وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پپ: شواینی از ابتدا بازی می کند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ در گفتگویی پیش از دیدار هفته پنجم مقابل هانوفر که از طریق رسانه های مونیخی بازتاب داده شد اظهار داشت شواین اشتایگر از ابتدا در ترکیب بایرن قرار خواهد گرفت.

 گواردیولا در پاسخ به این پرسش که آیا باستین به بازی شنبه شب مقابل هانوفر می رسد و در ترکیب قرار دارد گفت:" چرا که نه؟ او می تواند بازی کند شواین اشتایگر به مراتب بهتر و بهتر شده است و می تواند از ابتدا برای ما بازی کند اما چیزی که من را به تردید می اندازد این است که او شرایط بازی تا 90 دقیقه را پیدا کرده یا خیر؟"

 

بایرنی ها با آسیب دیدگی بازیکنان خط میانی مواجه شده است خاوی مارتینس، تیاگو و ماریو گوتسه هر سه مصدوم شده اند با این وجود گواردیولا این مصدومیت ها را بهانه ای برای نتیجه نگرفتن نمی داند. بایرن در 21 روز آینده 7 دیدار فشرده و مهم دارد آن ها پیس از انجام بازی شنبه شب، سه شنبه به استقبال لیگ قهرمانان اروپا مقابل زسکا مسکو خواهند رفت. گواردیولا ابراز امیدواری کرد تا خاوی مارتینس و ماریو گوتسه برای دیدار اروپایی به اردوی مونیخی ها اضافه شوند.

نظرات 2 + ارسال نظر
کان مقدس جمعه 22 شهریور 1392 ساعت 22:03

ی خبر خوب

بهروز شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 01:44

بازی نکنه بهتره
تا کامل خوب بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد