وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماریو گوتزه تمریناتش را آغاز کرد

 به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،ماریو گوتزه ستاره ملی پوش باشگاه بایرن که در دیدار سوپر کاپ اروپا مقابل چلسی مصدوم شده بود به تمرینات بازگشت.
 ماریو گوتزه تمرینات انفرادی را شروع کرده است و تا هفته ی دیگر می تواند به تمرینات تیمی نیز بپردازد. گفته می شود گوتزه می تواند تا دو هفته دیگر در بازی ها حضور پیدا کند.

 
لازم به ذکر است مارتینز و تیاگو دو مصدوم دیگر بایرن نیز تا دو هفته دیگر می توانند تمرینات خود را آغاز کنند.
نظرات 3 + ارسال نظر
علیرضا دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 16:16

اقای باستین بنده با نظر شما وفریبرز ودیگر کسانی که متفق القول هم نظرهستیم موافقم وحمایت میکنم دو مطلب درمورد کسانی که حامی دشمن بایرن هستند را به جا عنوان کردی اول اینکه اونا فقط ادعای طرفداری بایرن رو دارن نه المان. هر چند بیشتر طرفدار پپ هستند تا بایرن و دوم اینکه به جا گفتی که منطق را با تعصب قاطی کردن ودقیقا همینجاس که شکست پدیدار میشه .واما درمورد بایرن مگه یه تیم چند سال میتونه تو اوج باشه الان باید بهترین دست اوردها را داشته باشه ولی بهترین تیم تاریخ بایرن وبوندسلیگارا داره نابود میکنه بعد همه میگن به به عجب تیمی گوردیولا ساخته. نخیر خودت هم بهتر میدونی که این تیم دسته گل ویکپارچه رو یه بزرگ مرد از تو بالاتر بهت تحویل داده. اینو دیگه کجای دلم بذارم که پیشاپیش قهرمانی المان در2014(اگرحاصل بشه .امیدوارم) را به پپ نسبت میدن

محسن سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 12:11

علیرضا ما آرژانتین 4 تا زدیم ولی به اسپانیا یک حمله ام نکردیم؟؟؟؟؟ 2 تا جام داریم از اسپانیا می بازیم؟؟ ایا آشنایی بازیکنای المانی با سبک بازی اسپانیا کار بدیه؟؟؟؟ بهتر راه واسه اینکه دشمن تو شکست بدی اینه که بدونی دشمنت چجوری حمله میکنه؟؟ علی رضا جان ایا شما از یوپ هاینکس , سامر و رومنیگه و سران بایرن در مورد بایرن بهتر تصمیم میگیری؟؟؟ من به میدیریت این باشگاه ایمان دارم , من خودم اول ناراحت بودم که یه مربی اسپانیای مربی بایرن شده, می خوام یه سوال بپرشم..شما چه گزینه ای واسه مربیگری بایرن پیشنهاد می کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

r7 سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 18:07

پپ به مراتب از هاینکس بزرگتره و اینو ثابت میکنه البته دو سال دیگه اونوقت کارنامه دوساله پپ رو با کارنامه دوساله هاینکس مقایسه کنید ببینید کی موفقتر بوده من که بی شک میگم پپ موفق تر میشه چون هاینکس مربی همیشه موفقی نبوده و تو کارنامه کاریش اینو ثابت کرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد