وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کروس: لو آلمان را به سوی افتخار هدایت خواهد کرد

Toni Kroos gehört zu den Führungsspielern der U-21-Auswahl
 به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،هافبک جوان تیم ملی آلمان معتقد است که یواخیم لو فرد درستی برای هدایت تیم ملی آلمان است و امیدوار است که او قراردادش را تمدید کند.
 تیم ملی فوتبال آلمان در حالی با پیروزی جمعه شب برابر اتریش به صدر نیشینی خود در در جدول گروه سوم مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل ادامه می دهد که در روزهای گذشته اخباری مبنی بر تمدید قرارداد سرمربی این تیم در رسانه ها منتشر شده است.

تونی کروس، هافبک جوان بایرن مونیخ در مصاحبه با نشریه بیلد در این خصوص گفت:" قطعا از تمدید قرارداد او استقبال می کنیم. او در سال های گذشته از تیم ملی آلمان تیمی قدرتمند ساخته است. باید این را ببینیم که تحت هدایت او چقدر پیشرفت کرده ایم. فکر می کنم او مربی است که می تواند ما را به سوی افتخار های بزرگ و بین المللی هدایت کند، چیزی که همه منتظر آن هستیم و برای آن تلاش می کنیم."

کروس که در بایرن بیشتر به عنوان یک هافبک شماره ده بازی گرفته می شود اما یواخیم لو در تیم ملی او را کمی عقب تر به بازی می گیرد. او که گل دوم تیمش در پیروزی سه بر صفر برابر اتریش به ثمر رساند می گوید هر جا بازی کند راضی است.

کروس در این باره گفت:" پیش از جام ملت های اروپا در سال 2012 در این فکر بودم که اول باید جایگاه ثابتم را در تیم بیابم. اما لو دید متفاوتی دارد. حالا درست پیش از شروع جام جهانی 2014 می خواهم با بازی هایی که برای باشگاهم انجام می دهم توانایی هایم را به او ثابت کنم. مهم نیست کجا بازی می کنم، در دو سال گذشته خوب کار کرده ام."

تیم ملی فوتبال آلمان در صورت پیروزی در دیدار بعدی خود برابر جزایر فارو و توقف تیم ملی سوئد برابر قزاقستان صعودش را به جام جهانی را قطعی خواهد کرد.

نظرات 7 + ارسال نظر
klose11 یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 15:59

کروس کوکا مو خیلی دوست دارما اما تا موقعی که اوزیل و شواینی هستن فک نکنم بازی به تو گوندوگان یا برادرای بندر برسه

Joachim Loew یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 16:42

آغرین به تونی ، کاملآ درست میگه.

Joachim Loew یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 16:42

منظورم آفرین بود

کان مقدس یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 18:25

متاسفانه با بهبود شواینی میره رو نیمکت.

کان مقدس یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 18:27

این مارکوس بابل چقدر شبیه لام هستش

bastian31 یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 18:41

باید گوندگان زوج باستین باشه نه خدیرا
باید لو برای پست پشت مهاجم چرخشی اجرا کنه
ازیل وکروس وگوتزه در یک سطح هستن ،اصلا ازیل برتری زیادی نداره تازه گوتزه وکروس گلزن هستن
واقعا انتخاب سخته برای لوو

rudi دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 00:34

با سلام.تونی کروس بازیکنی با استعدادهای شگرف فوتبالی و در پست خودش یکی از بهترینهای دنیای حال حاظر مستطیل سبز هستش.او تلفیقی از ماتیاس سامر و آندریاس مولر محبوبه.توانایی تونی در چند پسته بودنش خلاصه نمیشه.تکنیک خوب و هوش سرشار وهمچنین درک صحیح از انجام دادن دستورات تاکتیکی در میدان نبرد فوتبالی و همچنین فهم درست در ارتباط با برقرار کردن بازیکن خودی و بازیگردانی تیم خودی و بازیخوانی حریف در زمین اونو تبدیل به بازیکنی با نام تونی کروس کرده و همچنین نیز هر چه قدر رقابت میان عقابهای سفید اروپا در بهترین تیم ملی دنیا بیشتر باشه نشان دهنده قدرت تیمی مانشافتهاست و هم رنج کمتری رو برای ما به ارمغان داره که در صورت مصدومیت احتمالی بازیکنان ملی پوش آلمان قدر قدرت به اضطراب جامهای جهانی 98 که سامر و باسلر و مهمت شول و... دچار نشیم برای جایگزین کردن بازیکنانی به جای بازیکنان فیکس وهمچنین جام 2002 که با کوله باری از بازیکنان محروم ناشی از مصدومیت همجون نووتنی و دایسلر و ممت شول و یورگ بومه ای که در طول مسابقات مصدوم شد و بسیاری دیگر پا به عرصه بازیهای جهانی گذاشتیم ودر خاتمه با آرزوی قلبی هر چه سریعتر شواینی که من اونو برگ برنده تیم میخونم و ماریو گوتزه و پولدی و تمامی بازیکنان آلمانی در هر لیگی که هستن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد