وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر هانوفر

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ شب گذشته در ادامه مسابقات فوتبال هفته پنجم بوندسلیگا «مونیخی‌ها» 2 بر صفر هانوفر را مغلوب کردند. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.

پپ گواردیولا : 

تیم‌های بوندسلیگایی خیلی خیلی خوب هستند. این ویژگی را در بازی امروز نشان داد. نیمه اول تا حدی تیم اهل خطرکردن نبود. اما نیمه دوم پس از آنکه ماریو ماندزوکیچ گل‌زد، ‌تیم بازی بهتری ارائه کرد. با این برد شاد و سرحال آماده استقبال از لیگ قهرمانان و جدال با زسکا می‌شویم. از آمادگی خوبی برخوردار هستیم و با نفراتی که در کادر خود داریم، برای این رویارویی برنامه‌ریزی می‌کنیم.
 

فرانک ریبری : 

نیمه اول خوب کار نکردیم. همیشه بعد از مسابقات ملی کار در رده باشگاهی دشوار می‌شود اما نیمه دوم کار خیلی بهتر شد. در 45 دقیقه دوم انرژی بیشتری داشتیم. در آن دقایق زیاد حرکت کردیم و گل نیز زدیم. در پایان نیز برنده شدیم که مهم همین است. 

 

تونی کروس : 

همه می‌دانیم پس از آنکه مسابقات ملی برگزار می‌شود،‌ کار در باشگاه راحت نیست. به این خاطر بسیاری از بازیکنان در رفت و آمد بودند و حتی دو بازی ملی انجام دادند. در مقابل هانوفر خیلی خوب عمل کرد و بازی خوبی نیز انجام داد. می‌دانستیم نیمه دوم باید خیلی بیشتر کار و تلاش کنیم. این برنامه را برای خود در نظر گرفتیم و موفق به انجامش نیز شدیم. در پایان نیز با شایستگی برنده بازی شدیم. 

 

داوید آلابا : 

کار در نیمه دوم قابل قیاس با نیمه اول نبود. در 45 دقیقه دوم واقعا خیلی بهتر از نیمه اول شدیم. می‌توان گفت خیلی سخت سوار بر بازی شدیم اما در پایان با شایستگی برنده از بازی خارج شدیم.
 
ماتیاس سامر : 

ما امروز بسیار سرد و بدون احساس فوتبال بازی کردیم بازیکنان تنها وظایف خود را انجام دادند این نمایش خواسته ی هیچ کس نبود ما هیچ گونه احساسی در این مرحله از تیم ندیدم و خروج از این وضعیت چیزی است که ما باید برای آن تلاش کنیم. تمامی ما پشت سر مربی پنهان شده ایم. من نمیخواهم هیچگونه صحبتی در مورد سیستم تیم و یا چیز دیگری بشنوم. این حواشی ما را از صحبت در مورد پارامترهای اساسی همچون شور و اشتیاق در فوتبال دور کرده است. اینکه بازیکنی نخواهد در زمین بدود را نمی توانم قبول کنم اما این کافی نیست ما می خواهیم فوتبال بازی کنیم که این پنج درصد آخر را از دست داده ایم. کسب 5 عنوان در 14 ماه توسط فرانک ریبری موجب شد تا هیچ بازیکنی شایسته تر از او برای لقب بهترین در اروپا وجود نداشته باشد. من برای بهترین بازیکن جهان نیز دوست ندارم به غیر از او بدنبال بازیکن دیگری باشم.
 

میرکو اسلومکا (سرمربی هانوفر):  

بازی بسیار خوبی انجام دادیم و شجاعانه در زمین حاضر شدیم اما اگر شما می خواهید از آن بهره ای ببرید باید گلزنی کنید. ما امروز زیاد به بایرن احترام گذاشتیم. وقتی مربی آن ها گل اول را نگاه می کرد دهانش آب افتاد. آن یک حرکت در لول اول کلاس جهانی بود.

نظرات 14 + ارسال نظر
ناشناس یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 12:53

امسال بایرن با مهاجمانی مثل مانژوکیج و پیزارو به هیج جا نمی رسه حالا ببینید کی گفتم مگر اینکه نیم فصل یک مهاجم بزرگ به خدمت بگیره

ribrey یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 13:00

بابا تو رو خدا یهئ مهاجم تمام گل زن با اخلاق و اگه که المانی باشه دیگه چی میشه رو بخرید

سیدمحمدموسوی یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 13:02 http://DANSHAHRAM.BLOGFA.COM

سلام دوست عزیزاپم و3خبردارم مهم ترازهمش اینه که یه وبلاگ جدیددرست کردم من تووبلاگ جدیدم هم لینکت میکنم توهم اون وبلاگولینک کن وبه هردوتاوبم نظربده ادرس وبه جدیدم هستfootballahram.mihanblog.com.اطلاعات کامل دروب دانش اهرم

morteza یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 13:03

تا روبری رو داریم غم نداریم...
چه حرکتی هم موقع شادی بعد گل میزنن...واقعن بهترین وینگ های جهانن

مربی هانوفر راست میگه گل اولمون فوق العاده بود...
لباس هم به نظرم قشنگ بود...

mary یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 13:30

این مربی هانوفر با کیه؟ دهان کی آب افتاد؟ من متوجه نمی شم منظورش مربی پپ که نیست ؟ اگه هست بگین من یه چیزی بهش بگم. مگه پپ تا حالا گل ندیده شاید منظورش خودشه.

علیرضا یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 13:30

دوستانی که مرتب میگن بایرن پارسال با اون سیستم یوپ.دیگه نمیتونست موفق بشه رو چه حسابی این حرف رو میزنن. بله من هم قبول دارم تغییرپذیری مهمترین مولفه مدیریت است ولی تغییرپذیری زمانی نتیجه میدهد که بر کارایی واثربخشی بیافزاید شما بازیکنای بایرنو ببینید نصف تواناییهای خودشونم نمیتونن به نمایش بذارن .زمانی که یه تیم میتونه همچنان با اقتدار افتخارافرینی کنه چه لزوم واسراری به این دگرگونی هست من دشمن بایرن نیستم امیدوارم من اشتباه کنم ولی همچنان معتقدم پپ امسال نتیجه نمیگیره برای اینکه میخواد منیت خودش را ثابت کنه

mary یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 13:43

من نظر شما رو همیشه می خونم شما علیرضا همیشه از پپ بد می گین مثل روبری برا همین من هر چی بگم فایده نداره شما در گذشته موندین من که گفتم خودم نمی گم تاریخ فوتبال ثابت می کنه من اصلا نمی دونم چرا اینقد شما در مورد پپ جبهه گرفتین آخه قرارداد پپ 3 ماه قبل از قهرمانی بایرن در اروپا و بوندس لیگا بود.

mary یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 13:52

یعنی چی منیت خودش رو ثابت کنه به من میگی من از کجا می دونم که بایرن با اون سیستم نتیجه می گرفت یا نه ولی خودت چی از کجا از دل آدم ها با خبری؟ و اینطوری حرف می زنی من 4 سال بازیهای بارسا رو نگاه می کردم با این که طرفدار این تیم نبودم فقط به خاطر تفکرات پپ هرگز ندیدم بخواد خودش رو به کسی ثابت بکنه حتی سال 2011 که پپ در حضور الکس فرگوسن ، تونست بهترین مربی دنیا بشه با تواضع خاصی این جایزه رو گرفت اون یه مربی ثابت شده است نیازی نداره خودش رو ثابت بکنه داره سعی می کنه تیم رو بروشش موفق تر کنه و موفق می شه حالا ببین.

بایرن 5 ستاره یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 13:56

پپ بسیار مربی باهوش وبا فکریه
مربی که تو هربازی ی چندتا بازیکن هدف میذاره ونوع تیمی بازی کردنش باعث تخریب بازی فنی وتکنیکی بازیکناش نمیشه.
با پپ مقابل هیچ تیمی نمیترسم چون جوی به بایرن میده که همیشه با قدرت وارد زمین میشیم

محسن یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 14:36

علیرضا , فرانس بکب بایر , اولی هوینش و رومنیگه و 10 مغز متفکر و مربی های بایرن اشتباه کردن پپ گواردیولارو آوردن شما درست میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اطمینان داشته باش بایرن بهترین مدیرای دنیا رو داره و 100 در 100 انتخاب درستی کردن عزیزم..شما هم اینقدر انرژی منفی از خودت در نکن, پارسال تیم هاینکسم همینجوری نتیچه می کرفت, تیم باید هماهنگ بشه

بایرن 5 ستاره یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 14:47

کاملا موافقم آقا محسن
تیممون عالیه با نظرات و قدرت فکر پپ بهترم میشه
هر کی بازی دیروزو دقیق دیده باشه از جابجایی های روبن وریبری و حتی تعویض بوآتنگ کاملا تفاوتای این مربی رو میفهمه.

mehrdad یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 17:22 http://barsaad.blogfa.com/

من میگم حیف ماریو گومز که بایرن رفت بایرن واقعابه بازیکن گلزنی چون سوپرماریو نیاز داشت مانزوکیج فقط بلده بدوه همین وبس.

بهروز یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 18:48

سامر هرچی بگه همونه
نفسش حقه
همیشه با سامر و الی کان موافقم بهترین نظر ها رو میدن

gotze یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 21:21

اتفاقا ماندزوکیچ خیلی از گومز بهتره یادمون باشه دو سال پیش مقصر اصلی از دادن فینال 2012 اروپا بود.....ولی بایرن بارسا و رئال نیست متکی به یک بازیکن باشه بایرن بایرنه یه تیم گروهیه.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد