چرا دوستان خویشتن داری نمی کنند و همدیگر رو به غیر خودی متهم می کنند، من فکر کردم این وبلاگ جای دوستانه ای برا ردو بدل شدن حرفهای فوتبالی است برا همین اوقات فراغت به اینجا سر می زنم اصلا دوست ندارم کسی از دوستان عزیز رو ناراحت کنم چون انتقاد حق همه ی دوستان است ولی انتقاد دوستانه و منصفانه اگر همینجا یاد بگیریم درست از هم یا تیم یا مربی انتقاد کنیم این در زندگی هم تاثیر مثبت میذاره تا دوستانه تر با هم برخورد کنیم به ه حال شرمنده اگر ناراحتت کردم.

محسن سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 12:04

یک آقای فریبرز مسایل دینی تو واسه خودتوننگه دارین لطفا,, اینجا وبلاگ طرفداران بایرن عزیزم......من به اون کسایی که انتقاد کردن میخوام بگم یوپ هاینگس که دیگه نمیخواست تو بایرن باشه اصلا دیگه نمیخواد مربی گری کنه , به نظر شما بایرن کی باید میاورد مربی بایرن می کرد, آیا پپ گزینه خوبی نیست,؟؟ من نمیدونم تو سر شما چی میگزره..من فقط طرفدار بایرنم و هر بازیکنی که واسه بایرن خوب بازی کنه باعث افتخار این تیم بشه, من قبول دارم یوپ واسه بایرن بهتر بود ولی فکر نمیکنید آوردن پپ باعث میشه بازیکنان آلمانی با سبک بازی اسپانیا آشنا بشن و ناکامی تیم ملی آلمان که 2 بار تو اروپا و جهان از اسپانیا شکست خورد , ما ارژانتین 4 تا زدیم ولی به اسپانیا 1 حمله ام نکردیم, چرا؟؟ به نظر فلسفه خیلی خیلی زیادی واسه آوردن پپ به بایرن است که سران بایرن این تصمیم گرفتن ما هم باید احترام بزاریم چه بایرن مقام بیاره یا نیاره

bastian31 سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 12:41

پیش بازی بایرن وزسکا در گل خوندم
خیلی تیم اماده ای است از8بازی خود 6برد و2تساوی
امیدوارم شب اول
قدرت نمایی بایرن با جشنواره گل
شکست منچستر بدست لورکوزن ورئال
*حرف زیبای مجید کامپیوتر
شروع پایان سلطه اسپانیا
و حالا من میگم
شروع سلطه چند دهه المان
خدا داند این سلطه طولانی چه وقت پایان یابد

th.m سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 12:51

بچه ها شبکه سه که دیگه عمرا بازی رو نشون بده!!!
لطفا به شبکه ورزش اس ام اس بدین که بازیو پخش کنه!!!!
من میخوام ببینم!!!

bastian31 سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 13:14

اقا محسن بازی با کلمات خوبه ،ولی من برایت تاریخ وجزئیات رو میکنم
اسپانیا در خواب بیند که حتئ به گرد پای المان برسد،اسپانیا ضعیفترین جامجهانی برده فقط با7گل ،یعنی اولین جامجهانی که اروگوئه برده وهشت تیم بودند بهتر از اسپانیا کار کرده ،دیگه چه برسه...
وبازی با اسپانیا
مولر محروم بود وبجاش تروخسکی بازی کرد
نیمه اول اسپانیا موقعیت نداشت ولی ازیل تک به تک شد که راموس خطا کرد باید اخراج میشد
نیمه دوم حمله نصف نیمه اسپانیا که حتی توپ به نویر نرسید ولی بازی صفر صفر بود کروس اومد جای تروخسکی ویک موقعیت صددرصد در شش قدم خراب کرد،بعد اسپانیا گل زد و اشتایگر دو حرکت لبه هجده قدم انجام داد برای شوط که پویول دوبار روش خطا کرد ولی داور حطا نگرفت
وتا موقعه ای که صفر صفر بود المان بیشتر موقعیت داشت
هشت پا بی تاثیر نبود
دفعه دیگه با کلمات بازی نکن که من همچین بازیهایی اصلا یادم نمیره

فریبرز سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 13:21

آقا محسن تو خوبی. آخه اسپانیا شد تیم. همه رو یا 2 - 0 میبرن یا 1-0 فقط ایتالیارو تو فینال خیلی راحت بردن. آخه تو که فوتبال سرت میشه تیتو دستیار پپ گواردیولا بود یا نه. مگه مقابل بایرن تو لیگ قهرمانان همون تیکی تاکای پپ رو بازی نمیکردن. نتیجش چی شد 7 تا گل یعنی دیگه سبک گواردیولا ور افتاد بابا. سبک مقابله با فوتبال اسپانیارو فقط هاینکس بلده روش مقابلش رو نه یه اسپانیایی دیگه. در ضمن مصاحبه آخر هاینکس رو یادت نرفته که بورو با ترجمش رو پیدا کن بخون اونوقت بیا حرف بزن. اون عاشق بایرن بود. اشکاشو ندید که واسه بایرن ریخت. اونوقت مگه میشد وقتی براش از ماهها قبل جانشین انتخاب کردن دوباره بیاد بشه سرمربی. چون هم فقط بایرن رو دوست داشت از فوتبال خداحافظی کرد و سرمربی تیم دیگه ای نشد. مگه همین بارسا و رئال بهش هزار بار پیشنهاد ندادن ولی رید بهشون گفت میخوام به باغم رسیدگی کنم. فقط سکوت کنید تورو خدا.

فریبرز سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 13:23

حالا اصلا یه سوال به نظرت بارسا رو با اون همه بازیکن قهرمان کردن هنره یا بایرن پارسال رو خداییش نظر بدید؟؟؟ بازیکنای اون سال بارسا و پارسال بایرن؟؟؟ همه نظر بدن؟؟؟

فریبرز سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 13:31

میخوام یه چیزی بگم دیگه لال بشی محسن جان. هروقت پپ تونست رکوردای یوپ رو بشکنه اون وقت میام ازت معذرت میخوام. رکوردایی که تا سالهای سال و با داشتن 3 تا مسی و رونالدو هم تو تیم نمیشه شکسته بشه. هر وقت یه مربی بدونه حتی با 3 تا قهرمانیش یعنی همون تریپل پارسال عوض بشه یعنی بدونه که چه بگیره جامهارو چه نگیره باید بره اونوقت بیاد هر سه تاشون رو بگیره تا خودشو اثبات کنه و حتی کوچکترین چیزی هم تو تیم سرایت پیدا نکنه اونوقت بیا حرف بزن. پپ اگه بدونه مثلا دو ماه دیگه یکی دیگه میاد جاش ببین چه تری بزنه تو تیم به خدا.

بایرن 5 ستاره سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 13:53

وای bastian 31 جوری بازی اسپانیا وآلمانو تعریف کردی که انگار خودم دارم تعریفش میکنم.حسش هنوز تو روحمه.چقدر زور داشت.اسپانیا با ی موقعیت ی گل زد آلمان که اسپانیارو کشته بود نتونست گلی بزنه.وای صحنه شوت کروس هنوز جلو چشممه.
باستین به شدت بات هم عقیدم

محسن سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 14:12

فریبرز معلوم که ادب نداری عزیزم.....من آلمانیم عاشقم بایرنم عاشقم بوپ هاینکسم , عاشقم تمام بازیکنان آلمانم که واسه بایرن و آلمان بازی کردن..تو متعصبی عزیزم.. هر وقت تعصب تو گذاشتی کنار بیا اینجا نظر بده اوکه؟؟؟؟ اگه بایرن 4 تا طرفدار مثل شما داشته باشه دیگه دشمن نمیخواد..اقا بوپ هاینکس رفته منم ناراحتم از رفتنش , عکس یوپ هاینکس الان تو اتا قم من روی دیوار, من عاشق المانم حتی بازی تیم ملی ایران سال 98 طرفدار آلمان بودم, آلمان تمام عشق منه, یعنی میخوای بگی از مدیران بایرن بیشتر میفهمی یا بیشتر می دونی؟؟؟ یه میل به اولی هوینس بزن سال دیگه بورو مدیر بارین شد یوپ هایکش بیار عزیزم..باشه.. تازه بایرن بارسلونا رو برد , بایرن 2 سال پیش ریالم برد, المان ولی نبرده این 2 تا فرق می کنه عزیزم , منطق نداری دیگه , تعصب چشما تو کور کرده

محسن سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 14:20

بازیکنا ن از پپ راضی مدیران راضی بیشتر طرفدارها راضی......آقای فریبرز ناراضی.......بیخیال داداش من به جای اینکه این همه انرژی تو الکی مصرف کنی , بشین فوتبال نگاه کن ازش لذت ببر, بدون که قدرت فوتبال به جام بردن نیست عزیزم

توماس مولر سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 14:20

من خودم عشق بایرن والمانم ولی خدای بازی اسپانیا قشنگه دیگه یعنی همون روشگواردیولاست

بهی بایرنی سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 14:33

دقیقا منم موافقم که آقای فریبرز ادب و احترام رو رعایت نمیکنه
من معمولا قاطی این بحثا نمیشم ولی همیشه بد دهنی رو تو حرفای فریبرز میبینم
اینجا یک فضای عمومی هستش و مخاطب های بی شمار داره . با احترام به نظرات همدیگه نگاه کنید

توماس مولر سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 14:49

اقا فریبرز شما بگبد که یوپ هاینکس توی سال های مربی گریش تو بایرن چند جام اورد؟

r7 سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 15:03

خدا کنه امشب بایرن بازیشو ببازه تا امثال فریبرز دلشون خوش بشه کیف کنن
اون وقت ادعا هم کنن طرفدار بایرنن

فریبرز سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 15:08

فقط تو میدونی توماس جون فقط تو. من از عزیزان عذرخواهی میکنم و تا بعد از بازی با زسکا نظر نمیدم. امیدوارم که ببریم. کف پای همه عزیزان رو هم میبوسم. به خدا منم دوست دارم بایرن مثل پارسال تریپل کنه هم لیگ و جام حذفی و هم لیگ قهرمانان. یکی از بچه ها راست میگفت. تا توقع زیادی از بایرن داریم. دوست داریم این تیم به همه 5 تا 6 تا گل بزنه به خاطر همینه که این تیم پپ وقتی بازی رو 2 بر 0 یا 2 بر 1 یا 1 بر 0 یا شبیه این نتایج رو میگیره کمی راضیمون میکنه. حالا با کمی آرامش میگم مهم برده نه اینکه چند چند ببری ولی خدا کنه همه بایرنو دوست داشته باشن نه پپ و یوپ رو اینها رفتنی هستند و فقط بایرن است که می ماند. باز هم از همه عذرخواهی میکنم و از جناب باستین31 تشکر فراوان دارم. امیدوارم که به اشتباهاتم پی ببرم با برد مقابل زسکا

فریبرز سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 15:11

نه خدا شاهده اگه اینطور باشه. اصلا دیگه طرفداری یوپ رو نمیکنم. یوپ جاودانه شد و تمام حالا امیدوارم پپ عزیز نیز جاودانه شود. بچه ها ببخشید دیگه انقدر تو سر آدم نزنین. یکی یه خبر حتمی در مورد شواینی بده که امشب بازی میکنه یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به خدا دوستتون دارم. به خدا قسم عاشق طرفدارای بایرنم. خاک پاشونم. من با برد بایرن خوشحالم و در پرواز و با باخت بایرن ناراحتم و مدام اشک میریزم به خدا قسم میخورم.

فاطمه سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 15:17

چرا شما طرفدارای پپ فکر میکنین ما دوست نداریم بایرن موفق بشه و از باختش خوشحال میشیم؟!!
چرا فکر میکنین فقط خودتون طرفدار واقعی هستین؟!!
یعنی هر کسی یه انتقاد بکنه طرفدار واقعی نیست؟!!

فریبرز سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 15:34

فقط با مثبت یا منفی جواب بدین. بازیهای زمان یوپ را دوست دارید(مثبت) بازیهای زمان پپ را دوست دارید (منفی) خداییش و بدون طرفداری از هیچ مربی ای.

فریبرز سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 15:37

فقط دارم به این فکر میکنم که تو اون یه سالی که پپ بیکار بود این طرفداراش طرفدار کدوم تیم بودن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شاید اومده بودن بازیهای زمان هاینکس رو دیده بودن و خدا خدا میکردن که پپ بیاد بایرن که انقده قویه و نتیجه بگیره که موجبات خوشحالیشون رو فراهم کنه. طرفدارای بایرن مشخصن. تابلوئه. یه سریها جدید اومدن همزمان با پپ که معلومه طرفدار سبک بازی پپ هستن (7 تا از بایرن خورد) نه طرفدار بایرن. مطمئن باشین پپ که بره اینا هم میرن.

mary سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 15:43

آقا محسن من با این نظرتون کاملا موافقم هنووز خیلی از آقایون نمی دونند سیاست فوتبال بر اساس پول اگر هم تیمی غیر از بایرن رو مثال بزنیم تا برا آقایون توضیح بدیم سیاست باشگاه داری یعنی چی متهمت می کنند که بایرنی نیستی. آخه وقتی پیراهن باشگاه بارسارو تن کودکان گرسنه آفریقایی می بینی این یعنی محبوبیت وقتی همین مسوت اوزیل میاد در آرسنال، و پیراهنش از گرت بیل در رئال بیشتر فروش میره این یعنی محبوبیت وقتی نظر سنجی می کنی و تیم اسپانیا از آلمان و آرژانتین و برزیل، درصدش می زنه بالا یعنی محبوبیت، حالا اگر شما مدیر تیم بایرن باشی خودت رو میزنی به خواب و میگی همه چی آرومه من چقدر خوشبختم ، نه که این رو نمی گه بلکه دور هم می شینن و ساعتها با هم حرف می زنند تا تیم شون محبوب بشه و کسب درامد بکنه چرا وقتی منچستر چندین سال که هیچ جامی نیاورده و همیشه جز پردرآمدترین باشگاهاست. مگه نمی گی که بایرن سال قبل فتح سه گانه کرده پس چرا همین صداو سیمای ایران به زور بازیهاشو پخش میکنه آیا برا این نیست که روال و بارسا و منچستر جز محبوب ترین و پردرآمدترین باشگاها هستند حالا فتح جام چقدر ارزش داره کی یادش میاد که رئال آخرین بار کی قهرمان لیگ اروپا شد من که فکر کنم طرفداراشون هم یادشون نیاد که تیمشون کی جام آورده، حالا باز هم مگی ما جام کسب کردیم آیا برا سران باشگاه این مهم یا اینکه چند تا کشور ازت بخوان بازی تیمت رو در کشورشون به صورت زنده پخش بشه سران باشگاه دنبال این چیزا هستند که مردم زیادی در دنیا بشینند بازی بایرن رو عاشقانه نگاه کنند حتی اگر تیمشون ببازه باز هورا بکشنند این یعنی محبوبیت. حالا به نظر شما عزیزان چطور باید به این هدف برسنند؟ میشه نظرات کارشناسی خودتونو بگین و اگر نمی دونید بزارین همه چیز روند خودشو طی کنه .

mary سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 16:07

بعضی ها باشگاه رو از آن خودشون می دونند و میگن کی طرفدار و کی طرفدار نیست، از اینکه میگی بعضی ها که طرفدار پپ هستند در این یک سال طرفدار کدوم تیم بودند منظورت من هستم چون هم تازه اومدم به جمع شما و هم طرفدار دو آتیشه گواردیولا هستم نتونستم خودمو به اون راه بزنم و جوابتو ندم ، از گواردیولا دفاع نمیکنم چون دیگه نمی خوام در این مورد با کسانی که ناجوانمردانه از گواردیولا بد می گن ، بحث کنم ، به هر حال من هوادارش هستم و انکار نمی کنم و چه در تیمی باشه یا نباشه اخبار مربوط به پپ رو دنبال می کنم و روزی چند بار اسمشو سرچ می کنم دیگه حالا هر چی دوست دارین فکر کنین و لی موضوع طرفداری من از بایرن به زمانی برمیگرده که هنوز پپ مربی نشده بود ، بایرن اولین تیم خارجی بود که من طرفدارش شدم. حالا ما طرفدار تیم نیستیم یا شما که با عوض شدن مربی فقط دارین بد میگین و منتظرین این تیم یه اشتباه کوچیک بکنه بزنین تو سر مربی ، اینطوری پشت سر تیمت وایسادی، یعنی من به شما نگم که شما حالا که یوپ نیست طرفدار کدوم تیم هستین ؟ اگر تعصب تیمی داشته باشین حداقل به نظر چند تا فوتبالیست قدیمی آلمانی احترام میذارین و باید خوشحال بشین که هر روز به طرفدارهای تیم اضافه بشه، چطور باورم بشه که واقعا عاشق بایرن هستید در حالی که نظر اسطوره ی فوتبال آلمان بکب باوئر براتون مهم نیست ، حالا هر جور دوست داری از تیمت دفاع کن ولی من به تفکرات بکن باوئر و اولی آفرین می گم که اندیشه ی جهانی شدن رو برا تیم در نظر دارن.

فریبرز سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 16:14

ماری جان من از شما عذرخواهی میکنم دیگه آشتی وقعا با هم بیاییم همه با هم آشتی کنیم و طرفدار بایرن و متحد بشیم ایشالله واسه برد امشب

mary سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 16:20

هر چقدر دوست دارین به من نظر منفی بدین برام مهم نیست چون چیزی که شما به اون میگید فوتبال این جور تعصب نابجا است ولی من نگاهم به باشگاه داری این طوری که شما فکر می کنین نیست که دور خودتون حصار بکشین و همه رو از خودتون برونید فقط چون نمی خواهند مثل شما فکر کنند. از مربی بد بگید چون آلمانی نیست و می خواد تغییر ایجاد کنه و این تغییر به مذاق آقایون خوش نیاد آره حالا نگاه خیلی از طرفدارها و دوستداران واقعی گواردیولا به تیم بایرن و شاید حتی بازیهای این تیم رو دنبال کنند شاید سران باشگاه کنار اهداف بلند مدت خودشون یه نگاهی به این قضیه هم بکنند در مراسم معارفه پپ بالای 230 خبرنگار و عکاس جمع شدند که از نظر کارشناسان برا یک مربی بی نظیر ، وقتی پپ به آلمان اومد چهار کتاب از اون منتشر شد که یکی از این کتابها در لیست پر فروشترین کتابهای آلمانی است، حالا فکر میکنید چرا این مربی رو آوردن معلومه که دنبال محبوبیتش هستند البته نه محبوبیت خیالی که شما برا خودتون متصور می شین محبوبیت در تعداد واقعی طرفدار ها که در خرید کتاب و لباس مربی یا بازیکن مشخص میشه به این که روزانه چند کاربر در سراسر دنیا اسمت رو سرچ می کنند . پس اولی و ... به دنبال طرفدارهای این مربی هم هستند . حالا تا دلتون می خواد نمره منفی بدین. خیالی نیست.

فاطمه سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 17:29

من یکی که نه کاری به ملیتش دارم نه اینکهمیخوام از یوپ طرفداری کنم اصلا بحث من درمورد یوپ نیست و اصلا نمیخواین دو رو با هم مقایسه کنم.
ولی از نظر من پپ تا اینجای کارو اشتباه رفته.
خدا کنه همه چی درست بشه و پپ با بایرن موفق بشه.

محسن سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 17:47

من بایرن دوست دارم المان دوست دارم, فریبرز راست میگه بیابم دیگه ز اینجور بحثا نکینیم, عاشق یوپ هاینکسم و پپ ام به خاطر شخصیتش دوست دارم و اطمینان دارم بایرن روز به روز بهتر بهتر میشه..بچه ها ما قهرمانیم ...به همه نشون میدیم که بهترین تیم جهان همیشه همیشه ماییم

بایرن 5 ستاره سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 18:12

محسن جان حرف دلم از زبونت اومد
خدا وکیلی وقتی تو زمین میایم از دید پسری که از اول را هنمایی با لباس بایرن میرفت مدرسه ی بار نگاه کنین چه ترسی تو دل بازیکنان حریف میفته وقتی بایرن حریفشه.
عاشق ابهت تیممونم وعاشق هر چی بایرنی بامرام مثل آقا فریبرز و آقا محسن گلم.
البته یادتون نره عاشق همتونم.به امید خدا اولین قدممونو محکم برمیداریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد