وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رافینیا: پیشنهاد شالکه وسوسه ام کرد

 به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ درایران،مدافع برزیلی بایرن مونیخ اذعان کرد که از پیشنهاد تیم شالکه برای پیوستن به این تیم خوشحال و وسوسه شده است اما در نهایت تصمیم به ماندن در مونیخ گرفته است.
 رافینیا مدافع برزیلی بایرن مونیخ که پیش تر پنج فصل را در گلزن کرشن سپری کرده بود در تابستان مورد توجه باشگاه سابق خود قرار داشت، اما با اینکه فصل گذشته تنها در 13 بازی این تیم به میدان رفت، در سه بازی از چهار بازی تیمش در بوندس لیگا تحت هدایت پپ گواردیولا از ابتدا به میدان رفته است.

رافینیا در مصاحبه با نشریه بیلد گفت:" باید اذعان کنم که مفتخر شدم که شالکه به من پیشنهاد داد. من پنج سال و نیم آنجا زندگی کردم و دوران خوشی را گذراندم، آن ها به من گفتند در گلزن کرشن در همیشه به روی تو باز است."

او درباره دلایلش برای ماندن در مونیخ گفت:" اولی هوینس به من گفت که می خواهد من در مونیخ بمانم، همین طور رومنیگه. تصدیق آن ها برای من بسیار ارزشمند است. من در بهترین باشگاه دنیا هستم و اینجا خیلی راحتم."

بازیکن 28 ساله سابق سمپدوریا درباره شانس حضورش در جام جهانی آینده گفت:" کسی چه می داند؟ شاید اگر خوب کار کنم آنجا باشمف همیشه امیدی هست."

رافینیا در سال 2011 پس از دورانی ناکام در ایتالیا از سمپدوریا به بایرن مونیخ پیوست.

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 17:17

خیلی قشنگ بود ، دستت درد نکنه عزیزم

amir bayern سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 18:30

kashki mirafti baba ja 1javono to on post tang kardi 1bazi khobam ke ta hala azat nadidim

کان مقدس سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 20:49

یکم سطحتو ببر بالا دیگه.با لام خیلی فاصله داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد