وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خشم هواداران مونیخی از سخنان بالاک

 به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،سخنان جدید بالاک بعد از بازی سوپر جام اروپا باعث خشم و ناراحتی هواداران باشگاه بایرن مونیخ آلمان شده است. بالاک معتقد است یوفا در حق خوزه مورینیو اجحاف می نماید.
 میشائیل بالاک در مصاحبه با شبکه چلسی تی وی بعد از بازی سوپر جام اروپا و شکست آبی پوشان لندنی در این باره عنوان نمود :"به بایرن تبریک می گویم آنها به خصوص در پایان بازی فوق العاده بازی می کردند .چلسی هم خوب بود و موقعیت های خوبی نیز داشت. هر دو تیم شایسته کسب عنوان قهرمانی بودند."

اما بخشی از سخنان کاپیتان سابق تیم ملی آلمان و باشگاه های چلسی و بایرن مونیخ که باعث خشم هواداران مونیخی شده است ذکر این سخن بود که "من نیز بمانند مورینیو دائم این سوال برایم پیش می آید که چرا تیم های خوزه مورینیو همیشه در بازیهای مهم و سرنوشت ساز و به خصوص در مقابل تیم های پپ گواردیولا همیشه ده نفره می شوند و نمی توانند با ترکیب کامل بازی را به پایان برسانند؟ من همیشه به این سوال فکر می کنم ولی جوابی برای آن پیدا نمی کنم"

البته ممکن است قصد و قرضی در این بین وجود نداشته باشد و بالاک عقاید شخصی خودش را گفته باشد ولی به هرحال این سخنان موجب ناراحتی هواداران بایرن و گواردیولا را فراهم نموده است. بالاک همیشه یکی از هواداران سر سخت خوزه مورینیو بوده و او را همواره بهترین مربی حال حاضر فوتبال جهان و بهترین مربی که او در دوران بازی و فعالیتش در فوتبال داشته است، خطاب می نماید.
نظرات 35 + ارسال نظر
alireza شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 20:27

بهتره بازی رو بدون تعصب نگاه کنی ید ببینی که چرا فقط یکی از بازیکنای چلسی اخراج شدند؟ اینقدر وحشیانه بازی می کردند که حالا فردا پسفردا معلوم میشه چنتا بازیکنمون مصدوم شدند

r7 شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 20:43

آقای بالاک جواب سوال تو کاملا مشخصه دلیل اینه که تیمهای گواردیولا فوتبال تهاجمی بازی میکنند و تیمهای مورینیو دفاعی و خشن بازی میکنند و وقتی تحت فشار زیاد قرار میگیرن رو میارن به زدن بازیکنهای تیم حریف و به همین دلیل همیشه بازیکن اخراجی تو این بازیها دارن تازه داور خیلی ملاحظشون میکنه وگرنه شاید اخراجی های بیشتری تو هر بازی داشته باشن

Bavariaboy شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 20:58

این بابا دلش از جای دیگه پره!

ارتش سرخ باواریا شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 21:01

بالاک عزیز من به خاطر آلمانی بودن و بایرنی بودنت ازت دلگیر نمیشوم اما......
تاکتیک مورینیو در برابر تیمهای بزرگ :
1. دفاع چند لایه جلوی محوطه جریمه
2.داشتن یک مهاجم دونده و سرعتی و زدن ضد حملات مرگبار با 4 بازیکن سرعتی
3.بازی خشن برای ترساندن بازیکنای تکنیکی
(که این باعث اخراج بازیکنانش میشه)

کان مقدس شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 21:05

چون زدن و داغون کردن بازیکنای کلیدی از تاکتیکهای خوزه موریانه است.
چقدر بگم این بشر بایرنی نیست.یکی مثل شورلست یکی مثل مارینه.
بایرنی نیست.باعث شرمساری فوتبال آلمان بوده همیشه اظهار نظرای بالاک و لمن.
خائن بی تعصب.
به قول دوستان چون با چلسی هیچ جامی نتونست بگیره بدجور داره میسوزه .
بی تعصب و ....

کان مقدس شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 21:14

چی بهتون گفتم؟
گوتزه 3 هفته مصدوم شد.روبن تا 3 روز نباید تمرین کنه.مارتینز هم 7 روز مصدوم است.
تنها شانسمون وجود بازی های ملیه که 14 روز به تیما استراحت میده.و الا با این همه مصذوم چه میشد

jaber شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 21:29

حالم از هرچی تیم انگلیسیبه بهم میخوره
همشون وحشی ان...گاو گاو

bastian31 شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 22:35

حالا گفتم چی گفته!
فقط درباره رقابت پپ ومورینیو در این چند ساله و بد بودن یوفا با مورینیو حرف زده به درست بودن یا اشتباه بودنش کار ندارم
ولی چه حرفی ضد بایرن زده که به طرفدارهای بایرن بر خورده
این یه گروه از طرفدارهای بایرنن در المان که اینجوریند
یادتونه همین هوادارا بودن که نویر تازه به بایرن اومده بود که او را چند ماه هو میکردند واذیتش میکردند
وباید از طرفدارهای دیشب بایرن متشکر باشیم که ترکونتد

اوضاع مصدومان که اصلا خوب نیست ،فقط مهمه که این مصدومیتها در سه ماه اخر گریبانگیر بایرن نشه ومهمتر اینکه در استانه جامجهانی هم هستیم

b شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 23:00

خوب تا بود یوفا در حق ما اجحاف میکرد.حالام برای اینا یه ذره بکنه.طوری نمیشه که!!

only bayern شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 23:07

میدونید دلیلش چیه،چون تو اینجور بازیا مورینیو بدون شک به بعضی بازیکناش میگه که خشن بازی کنن و فقط بازیکنایه حریف رو بزنن.مشکل از خود مربیه

only bayern شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 23:10

ضمنا دیشب اصلا از بازی مولر و شاکری خوشم نیومد.مخصوصا مولر نمیدونم چش بود

mary شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 23:11

آقای بالاک پپ اگر پارتی داشت مجبورش نمی کردند از بارسا (که در مدت 4 سال حضورش 14 جام کسب کرد)خداحافظی کنه و با اشک تیم زادگاهشو ترک کنه، پپ اگر پارتی داشت یک سال بدون تیم در یک کشور غریب زندگی نمی کرد این مورینیو که پارتی داره و بالای سه سال در رئال بود و هیج جامی کسب نکرد و باز طلبکارانه این تیم رو ترک کرد و مستقیم راهی تیم چلسی شد ، آدم بد اخلاق این همه مظلوم نمایی، شما دیگه چرا آقای بالاک از کسی دفاع می کنی که صبح به صبح تو آینه به خودش هم بد و بیراه می گه.

امیرحسین شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 23:25

بالاک از اون دسته آلمانیای نچسبه! مثل ینس لمن
انگار رگ آلمانی نداره

محسن اشتایگر شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 23:33

باستین 31 دقیقا حرفهاى منو زدى. مارى جون یه تکون مارى جون دوتکون مارى جون دلمو بگیرو گردوخاک هاشو بتکون .راجع به بالاک اینجورى حرف نزنین

حسین ژرمنی زاده شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 23:54

منظر خاصی نداشته،

محمد جواد یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 00:59

بالاک عزیز اگه یه نگاهی به بازیکنای وحش چلسی کنی میفهمی برای ده نفره شده چلسی و تیم های مورینیو چه دلیل بوده.دقیقا مثل گاو ن این چلسی ها.
و از بعضی از این اسپانیایی‌ها نفرت دارم که یکیش مثله این گاو تورس

محسن یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 01:23

جرت نگو بابا , خوب شد پای گتزه نشکست, این انگیلیسی های وحشین دیگه, خوب معلوم چرا اخراج مشن, جون مورینیو تیمش وحشی بار میاره و بهشون دستور میده فقط خطا کنن, 8 بازیکن چلسی کارت زرد گرفت بایدم اخراج بشن, مورینیو اشغال , ازت متنفرم

Mohammad_13 یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 08:48

بی شرف بی غیرت... انقدر مال مورینیو رو نمال بدبخت. جنس وطنی چه ایرادی داره؟!

Mohammad_13 یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 08:53

خود هیچی ندارش چند سال پیراهن این وحشی ها رو زیر نظر مورینیوی روانی به تن کرده براش عادی شده. خداهم گذاشت تو کاسه اش نزدیک های جام جهانی 2010 یک وحشی تر از خودش ( کوین پرنس بواتنگ ) چنان تکلی رو پاش رفت که باید آرزوی جام جهانی 2010 رو با خودش تو گور ببره... نجس.

bastian31 یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 12:04

حالا دیگه بر ضد بالاک حرف میزنند
اگه بالاک نبود دهه 2000که المان نمیتونست هیچ مقامی کسب کنه
2002چی شد،کی به همراه کان اقایی کرد،اگه فینال حضور داشت که ما قهرمان میشدیم وهمین طور2006*2008هم با بودن بالاک به این مقام رسیدیم وحالا فقط تا نیمه نهایی میریم

خیلی جالب است تا همین چند سال پیش همتون بالاک وبالاک میکردید حالا چی شد،شد بی غیرت ،شماها معنی بی غیرت رابه ما بگید تا ما هم بفهمیم
همین سانیول وریبری وروبن والبر ولیزارازو وپیزارو وبقیه اگه تیم کشورشون بابایرن بازی کنه طرفدار بایرنن اونوقت بهشون بگویند بی غیرت
شماها حتما بعد خداحافظی اشتایگر،اگه طرفداری از کسی تعریف ودفاع کرد به باستین هم میگید بی غیرت!
حتما الان کریمی برضد دایی حرف میزنه بی غیرت نه؟
واقعا که!

شیدا یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 12:04 http://eshqesharqi14.mihanblog.com

مدیران محترم حالا بیاید نظرات این دوستانی که به کاپیتان چندساله ی تیم ملی آلمان ناسزا میگن و از همه دنیا طلبکارن و اسمشو میذارن غیرت پاک کنید.نه نظرایی مثل نظر متو که با احترام به همه فقط از نظر فنی روش پپ رو بررسی کردم.این بنده خدا از مورینیو و پپ گفته و راست هم گفته یوفا همیشه طرف پپ وبارسا بود حالا هم اگه بایرن بخواد با یوفا اونم به خاطر پپ قهرمانی به دست بیاره من این قهرمانی هارو نمیخوام چون خوب یادمه تیمایی که بارسا با ناداوری میبردشون چه حالی داشتن.همه تواین وبلاگ میگن طرفدار های بایرن فهمیده اند روحیه آلمانی دارن اما خدانکنه یه نفر بگه بالای چشم بایرن ابروئه!!!اونوقت سیل ناسزاها هجوم میاره بهش مهمترین خصیصه آلمان ها منطقی بودنشونه شما نظراتو بخونید کی منطقی نظر داده؟

بهروز یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 13:06

بالاک به خاطر بازی هات برای بایرن عزیزی ولی :
1: کسی مثل تو که بخاطر مصدومییت کل جام جهانی رو از دست دادی و یه وحشی چند ماه مصدومت کرد باید دلیل 10 نفره شدن های مورینیو رو میفهمیدی
2: غیرت بایرنی و آلمانیت کجاست ؟؟؟؟ با همین حرف تو 4 نفر دو درمیارنو میگن آره دیگه اینجوریه . خداییش لوییز هم باید اخراج میشه
3: تاکتیک مورونیو همینه . تو که مربیت رو باید شناخته باشی آقای بالاک
و در آخر اینکه هیچ خاطره خوبی از دوران بالاک ندارم یادمه هیچ جامی باش نگرفتیم. نمیگم تقصیر بالاک بود ولی دوران بدی بود
و خوشحالم که وقتی هم از بایرن رفتو تیمو تو بد موقعییتی تنها گذاشت خودشم به هیچ جامی نرسید !
جمله معروف بالاک بعد از رفتن به چلسی : به تیمی میروم که بتواند جامی کسب کند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

häsan GÖTZE یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 13:49

بالاک........
شواین اشتایگر.............

bastian31 یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 13:55

شیدا خانم مدیروبلاگ خودش به بالاک حرف زده اونوقت چه انتظاری داری
بعدشم در مورد چیزی که اطلاع ندارین حرف نزنید تا ضایع نشوید
بالاک ،لیگ برتر انگلیس وجام حذفی وغیره جامها رابا چلسی کسب کرده وباچلسی به فینال اروپا هم رسید
من نمیدونم شما چجور طرفدار المان هستید که از پپ تمام کمال دفاع میکنید وبه بالاک توهین میکنید
واقعا هنوز تا هنوزه شما نمیدونید که بالاک اصلیتا لورکوزنی است

محسن اشتایگر یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 14:47

باستین 31تو محشرى پسر این روزا تو همیشه حرف دلمو میزنى دقیقا باهات موافقم از امیر حسین انتظار نداشتم باتمام احترامى که واسش قائلم

hani bayerni یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 16:21

بابا شما با این بالاک چه خصومتی داری کان مقدس؟؟؟ آخه بالاک چی کارت کرده؟؟ اگه واقعا بایرنی هستین یکم منطقی باشین....ما هنوز پپ نیومده داریم دورش میگردیم اما نمی فهمم چرا با یه اسطوره با اخلاق آلمانی این طوری برخورد میکنیم...آخه خدایی بالاک به کسی ظلم کرده؟؟یکم فکر کنین... بایرن زندان که نیس....ما بارسا نیستیم که ستاره هامون رو زندانی کنیم....اینکه یه بازیکن از بایرن میره دلیل بر خیانت کار بودنشه؟؟؟درسته که حرفا بالاک منطقی نیس اما به خاطر زحماتی که برای آلمان کشیده حداقل بهش توهین نکنین...

کان مقدس یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 19:02

hani bayerni عزیز سرور من؟من اعتقادم تو قضیه بالاک بحث بایرنی بودنش هست نه ملیش.
بالاک برا فوتبال آلمان زحمت کشیده دستشم درد نکنه زحمت کشیدو نتیجشم دید.
اما بحث من بحث بایرنه.ببین بحث زندان و زندانی بودن نیست.بحث تعصب ،قدرشناسی و به قول خودمون نمک خوردنو ... .
اگه بایرن ی تیم درجه 2 میبود هیچکی از رفتن بالاک ناراحت نمیشد چرا که برا پبشرفتش رفته،اما وقتی بالاک با وجود نیازی که اون زمان بایرن بهش داشت،باوجود اینکه هوادارا میپرستیدنش،با وجود اینکه از ارکان اصلی تیمش بود براحتی گذاشت و رفت و در مصاحبش گفت:"چون چلسی از بایرن قوی تره اونو انتخاب کردم"در واقع یه تف هم به احترام هوادارای بایرن ننداخت.
ون پرسی از آرسنال رفت منچستر خود طرفدارای آرسنال هم که باشون محرفی بش حق میدن چون با آرسنال حیف میشد اما کار فیگو رو که از بارسا رفت ریالو کسی نمیدونه هضم کنه.
بالاک و لمن با وجود آلمانی بودنشوون همیشه سنگ انگلیسیارو به سینه میزنند.

بعدشم بالاک جز اون دسته بازیکنای که 2 گروه ایده دربارش هست.یه گروه دوسشدارن یک گروه متنفرن ازش.من از بالاک بدم میاد چون یادمه چطوربایرنو تنها گذاشت.
کان مقدس هم سال 2001 از منچستر پیشنهاد داشت اما تو جوابشون گفت :باشگاهی که منو به فوتبال معرفی کردرو فراموش نمیکنم."
اینکه ی عده میگن مدیر وب از بالاک بدش میاد و ... حرف الکیه.دلیل نمیشه که چون من از بالاک بدم میاد همه بدشون بیاد و ... .
آلمان تو 2002 با درخشش کان دوم شد.شخص کان به تنهایی آلامنو دوم کرد.به تنهایی.

کینه شخصیه من از بالاک هم بخاطر گرفتن بازوبند کاپیتانی توسط کلینزمن ملعون از کان مقدس و دادنش به این بشره اجنبی پرست هستش

شیدا یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 21:41 http://eshqesahrqi14.mihanblog.com

اگه ما هم فقط به خاطر اینکه یه بازیکن از تیممون رفته انقدر راحت بهش توهین کنیم هیچ فرقی با طرفدار های بی منطق اسپانیایی رئال و بارسا نداریم.اسمه اینو میذارید غیرت که هرکی تو تیم بود بپرستیمشو هرکی رفت تو یه تیم دیگه یا به عنوان یه انسان،طرفدار یه تیمی از یه کشور دیگه بود بهش بگیم نجس؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!تازه بالاک که لورکوزنیه و لی از چلسی هم خاطرات خوبی داره گناه کرده؟بالاک که کاپیتان تیم آلمان بودو کل تیم روی اون میچرخید نجسه اونوقت پپ بهترین مربی دنیا و فرشته نجات بایرنه!!!این طرز تفکر شما دقیقا بایرن رو به زننننننننننننداااااااااااااااان تبدیل کرده

شیدا یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 21:45 http://eshqesahrqi14.mihanblog.com

بالاک خیلی هم رگ آلمانی داره اینو میشه از بازی هایی که واسه آلمان کرد فهمید اما به عنوان یه انننننننننسسسسسسسسسسسسااااااااااان حق داره طرفدار هر تیم باشگاهی باشه.الان من باید بگم نکونام چون سالها تو اوساسونا بوده و توی استقلال بازی نکرده رگ ایرانی نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کان مقدس یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 22:12

شیدا خانم این دیگه چه نوعیشه؟منطقو طرز تفکر فقط برا طرفدارای آلمانه؟یعنی برادر من که طرفدار ریال مادریده بی منطقه؟چرا عزیز من چشم بسته غیب میگی؟خواهشا فبل نظر دادنت سعی کن جمع نبندی مخاطباتو.این طرز فکرم که فقطططططط طرفدارای بایرن فوتبال میفهمنو ... از سرت بیرون کم.خودتونو تافته جدا بافته ندونید اگه میشه.
تو کامنت منو خوب نخوندی.ما ایرانیا از خدامونه که بازیکنامون برن تو لیگای درجه 1 اروپا.چون باعث پیشرفت تیم ملیمون میشه.واقعا فرق قضیه نکونام با بالاک رو نتونستی تشخیص بدی؟!!!!!!!!!!اینقد این 2 تا موضوع بهم شبیهند که تو مثال زدی؟!!!!!!!!؟؟؟قبل نظر دادنت فکر کن.
شما پس بی غیرتیو برا من معنی کن.اینکه ی بازیکن بخاطر پول و شهرت به تیم خودش پشت کنه بی غیریتی نمیشه؟
بازم میگم کامنتمو برو خوب بخون ببین چی گفتم.الان اوزیل که ی 2 رگست با جونو دل برا آلمان یازی میکنه بعد بالاک که ی آلمانیه اگه با تعصب بازی کنه انتظار داری بهش آفرین بگن؟بالاک از مسی و رونالدو که سرتر نیست.هست؟وقتی امثال اونا با جون برا تیم کشورشون بازی میکنن تو اصن نباید اینو مثال بزنی.کدوم بازیکنو میشناسی که برا کشورش با جون بازی نکرده؟لا اقل جواب میدی ی جوابم بده که 2 نفر خوندن خوششون بیاد.
بایرن دست من که نیست من اونجارو زندان کنم.قضیه بالاک و گوتزه مثل همند.شما به گوتزه نمیگی بی غیرت انصافا؟

بالاک زمان بازیهای ملیشم زیر سایه سنگین سلطان کان بود و از طرز مصاحبه هاش میشه فهمید که آنچنان تعصبی رو کشورش نداره.کسیکه برد تیم باشگاهیه کشورشو بی ارزش جلوه بده اصن ارزش حرف زدنم نداره.
بازم میگم سلایق متفاوتن .من از بالاک متنفرم.حالمم ازش بهم میخوره و خائن تر از بالاک ندیدم و برا خودم دلیل به اندازه کافی دارم.خواهشا اگه میای ج بدی نگو تو تیم ملی با تعصب بازی میکرد چون کله گنده تر از بالاکم برا کشورشون جون دادن.

کی به بالاک نجس گفته که ایقد روش مانور میدی؟پپ فرشته نجات؟چی گفتی اصن من نفهمیدم.درست خسابی کامنمت بده خواهشا

شیدا دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 01:15 http://eshqesahrqi14.mihanblog.com

1-شما کامنت نوزدهم رو بخون(اگه مدیران پاک نکنن)میفهمی کی گفته نجس
2-منظورم از منطق طرفدار های آلمانی اینه که اگه بازیکنی از تیمشون بره اینطور نمکوبوننش و منظورم از طرفدار های رئال وبارسا طرفدار های اسپانیاییش بود که اون طور باهم دشمنن نه برادر شما
3-من با شما حرف نزدم و با همه کسانی بودم که حرف های بد زدن
4-شما انقدر عصبانی هستی که کم مونده به منم یه چیز بگی
5-من قبل نظر دادنم فکر کردم چون مخالف نظر شما بود یعنی باید به من بگی بی فکر؟
6-تیم بالاک لوکوزنه پس وقتی اومد بایرن هم به تیمش خیانت کرد چرا اون موقع خائن نبود؟
7-کسی نگفت فرشته نجات اما من نمیتونستم تمام تعریف هایی که بچه ها از پپ کردنو حفظ کنم و توی نظرم بنویسم واسه همین یه چیز کلی گفتم
8-بالاک توی این خبر کجا تیم کشورشو کوبید؟مسائل بین پپ و مورینیو رو بیان کرد
9-شما عادتته همه چیو به خودت بگیری؟من فقط یه کامنت در جواب شما دادم که اونم اصلا اسمتونو نخوندم و چون حرف شما هم مثل بقیه بود یه چیز کلی گفتم
10-اگه بازیکن تیم ملی تحت هر شرایطی باید طرفدار تیم باشگاهی کشورش باشه پس ریبری اگه بایرن با پاریسن ژرمن بازی داشته باشه باید طرفدار پاریسن ژرمن باشه؟؟؟؟ولی وقتی میگه بایرن خونه منه شما بهش میگید باشرف(من خودم فرانک رو خیلی دوست دارم و فقط یه مثال زدم که ببینید اگه بازیکنی توی بایرن باشه شما چطوری بهش نگاه میکنید و اگه نباشه چطوری)اگه ما بالاکو بکوبونیم پس طرفدار های فرانسه هم باید فرانک رو بکوبونن که امیدوارم هیچ وقت این اتفاق نیفته
11-امیدوارم جوابتونو گرفته باشید و این بحث بیخود دیگه جمع بشه

ahmad aghili دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 01:47

بالاک محترمه
به بایرن هم توهین نکرده
به دیگران احترام بزارید

Mohammad_13 دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 09:04

من گفتم نجسه ، هزار بار دیگه هم میگم نجسه. اگر لازمم شد بدتر از اینهاشم میگم. وقتی این بی همه چیز موقعی که بایرن به شدت بهش نیاز داشت به تیم پشت کرد و رفت به تیمی که بوی نفت میده و چلسی رو بزرگتر از بایرن مونیخ حساب می کنه لیاقتش همین حرف هاست.

فقط یک آدم که هیچی از فوتبال حالیش نمیشه میاد موضوع نکونام و بالاک رو مثال میزنه ؟!!! آخه استقلال کجا ، بایرن کجا... از هوادارای بالاک بیشتر از اینم انتظار نمیره.

Mohammad_13 دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 09:06

بدترین بازیکن دنیا بیاد بایرن ولی تا موقعی که به بایرن توهین نکنه من خیلی بیشتر دوستش دارم تا بهترین بازیکن دنیا بیاد تو بایرن و بعد پشت سر تیم بد و بیراه بگه...

تف تو ذات نجس بالاک...

کان مقدس دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 19:47

شیدا خانم اولااین اداها که من دیگه نمیامو فلانو این حرفا رو در نیار.کامنت گذاشتی دارم بت جواب میدم.نه حرف بدی زدم نه چیزی.انتظار نداریکه همه عقاید تورو قبول کنن.داری؟

1-اینکه کی نجس گفت مشخص شد.پر بیراه هم نگفته.
2-از کامنت دادنات مشخصه نزدیک به 1 ماهه فوتبال میبینی.مگه فقط بالاک از بایرن رفت؟کلوزه،لوسیو،گومز،فن بومل،البر و ....(بازم بگم؟)اینا بازیکنایی بودن که بایرن ترک کردن.اگه یکم فوتبال دیده بودی میتونستی تشخیص بدی فرق رفتن گومز یا کلوزرو با رفتن بالاک رو.اینکه اونای دیگرو بایرن نخاست یا بهشون اونقد نیاز نداشت رفتن اما بالاک در اوج نیاز بایرن بهش گذاشت رفت.امثال کلوزه و ... وقتی رفتن نه پشت بایرن صحبت کردن و نه چوب لای چرخ بایرن گذاشتن با اینکه اکثریت آلمانی هم نبودن.اما بالاک ملعون اول که با بی اعتنایی به نیاز بایرن و علاقه هوادارا تیمو ترک کرد.بعد تیم چلسیو قدرتمند تر و آینده دار تر از بایرن خوند.این آخر کاریاهم که برد بایرنو ی جورایی از قبل تعیین شده جلوه داد.با اینکه آلمانی هم هست.حالا تو بگو اینجور آدم سزاوار نجس گفتن هست یا نه؟
3-اینکه میگی با من نبودی یه جورایی دست پیش میگیری پس نیفتی.اینکه مخاطب قرار میدی مخالفای بالاکو شامل حال منم میشه.
4-نه من اصلنم عصبانی نیستم.منوتو و باقی دوستان هوادار بایرنیم.شما و باقی کاربرای سایت برای من محترمین چون همه از خانواده بزرگ بایرنیم.فقط تو ی فضای دوستانه داریم بحث میکنیم.که نباید قهر و ناراحتی پیش بیاد.
5-من به شما بی فکر نگفتم.اگه گفتم از رو غزض نبوده.از اونجا که قضیه بالاکو با نکونام مثال زدی گفتم فکر کن تا فرق این 2 قضیرو پیدا کنی.
6-من میگم نره شما میگی بدوش.باز میگی بالاک چون از لورکوزن اومد ... .عزیز من چرا به حرف من نمیفتی؟اینکه ی بازیکن بره ب ی تیمی که اونجا ی پله پیشرفت کنه کسی ناراحت نمیشه.اما نه که به ی تیمی بری که از تیم الانیت چند پله پایین تره.من که طرفدار پرسپولیسم از خدامه بازیکناش لژیونر شن چون باعث پیشرفت تیم ملی میشه اما اگه از پیروزی برن مثلا استقلال ناراحت میشن هوادارا.چرا به شورله کسی نگفت بی غیرت وقتی رفت چلسی؟چون تو لورکوزن پیشرفت نمیکرد اما بالاک چی؟بایرن اینقد کوچیک تر از چلسی بود که بهش پشت کرد و رفت چلسی؟اتفاقا منم همینو میگم.میگم که بالاک بایرنی نیست و نباید اسم نحسش تو وب بایرن برده بشه.
7-عزیز من وقتی پپ اینهمه متحول کرده تیمو،وقتی ی تیم پر مهره مثل چلسی رو به این شکل ب زانو درآوردیم بایدم بش فرشته نجات بگیم.
8-عزیز من همین کوبیدن میشه دیگه.الان ببین کروس و رومینیگه واکنش نشون دادن ب حرفای مورینیو در رابطه با اخراج رامیرز.این حرفا جو تیمو بهم میزنه و برد تیمو بی ارزش میکنه.واقعا از بالاک بعید بود که اینقد اجنبی پرست باشه.
9-عزیز من مگه چی شده؟من جوابتو دادم.خدایی نکرده بت بی احترامی نکردم که.ببخشید خب اگه حرف بدی زدم.ای بابا
10-واقعا مثال هایی که میزنی هیچ ربطی به ماجرا نداره.فوتبال حرفه ای میگه باید جونتو برا همون تیمی که هستی بدی.اینکه فرانک بیاد از تیم سن ژرمن تعریف کنه به کسی بر نمیخوره اما اگه موفقیاتیو که تیم قبلیش مارسی(نه پاری سن ژرمن)بدست میاررو بی ارزش کنه و بگه که داور باعث برد مارسی شو از این حرفا بله اونم ی جور بی غیرتی میشه.
11-من جوابمو نگرفتم چون اصن جوابی ندادی.مثال هات و حرفات از بحث به دور بود.تقصیر نداری چون تازه فوتبال میبینی.تازه فوتبال میبینی که قضیه بالاکو با نکونام مقایشه میکنیو تیم قبلیه فرانک رو سن ژرمن میدونی.اگه قراره جواب بدی به این کامنتم ی جواب درستو حسابی بده.الکی کامنت سیاه نکن.
در ضمن این بحث بیهوده نیست.برا خودت ارزش قائل شو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد