وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: خرید جنجالی مسی؟ بایرن چنین خریدهایی نمی کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ احتمال تلاش سران این باشگاه برای خریداری لیونل مسی را رد کرده است.

گواردیولا در صحبت هایی دراین باره گفت:« پرداخت میلیون ها یورو برای خرید مسی؟ مطمئنم که هوینس هیچ وقت چنین پیشنهادی نخواهد داشت. بایرن این گونه عمل نمی کند.»

سرمربی اسپانیایی برنامه ای برای خرید مسی ندارد و در مورد شرایط کنونی مسی در بارسلونا گفت:« مسی در بارسلونا خوشبخت است.»

او در مورد موفقیت تیمش در رقابتهای این فصل گفت:« حس ششم من به من می گوید که فصل خیلی خوبی خواهیم داشت. در ماه می برای کسب جامهای قهرمانی به مبارزه ادامه خواهیم داد.»

گواردیولا درادامه حمایتش را از تشکیل زنجیره انسانی در بارسلونا برای استقلال کاتالونیا ابراز کرد و گفت:« به نظر من وقتی 1.6 میلیون نفر برای حمایت از این ایده به خیابان می آیند، حرفهای زیادی برای گفتن هست. مردم به دنبال ابراز نظراتشان هستند. در دو سال متوالی بیش از یک میلیون نفر برای حمایت از این ایده به خیابان ها آمده اند. به نظر من در نهایت، این جمعیت در خیابان، حرفهای زیادی برای گفتن دارند. همیشه به رسمی شدن این ایده فکر می کنیم و سیاست مداران هم در خدمت مردم هستند و این کاملا روشن است.»

سرمربی اسپانیایی بایرن در ادامه گفت: «وقتی مردم موافق چیزی نیستند می توانند بگویند که این را نمی خواهیم و باید بتوانند نظرشان را ابراز کنند.»

نظرات 6 + ارسال نظر
علیرضا شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 14:06

شایعه بودنش یا از باب مزاح و یا حتی تصورش هم برای بایرن یه ننگنه (عشق است المان بایرن ودورتموند)

mary شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 14:13

خوشم میاد از حس ششم که گفتی، پپ عزیز امیدوارم این حس ششمت درست کار کرده باشه تا بتونی بایرن رو به بهترین نحو ممکن قهرمان اروپا و بوندس لیگا بکنی من هم برات دعا می کنم و با عقایدت احترام می ذارم راست می گی وقتی مردم چیزی رو می خواهند باید بهشون داده بشه امیدوارم در همه ی کشورها جنگ به پایان برسه و مردم به آرمان های مورد نظرشون برسند.

tarafdar شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 15:38

مسی اصلا به ما نمیاد.امیدوارم همونجا خوشبختیش مستدام باشه
مردم همیشه به چیزی که فکر می کنند می رسند نه بیشتر نه کمتر.من هیچ وقت جدایی طلبی و تجزیه رو نمی پسندم اما احتمالا تفاوتها بین اون ایالت با بقیه باید زیاد باشه

روبری یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 10:23

تو روبن نفروش ما مسی را نمیخوایم

mary یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 13:31

باز این اومد که از پپ بد بگه چی می خوای از جون پپ عزیز

mary یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 13:34

اگه بخواد یه مهاجم بخره پولش رو از تو نمی گیره خیالت راحت سران بایرن هستن پول میدن هر مهاجمی که پپ می خواد براش می خرند مربی در سطح جهانی یعنی همین دیگه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد