وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - هانوفر؛ میزبانی بایرن در غیاب گوتزه، تیاگو و مارتینز

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ باواریایی که با تساوی برابر فرایبورگ صدر جدول را به بوروسیا دورتموند رقیب سرسخت خود واگذار کردند امیدوارند تا بتوانند تحت هدایت پپ گواردیولا نخستین پیروزی برابر هانوفر را کسب کنند و به مسیر پیروزی ها بازگردند.

هانوفر هم امیدوار است تا امزوز زمانی که در آلیانس آرنا به میهمانی بایرن مونیخ می رود بتواند از این تیم امتیاز بگیرد. برابر تیمی که هنوز به آمادگی کامل این فصلش نرسیده و چند بازیکن کلیدی خود را در اختیار ندارد.

پیروزی در ضربات پنالتی برابر چلسی در سوپر جام اروپا که باعث قهرمانی بایرن در این جام شد حالا هواداران مونیخی انتظار دارند تا در این فصل تیمش جام های دیگری را نیز فتح کند پس از اینکه در سوپر جام آلمان برابر بوروسیا دورتموند با حساب 4-2 تن به شکست تلخی داده بودند.
پسران گواردیولا در مصاف اخیرشان در بوندسلیگا با حساب 1-1 برابر فرایبورگ متوقف شدند.در آن تساوی نا امید کننده ابتدا این ژردان شقیری بود که بایرن را پیش انداخت اما تک گل نیکلاس هوفلر کافی بود تا بایرن نتواند به پیروزی برسد.

هر چند که باستین شواین اشتایگر اخیرا با پشت سر گذاشتن مصدومیتش به تمرینات بازگشته اما بعید به نظر می رسد در بازی شنبه شب بتواند به میادین بازگردد در حالی که  تیاگو آلکانتارا، خاوی مارتینز، ماریو گوتزه و هولگر بادشتوبر قطعا با مصدومیتی که دارند به این بازی نمی رسند.

با تمام این اوصاف بایرن هنوز هم برای بازی شنبه شب برابر هانوفر شانس اول پیروزی محسوب می شود. این تیم در دو پیروزی اخیر فصل گذشته اش برابر هانوفر موفق شد 11 گل در مجموع به ثمر برساند.

در عین حال فرانک ریبری که در هر دو بازی فصل گذشته برابر هانوفر موفق به گلزنی شد مصاف سختی برابر پسران میرکو اسلومکا در پیش دارد.

هانوفر این فصل تنها طی چهار بازی ابتدایی فصل یک بار تن به شکست داده و در آخرین مصاف اخیرشان در لیگ که به دو هفته قبل بازمی گردد موفق به پیروزی شیرین 4-1 برابر ماینتس شدند.

آنها برای این نمی توانند از هوستزی به دلیل محرومیت استفاده کنند در حالی که کریستین پاندر مدافع نیز به دلیل مصدومیت در دسترس نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد