وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بکن‌باوئر: انتخاب توماس باخ یعنی افتخار برای کل ملت آلمان

 به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،قیصر فوتبال آلمان انتخاب توماس باخ را به عنوان رئیس جدید کمیته بین‌المللی المپیک تبریک گفت و آن را افتخاری بزرگ برای کل ژرمن‌ها دانست.
 فرانتس بکن باوئر روز گذشته پس از آنکه در نشست ویژه کمیته المپیک در بوئنوس آیرس، قهرمان اسبق شمشیر بازی کشورش و جهان به عنوان جانشین ژاک روگ بلژیکی برگزیده شد، از این بابت اظهار خوشحالی کرد.

کاپیتان و سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال آلمان در پیام تبریک خود عنوان کرد: از این بابت بسیار خوشحالم. همانگونه که پیش‌بینی می‌کردم شد، به طوریکه اکنون می‌توانم به ایشان بابت حضورشان در راس کمیته جهانی المپیک تبریک بگویم.

وی ادامه داد: خوشحالی مضاعف من این است که اکنون یک آلمانی در عالی‌ترین پست کمیته جهانی المپیک برگزیده شده است. فکر می کنم برای کل آلمان این انتخاب، یک افتخار بزرگ است.

همچنین آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان نیز در پیامی این انتخاب را به توماس باخ تبریک گفت.

نظرات 10 + ارسال نظر
bastian31 چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 12:16

محمدحسین اخه این چه خبری که میدی
ما طرفدار فوتبال المانیم نه طرفدار کشور المان ،برای ما ایرانیها چه سودی داره

sina Gotze چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 14:34

نه بعضیا هستن مثل من طرفدار کشور آمان هستن

nima چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 16:11

فکر میکنم خیلی کم هستن کسایی که طرفدار فوتبال آلمان باشن ولی طرفدار کشور آلمان نباشن

ارتش سرخ باواریا چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 18:01

آقای bastian 31 نا امیدم کردی
من عاشق همه چیز آلمان هستم و فوتبال بخشی از این عشق هست
only deutschland

کان مقدس چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 18:44

آقا ی زندگی نامه ای چیزی.
تولد قیصر فوتبال دنیاست.اینقد سرسری نگیریدش

bastian31 چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 20:41

به قل معلمون عقاید ما با خارجیها خیلی فرق داره فقط باید شیفته ورزششون نه چیزهای دیگشون
من تو فرمول یک هم طرفدار مرسدس بنز المانی هستم که یک مسابقشم هم از دست نمیدم
ولی تو تنیس طرفدار فدرر سوییسیم
ولی عشق است کشور خودمون ایران ،وقتی رفتیم تو ایتالیا والیبالیست هاشون تحقیر کردیم ،یه غروری بهم دست داد که تاحالا همچین احساسی نداشتم ،بیشتر از المپیک بهم چسبید
ورزش بهترین راه برای قدرتنمایی کشورهاست
دیگه نظر شماها را نمیدونم

b چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 21:17

به به....چه عجب جایی هم ما رییس شدیم.بسیار عالی.به امید ریاست فیفا برای قیصر.....تولدشون هم هزاربار مبارک.

علیرضا چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 22:27

دوست عزیزbastian31 ازمن خرده نگیری ولی بخوای نخوای حداقل من یکی رو شوکه کردی یعنی تو فقط فوتبال المان را دوست داری؟ولی جهت اطلاع من وامثال من علاوه بر ورزش.تکنولوژی .اقتصاد.فرهنگ وتمدن.قدرت نظامی.دیسیپلین.و ژن این نژاد برتر را با تمام وجود دوست داریم

ارتش سرخ باواریا چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 23:09

علیرضای عزیز
دمت گرم حرف منم همین هست
من از موقعی کهیادم هست عاشق آلمانم فکر کنم از 5 یا 6 سالگیم
و فقط هم آلمان رو دوست داشتم و دارمو خواهم داشت
همه دوستام بهم میگن وطن فروش اما نمیفهمند که آلمان وطن من هست
من فقط شناسنامه آلمانی ندارم که ای کاش داشتم

MaHsA پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 19:44

اووو...
من نه با باستین 31 موافقم نه با بقیه دوستان!!!
من به شخصه عاشق المانم...و این عشق به المان منو به تیم فوتبالشم علاقه مند کرد...
اما این هیچی از عشق من به سرزمین مادریم کم نمیکنه!!!
.
اینم خبر خوبیه!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد