وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: ما برای این چالش آماده ایم+بایرن-هانوفر+شبکه های پخش کننده بازی امروز

 Kaum ist Pep Guardiola an der Seitenlinie, purzeln wieder die Rekorde
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،هفت روز تا اکتبرفست" این چیزی است که اکنون مونیخی ها را بیش از هر چیزی به خود مشغول ساخته است اما جشن برای بایرن زودتر آغاز شده است 7 بازی در دوره ای 22 روزه به همراه دو دیدار لیگ قهرمانان اروپا اما پپ گواردیولا به هواداران امیدواری می دهد:" ما برای این چالش آماده هستیم."
 کورس 22 روزه ی بایرن از شنبه شب در دیدار مقابل هانوفر آغاز می شود تقابل تیم های دوم و سوم جدول بوندس لیگا می تواند جذابیت های زیادی داشته باشد ولی مونیخی ها در هفته های اخیر با بحران مصدومیت بازیکنان خط میانی مواجه اند گواردیولا در این مورد می گوید:" مصدومیت تیاگو، مارتینس، گوتسه، بداشتوبر، هویبرگ ما 17 بازیکن آماده برای بازی داریم با این حال هیچ بهانه ای وجود نخواهد داشت."

گواردیولا ادامه می دهد:" شواین اشتایگر و کیرشهوف به تمرینات بازگشتند شرایط بهتری دارند و حتی ممکن است باستین از ابتدا در ترکیب قرار بگیرد اما مطمئن هستم که او برای 90 دقیقه آماده نیست."
گواردیولا همچنین شایعات مطرح شده مبنی بر حضور لیونل مسی در بایرن مونیخ را تکذیب کرد.

بایرن خاطرات خوشی از بازی مقابل هانوفر دارد پیروزی های پر گل اما فرانک ریبری در این مورد هشدار می دهد و می گوید:" مهم نیست چه چیزی در گذشته اتفاق افتاده است شنبه شب بازی جدیدی خواهد بود که آن چالش دیگری است." تیم نیدرزاکسن ها بهترین شروع فصل را در تاریخ بوندس لیگا تجربه می کنند سه پیروزی از چهار دیدار و این می تواند اعتماد به نفس آن ها را برای بازی مقابل بایرن افزایش دهد.

بایرن مونیخ-هانوفر:

اگر به آمار بازی های بایرن و هانوفر نگاهی بیاندازیم نگرانی چندانی برای مونیخی متصور نخواهد بود. باشگاه نیدر زاکسنی در 24 بازی اخیر خود در مونیخ 21 بار با شکست بدرقه شده است دو بار امتیازات را تقسیم کردند تنها پیروزی هانوفر در 8ام نوامبر 2006 رقم خورد که آن ها توانستند بایرن را با نتیجه 1 بر 0 شکست دهند. بایرنی ها در 6 دیدار آخر خود مقابل هانوفر 24 گلزده مقابل حریف در کارنامه دارد و تنها دو بار دروازه ی خود را باز شده دیدند. آخرین دیدار دو تیم به حدود ده ماه گذشته باز می گردد که مونیخی ها با نتیجه ی 5 بر 0 به پیروزی رسیدند.

نام بایرن بدن هواداران هانوفر را به لرزه وا می دارد نه تنها به دلیل بازی های دو تیم در مونیخ بلکه کارنامه ی کلی بازی دو تیم به برتری مطلق بایرن رای می دهد. 49 رو در رویی دو تیم به 31 پیروزی برای بایرن و 9 پیروزی برای هانوفر پایان یافته است و هشت دیدار دو تیم نیز به تساوی انجامید. هانوفری ها بیشترین تعداد گل خورده در بوندس لیگا را مقابل بایرن دارند آن ها در مجموع 131 بار مقابل مونیخی ها تسلیم شدند.

توبیاس استیلر داور 32 ساله ی هامبورگی رقابت این دو تیم را قضاوت خواهد کرد او سومین بار است که برای بایرن سوت می زند فصل گذشته نیز دیدار بایرن مقابل هوفنهایم و فورتنا دوسلدورف را قضاوت کرده بود.

شبکه های پخش کننده بازی امشب:

شبکه ورزش سیمای ایران

رادیو ورزش

beIN Sport 2 / HD 
C+ Liga Campeones / HD 
EuroSport 2 (ne) / HD 
EuroSport 2
Neo Prime
NTV Plus Futbol 2 / HD 
OTE Sport 2 / HD 
Sky Bundesliga 3 / HD 
Sky Calcio 2 / HD 
Sport 1 Voetbal 
Sport TV Live / HD 
SuperSport 7
TRT Haber 
TRT HD 

سایر بازی های این هفته:


نظرات 4 + ارسال نظر
gotze شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 12:51

بایرن امسال هم با روبن تمام جامهارو میبرهبچه انصافا از دادن فینال2012 گومز هم مقصر بود فرصتهای زیادیرو از دست داد.به امید تکرار قهرمانی سه گانه و خوشحالی طرفدارن بایرن

پژمان شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 12:56

محمد حسین جان ممنون از اطلاعات کاملی که برای بازی دادی....مرسی.

ارمان مونیخی شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 13:35 http:// bayern.blogsky

راستی dubai sport بازی را نشان میدهد

دومان عشق مونیخ شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 13:42

بله ارمان جان نشان میدهد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد