وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تافارل: نویر به مراتب از کان بهتر است

Der Elfer-Killer höchstpersönlich. Der Brasilianer Claudio Taffarel wurde für seinen Instinkt bei Elfmetern genauso gefürchtet, wie für seine Patzer belächelt 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،کلودیو تافارل دروازه بان اسبق تیم ملی برزیل در مصاحبه ای عنوان کرد مانوئل نویر را به مراتب بهتر از اولیور کان می داند.

 کلودیو تافارل دروازه بان برزیل که همراه این تیم فاتح جام جهانی 1994 شد در مصاحبه ای با سایتSportbild گفت: " از نظر من بهترین دروازه بان تاریخ فوتبال آلمان سپ مایر هست و بعد از او تونی شوماخر و آندرئاس کوپکه قرار می گیرند و در حال حاضر مانوئل نویر از همه دروازه بان های آلمان برتر است. "

تافارل در دروازه بان های برتر آلمان به اولیور کان اشاره ای نکرد و درباره ی او چنین اظهار داشت " کان خیلی خوب بود، یک دروازه بان بزرگ، اما آلمان دروازه بان های بهتری داشته است من نویر را به مراتب بهتر از کان می دانم و چندین سال پیش هم عنوان کرده بودم که نویر دروازه بانی فوق العاده خواهد شد. "

تافارل در ادامه صحبت هایش گفت: " من در فصل 2006/07  به تمرین شالکه رفتم و با لینکلن بازیکن برزیلی این تیم ملاقات کردم. من آنجا نویر جوان را دیدم و به لینکلن گفتم، این از دروازه بان شماره 1 شما (فرانک روست) بهتر است. "

تافارل در آخر حرف هایش گفت: "در حال حاضر به نظر من نویر بهترین دروازه بان جهان است و ایکر کاسیاس که رقیب اصلیش حساب می شود کمتر بازی می کند و افت کرده است. نویر تسلط خیلی خوبی روی توپ دارد و این خصیصه ای بود که کان نداشت. در فینال جام جهانی 2002 کان اشتباهی بزرگ مرتکب شد، اگر همین اشتباه را دروازه بان برزیل انجام می داد برای همیشه از تیم ملی کنار گذاشته می شد. "

نظرات 26 + ارسال نظر
mostafa سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 14:18

جم کن بابا...خودت کم 1993 اشتباه میکردی؟!!حسود بدبخت...کان اول و انتهای اسطوره

bastian31 سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 14:40

اره میتونه بهتر از کان بشه ولی حالا حالاها جا داره تا به کان برسه ،تنها خوبی نویر به کان اینه که از جوانی خوب دروازبانی میکنه
اصلا برزیلی عددی نیست که بخواد درباره المانی نظر بده ،کل دروازبانهای برزیل جمع کنی وخوبی هاشون رو هم بزاری به سطح نویر نمیرسه چه برسه به کان وسپ مایر
ولی مایر از کان بهتره

r7 سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 14:51

با وجودی اینکه نویرو خیلی دوست دارم ولی الیور کان خیلی بهتر بود دروازبانی با پرستیژ الی کان دیگه نمیاد

reza d سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 15:24

تافارل جان کسی ازشما نظر نخواست -لطفا کمتر تف بده-وقتی مورینیو مغرور میگه الیورکان تکرارنشدنی اونوقت میگه نویر بهتره-درود برالیور کان کبیردوست دارم سلطان-

Joachim Loew سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 16:18

راست میگه،کان یه آدم قلدر بود که همه به خاطر همین ازش می ترسیدن ولی نویر هم دروازه بان خوبیه و هم خیلی با شخصیته.

Pejman سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 16:39

نویر کارش خیلی درسته و خیلی دوستش دارم ولی کان یه چیز تکرار نشدنیه!
کینگ کان دیگه تکرار نمیشه!
سال 2002 آلمان رو یه تنه تا فینال برد!

tarafdar سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 18:02

چی میخوای بگی؟تو نویر رو کشف کردی؟ باشه باشه تو راست میگی
نویر که سنگربانمونه و نیازی به تعریف ازش نیست اما الی نمیشه اون شیر بود یه شیر خشمگین و مطمئن که تن حریف رو به لرزه درمیاورد موندم با چه جراتی اول بازی باهاش دست میدادن خدا حفظش کنه

amir bayern سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 18:36

hich kas jaye oli kano nemigire hata noyer22693

روبری سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 19:50

نویر می تونه از الی کان بهتر بشه

امیراولیورکان سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 19:55

تاپاله جان آخ ببخشید تافارل جان اولا در حدی نیستی در مورد کان نظربدی دوما باستین سیزده وقتی سپ مایر بازی میکرد فوتبال به پیشرفتگی زمان کان نبود.به نظر من کان یه عجوبه بود شما میتونید بازی آلمان با کره 2002 رو ببینید تا متوجه بشین کان چه قابلیتهایی داشت یه رهبر و یه تمام کاره بود شوت گیر تک به تک گیر و پنالتی.وجودش توزمین امنیت کامل بود.

کروس سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 19:55

نویر خیلی بهتر از کان و مایر هستش اگه نبود بایرن دو سال پیاپی به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا نمی کرد

غزل سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 20:32

نویر یه دونست اون بهترینه

محسن اشتایگر سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 20:36

هرگز دوتا اشتباه مرگبارش رو یادم نمیره تو لیگ قهرمانان مقابل رئال گلى که از کارلوس خورد وگلى که فینال 2002 از برزیل خورد اگه اون اشتباه رو نمىکرد و بالاک هم محروم نمیشد و به فینال میرسید حتما قهرمان 2002 میشدیم اما کینگ اولى محاسنش خیلى بیشتر بود تافارل ناراحتیش ازجاى دیگه ست چون کان بود که بهترین دروازبان جام و البته بهترین بازیکن جام جهانى 2002انتخاب شد نه تافارل .

کان مقدس سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 20:41

ی چی بلغور کرده ب دل نگیرید.
معیارهای ی دروازبان خوب فقط عکس العملاش نیست.علاوه بر اون منظم کردن دفاع،رهبری تیم،وزنه سنگین بودن توتیم و و و که کان مقدس همشونو داشت.
رونالدوی برزیلی گفته بود که هربار جلوی اون قرار میگرفتم نصف توانمو از دست میدادم.
کان مقدس اولین(و احتمالا آخرین)دروازبانی بود که عنوان بهترین بازیکن جام جهانی رو ب دست آورد درحالیکه تیمش دوم شد.4 سال بعد باوجود قهرمانیه ایتالیا بوفن این عنوانو نتونست کسب کنه.
درکل علاقه ها با هم تفاوت دارن اما کان اونقدر مدرکو دلیل در طول بازیگریش ب جای گذاشته که بشه جزئ 3 گلر برتر تاریخ فوتبال دنیا ازش نام برد.

یادمه چند سال پیش ی مجله معتبر بهترین بازیکنان تاریخ فوتبالو لیست کرد که پله اولیش بود.تو دروازبانا کان با رتبه 48 و بارتز 98 دوم و سوم بودن

کان مقدس سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 20:47

گویا رسیدن 2 بار پیاپی بایرن ب فینال فقط حاصل زحماته نویر بوده نه باقی بازیکنا.فوتبال ی ورزش گروهیه.همه تو موفقیتاش وشکستاش دخیلند.
کان مورد بی مهری کلینزمن قرار گرفت.در واقع کلینزمن بدجئر ب کان توهین کرد.کانو نابود کرد.اما روحیه مردانگی کان رو تو بازی با آرژانتین همه دیدن که بحث ملیرو مقدم تر بر بحث شخصی دونست.
کان کسی بود که اولترا باواریایی ها بخاطر اینکه نویر اداشو درآورده بود اولای حضورش تو بایرن هوش میکردن.
در کل من فکر میکنم نویر برای کان شدن ی دنیا تجربه و وقت نیاز داره.

داوود کان سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 22:44

غلط کردی نویر یه تار موی سلطان هم نمیشه

hamed_hamdast چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 01:42

در مورد الی کان فقط اینو میتونم بگم تو طول حضورش در بایرن باهاش زندگی کردم
عاشقتم سلطان ، بعد از خداحافظیش مریض روحی شده بودم
در ضمن در جام جهانی 2002 تافارل نبود بلکه مارکوس دروازبان برزیل بود
کان فیزیک نویر رو نداشت اما تکنیک دروازبانی کان استثنایی بود
نویر دروازبان خوبیه ولی فیزیکش خیلی بهش کمک میکنه به نظرم نصف کان هم نیست با اینکه الان بهترین تو دنیاست
کان در جام جهانی 2002 آلمان رو یک تنه تا فینال برد و بهترین جام شد
آقای تاپاله اگر دوتا از انگشتاش تو فینال توسط خوان ،دفاع وسطتون، نمیشکست رونالدو که سهله تمام بازیکن های تاریخ برزیل هم نمیتونستن بهش تو اون جام گل بزنن
یادمه گفت اگر تعویض میشدم تیم روحیه اش رو از دست میداد چون بالاک هم نبود پس تصمیم گرفتم با درد شدید بازی کنم چون تیم رهبر نداشت و چیزی حدود 70- 75 دقیقه با 2 انگشت شکسته بازی کرد
بی همه چیز در مورد کان درست صحبت کن

reza d چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 10:02

کلا باسلطان مشکل داری -سری قبل هم بالاک به الی کان ترجیح دادی -بایرن=الی کان -------المان =کان -----مونیخ=کان --طرفدارواقعی هیچ وقت الی کان به کسی ترجیح نمیده-

bastian31 چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 10:46

من خودم مدیون کانم چون که باعث شد طرفدارالمان وبایرن شوم
حرف از خودت در نیار وقتی چیزی برای گفتن نداری ،من کی گفتم بالاک بهتره کان ،جدیدن یه چیزی یاد گرفتید
بعدشم از نام کان داری سواستفاده میکنی ،کان اسطوره است وهمه ما دوسش داریم
آلمان سروره بایرن وبایرنی وکان وغیره است
این کان وبالاک واشتایگروبکن بائرومایر وخیلی دیگه هستن که میان بازی میکنند میروند واین المان است که باقی می مانند
واقعا این چیه؟
داری از اسم کان سواستفاده میکنی ،المان وبایرن مساوی با کان وحرفاتو پشت کان داری میزنی
بچه ها نگاه طرز فکر،کان مساوی با المان وبایرن ،اخه وقتی حرفی برای گفتن نداری چرا به دخترها توهین میکنی

reza d چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 11:13

bastian31 داداش اگه تو 10سال طرفداربایرنی والمانی من ازیورو96 با المان و بایرن زندگی میکنم -اینقدم جو نده لطفا

bastian31 چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 12:04

چه ربطی داره
حرفی برای گفتن نداری
ساکت

reza d چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 12:10

هه-عجب حیف که مونیخی -درودبرالی کان کبیر

b چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 21:34

خوب ......باشه.....!!!!دوست عزیزم کان مقدس بازهم شما حرف از کلینزی پیش کشیدی و متهمش کردی .قبلا هم خیلی به او توهین کردی.نظرشما رو در مورد خداحافظی بالاک خوندم و با شما موافقم.خواهشا به اسطوره های هم اهانت نکنیم.کلینزی هم بایرنی و بالاتر المانی ست..

کان مقدس چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 23:06

جناب آقای bعزیزم من توهینی ب کلینزی نکردم.فقط بنظرم فکرمیکنم کلینزی جرفه ی نابودی کانو زد با گرفتن بازوبندو دروازبان دوم کردنش.
و الا کلینزی جزئ اسطوره هاست

b پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 23:29

کان مقدس دوست بسیار محترم من }که اسمت هم باعث میشه به احترام الیور برپا بایستم}متاسفانه شما زمانیکه در وبسایت بایرن بودیم بارها به کلینزی اهانت کردید و من یکبار هم اونجا ازشما خواهش کردم در مورد این بشر با انصافتر باشید.البته عقاید همه ما درمورد اسطوره هامون یکسان نیست ولی من شخصا حاضر نمیشم به هیچیک از اونا توهینی بکنم.کلینزی لوتار ماته ئوس والیور برای من بسیا عزیز و مثل اسم شما مقدس هستند.ممنونم ازاینکه پاسخی برای من نوشتید.

کان مقدس شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 13:32

این چه حرفیه قربان.من وظیفم این هست که وقتی شما بحترام میزارید و کامنت میدین جواب بدم.
راستش حق باشماست.من چند باری به کلینزی اهانت کردم.شاید کسی ندونه که کان چقدر برا من عزیزه.من همیشه به عکس کان که در اتاقم نصبه تعظیم میکنم.یجورایی همانند خدا پرستشش میکنم.وقتی کلینزی اونو بعنوان نفر دوم انتخاب کرد ب من که ن سر پیاز بودم ن ته پیاز شوک عجیبی وارد شد.بازیهای آلمان تو 2006 رو نمیتونستم نگاه کنم و نکردم.جز بازی رده بندی.برا همین شاید یکم تند رفتم.عذر خاهم.تکرار نمیشود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد