وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یوآخیم لوو در مورد فیلیپ لام: یک کاپیتان واقعی

 به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،یوآخیم لوو در آستانه یکصدمین بازی ملی فیلیپ لام از او تمجید کرد.

 سرمربی تیم ملی آلمان به هفته نامه Kicker در این باره گفت: "فیلیپ نزدیک به 10 سال است که کیفیت، سطح فنی بالا و ثباتش را در تیم ملی نشان داده است. او مسئولیت پذیراست، قدرت ارتباط بالایی دارد و با وجود نظم و دیسیپلین خاصی که ما در تیم ملی داریم، او یک رهبر کامل و کاپیتان واقعی است."

یوگی لوو ادامه داد: "روز جمعه در بازی مقابل اتریش نیز طبیعتا او کاپیتان تیم خواهد بود و برای فیلیپ انجام دادن صدمین بازی ملی در شهر مونیخ و ورزشگاه آلیانس آره نا، بسیار خاص خواهد بود."

یوپ هاینکس سرمربی سایق بایرن نیز به هفته نامه Kicker درباره لام گفته بود: "لام بازیکنی با کلاس جهانی است و بی تردید بهترین مدافع کناری در تاریخ بوندسلیگا است."

به نقل از Kicker هفته گذشته پپ گواردیولا نیز در تمجید از لام گفته بود: "او باهوش ترین بازیکنی است که من تا به حال تمرین داده ام."

فیلیپ لام در سن 20 سالگی، در تاریخ 18 فوریه 2004 در بازی مقابل کرواسی (2 بر1 به نفع آلمان) برای اولین بار برای تیم ملی آلمان به زمین رفته است.

نظرات 9 + ارسال نظر
khashayar دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 15:54

ایشالا جام جهانیو تو دستات ببینم کاپیتان

hani bayerni دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 16:02

این که یه موضوع بدیعیه.دیگه گفتن نداره که!!!!به امید موفقیتای بیشتر آلمان و بایرن با کاپیتان لام بزرگ....

nazanin دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 16:12

کارش عالیه
همیشه تو همه ی بازیا عملکرد خیلی خوبی داشته
امیدوارم همیشه بهترین باشه.هرچندکه الانم هست

Joachim Loew دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 17:54

انتخاب فیلیپ به عنوان کاپیتان تیم ملی توسط یوگی صورت گرفت و الحق که انتخاب درستی بود.

ارتش سرخ باواریا دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 18:12

من لام جدا از تعصب خاصی که به آلمانها دارم دوست دارم
من با فیلیپ شباهتهای زیادی دارم
چرا؟
من از لحاظ قد و هیکل و همچنین سال و ماه تولد ...مثل فیلیپ هستم
فقط لام 2 روز از من بزرگتره
لام(11/11/1983)........من(13/11/1983)
....البته اون کجا و من کجا
جالب نیست !!!!!!!!!!!!!!!!!

کان مقدس دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 18:23

چرا خیلی جالبه.
از جمله بازیکنایی هستش که باعث غرورت میشه

کان مقدس دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 19:47

شیدا خانم اولااین اداها که من دیگه نمیامو فلانو این حرفا رو در نیار.کامنت گذاشتی دارم بت جواب میدم.نه حرف بدی زدم نه چیزی.انتظار نداریکه همه عقاید تورو قبول کنن.داری؟

1-اینکه کی نجس گفت مشخص شد.پر بیراه هم نگفته.
2-از کامنت دادنات مشخصه نزدیک به 1 ماهه فوتبال میبینی.مگه فقط بالاک از بایرن رفت؟کلوزه،لوسیو،گومز،فن بومل،البر و ....(بازم بگم؟)اینا بازیکنایی بودن که بایرن ترک کردن.اگه یکم فوتبال دیده بودی میتونستی تشخیص بدی فرق رفتن گومز یا کلوزرو با رفتن بالاک رو.اینکه اونای دیگرو بایرن نخاست یا بهشون اونقد نیاز نداشت رفتن اما بالاک در اوج نیاز بایرن بهش گذاشت رفت.امثال کلوزه و ... وقتی رفتن نه پشت بایرن صحبت کردن و نه چوب لای چرخ بایرن گذاشتن با اینکه اکثریت آلمانی هم نبودن.اما بالاک ملعون اول که با بی اعتنایی به نیاز بایرن و علاقه هوادارا تیمو ترک کرد.بعد تیم چلسیو قدرتمند تر و آینده دار تر از بایرن خوند.این آخر کاریاهم که برد بایرنو ی جورایی از قبل تعیین شده جلوه داد.با اینکه آلمانی هم هست.حالا تو بگو اینجور آدم سزاوار نجس گفتن هست یا نه؟
3-اینکه میگی با من نبودی یه جورایی دست پیش میگیری پس نیفتی.اینکه مخاطب قرار میدی مخالفای بالاکو شامل حال منم میشه.
4-نه من اصلنم عصبانی نیستم.منوتو و باقی دوستان هوادار بایرنیم.شما و باقی کاربرای سایت برای من محترمین چون همه از خانواده بزرگ بایرنیم.فقط تو ی فضای دوستانه داریم بحث میکنیم.که نباید قهر و ناراحتی پیش بیاد.
5-من به شما بی فکر نگفتم.اگه گفتم از رو غزض نبوده.از اونجا که قضیه بالاکو با نکونام مثال زدی گفتم فکر کن تا فرق این 2 قضیرو پیدا کنی.
6-من میگم نره شما میگی بدوش.باز میگی بالاک چون از لورکوزن اومد ... .عزیز من چرا به حرف من نمیفتی؟اینکه ی بازیکن بره ب ی تیمی که اونجا ی پله پیشرفت کنه کسی ناراحت نمیشه.اما نه که به ی تیمی بری که از تیم الانیت چند پله پایین تره.من که طرفدار پرسپولیسم از خدامه بازیکناش لژیونر شن چون باعث پیشرفت تیم ملی میشه اما اگه از پیروزی برن مثلا استقلال ناراحت میشن هوادارا.چرا به شورله کسی نگفت بی غیرت وقتی رفت چلسی؟چون تو لورکوزن پیشرفت نمیکرد اما بالاک چی؟بایرن اینقد کوچیک تر از چلسی بود که بهش پشت کرد و رفت چلسی؟اتفاقا منم همینو میگم.میگم که بالاک بایرنی نیست و نباید اسم نحسش تو وب بایرن برده بشه.
7-عزیز من وقتی پپ اینهمه متحول کرده تیمو،وقتی ی تیم پر مهره مثل چلسی رو به این شکل ب زانو درآوردیم بایدم بش فرشته نجات بگیم.
8-عزیز من همین کوبیدن میشه دیگه.الان ببین کروس و رومینیگه واکنش نشون دادن ب حرفای مورینیو در رابطه با اخراج رامیرز.این حرفا جو تیمو بهم میزنه و برد تیمو بی ارزش میکنه.واقعا از بالاک بعید بود که اینقد اجنبی پرست باشه.
9-عزیز من مگه چی شده؟من جوابتو دادم.خدایی نکرده بت بی احترامی نکردم که.ببخشید خب اگه حرف بدی زدم.ای بابا
10-واقعا مثال هایی که میزنی هیچ ربطی به ماجرا نداره.فوتبال حرفه ای میگه باید جونتو برا همون تیمی که هستی بدی.اینکه فرانک بیاد از تیم سن ژرمن تعریف کنه به کسی بر نمیخوره اما اگه موفقیاتیو که تیم قبلیش مارسی(نه پاری سن ژرمن)بدست میاررو بی ارزش کنه و بگه که داور باعث برد مارسی شو از این حرفا بله اونم ی جور بی غیرتی میشه.
11-من جوابمو نگرفتم چون اصن جوابی ندادی.مثال هات و حرفات از بحث به دور بود.تقصیر نداری چون تازه فوتبال میبینی.تازه فوتبال میبینی که قضیه بالاکو با نکونام مقایشه میکنیو تیم قبلیه فرانک رو سن ژرمن میدونی.اگه قراره جواب بدی به این کامنتم ی جواب درستو حسابی بده.الکی کامنت سیاه نکن.
در ضمن این بحث بیهوده نیست.برا خودت ارزش قائل شو

hani bayerni سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 10:36

آخه برادر من چرا سر چیزای بیخودی بحث میکنین.یکی از بالاک خوشش میاد و یکی بدش میاد.به کسی هم ربطی نداره.در ضمن frank ribery7 الان تو نخود شدی یامحسن؟؟؟ اگه نمیدونستی باید بگم که اینجا مال بایرن و آلمانه و همه ما به آلمان تعصب داریم.نه فقط باستین31 .

hani bayerni سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 19:46

ای وااااااای!!خجالت بکشین.این چه طرز حرف زدنه آخه؟یکم مراعات کنین آقایون.واقعا ادبتونو دارید قشنگ ثابت میکنید!!
آخه زشته.ما این جا جمع شدیم که اتحاد بایرنیارو ثابت کنیم ولی به جاش عین چی افتادیم به جون هم. کان مقدس برادر من زشته آخه.اگه یه نفر توهین کنه و تو چواب بدی که با هم فرقی ندارین..
اینجا جای فحاشی نیست.از مدیرای سایت خواهش میکنم یکم رسیدگی کنن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد