وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومینیگه: امیدوارم باستین به بازی برسد

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رومینیگه مدیر اججرایی باشگاه بایرن مونیخ معتقد است حضور شواین اشتایگر مقابل هانوفر میتواند به بایرن کمک کند.
 رومینیگه در این باره میگوید: " حضور باستین برای ما مهم است،او یک مهره ی کلیدی باری تیم است و میتواند به بهتر بازی کردن تیم کمک کند ".

پس از مصدومیت بازیکنان کلیدی بایرن در پست 6 ( خاوی مارتینز و تیاگو آلکانترا) حضور شواین اشتایگر میتواند در این بازی کلیدی باشد.
نظرات 2 + ارسال نظر
rudi جمعه 22 شهریور 1392 ساعت 23:13

با سلام.صحبت کردن از (برگ برنده)باستین شواین اشتایگر یعنی به میان آوردن از صحبت بازیکنان با استعدا آلمان غربی و اوایل دهه نود که رگه هایی از بازی بازیکنان اصیل مانشافتهارو میشه با ترکیبی از فوتبال نوین امروز در شواینی مشاهده کرد مقایسه او با اینیستا.جاوی.مودریچ ویا هر نام دیگری نتنها جفا به شواینی بلکه بی احترامیه به شعور تمامی فوتبال دوستان حرفه ای او بازیکنی فراتر از هوش جاوی و بازیسازی اینیستا و بازیخوانی مودریچ ویا هر بازیکنی که در پستش بازی میکنه.شواینی کارگردان فوتبالیه که حضورش رونقبخش فوتبال امروز آلمان و جهان فوتباله بیشک یکی از بهترین بازیکنان یک دهه فوتبال آلمانه.او بازیکن مورد علاقه هر المانی دوسته.با کمکش خیلی راحتتر میتونیم به قهرمانی در بوندسلیگا و جام حذفی.باشگاههای جهان و بالاخره چمپیونزلیگ فکر کنیم.باستین ما طرفدارانت خوشحالیم که مصدومییتت حاد نبودش و از حضور مجددت و بازگشت و بدست اوردن سلامتیت ازت ممنونیم.

ribery شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 02:02

اشتایگر عالیه اما مارتینز خیلی بهتره امیدوارم هر چه زودتر خوب شه تا بتونه مثل پارسال نظام بین دفاع و هافبک تیم رو درست کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد