وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کان: بایرن برای قهرمانی در اروپا مورد علاقه است

Oliver Kahn hat viel Lob für Pep Guardiola und seine neuen Ideen übrig

 به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،اولیور کان دروازه بان اسطوره ای بایرن در سال های نه چندان دور معتقد است که با پایان دوره ی بارسلونا این بایرن مونیخ است که برای فتح لیگ قهرمانان مورد علاقه است.

 اولیور کان در این مورد گفت:" من فکر می کنم بارسلونا دوران خوب خود را پشت سر گذاشته است. هیچ تیم قدرتمندی در اروپا وجود ندارد که تیم های آلمانی از آن بترسد."

کان با اشاره به قهرمانی بایرن در سوپر جام اروپا با پپ گواردیولا ادامه می دهد:" برای آنکه موفقیت های یک تیم پایدار باشد نیازمند تغییر در تفکرات و ایده های تاکتیکی است من معتقدم این تیم با حضور بازیکنان با هوش و در سطح کلاس جهانی این کار را انجام می دهند."

کان در پایان به بررسی دیگر تیم های آلمانی حاضر در لیگ قهرمانان می پردازد و می گوید:" دورتموند به صورت یک تیم فوق العاده هستند بایرلورکوزن نیز به نظر من توانایی تکرار درخشش خود در سال 2002 را دارد اما آنچه که من را تا حدودی نگران می کند شرایط شالکه در این فصل است."

نظرات 5 + ارسال نظر
کان مقدس پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 21:21

واویلان.کان تو میشه چیزی بگی. ا.ن اشتباه درآد؟محاله.
کان؟ای دومین چیزی که افنبرگ ازش میترسید؟دوستدارم بشر

b پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 23:14

منم عاشقتم دیوانه وار مخلوق بی نظیر خداوند...........

jaber جمعه 22 شهریور 1392 ساعت 00:26

کان احتیاجی به ستایش و تمجید نداره...
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است

کمال ژرمنی جمعه 22 شهریور 1392 ساعت 11:44

مرسی کان عزیز
در مورد شالکه نترس قول میدم به اندازه دورتموند خواهد درخشید من مطمئنم امید وارم دوستان و هواداران ژرمن ها با من موافق باشند

reza d شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 07:48

به افتخار سلطان همگی دست بزنید -------------دوست دارم کان عزیز-------

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد