وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واکنش بازیکنان بایرن‌ پس از قهرمانی

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،بایرنی‌ها پس از قهرمانی در سوپر جام اروپا، این قهرمانی را برای تیم‌شان بسیار مهم توصیف کردند.

 بایرن‌ مونیخ با غلبه بر چلسی موفق شد اولین قهرمانی خود را با پپ گوآردیولا به دست آورد. بازیکنان بایرن‌ مونیخ پس از کسب این عنوان به صحبت درباره این قهرمانی پرداختند.

فرانک ریبری، بهترین بازیکن اروپا که نقش عمده‌ای در قهرمانی بایرن‌ مونیخ در بازی شب گذشته داشت، پس از پایان مسابقه گفت: بسیار خوب بازی کردیم و شانس‌های زیادی برای رسیدن به گل داشتیم. تا آخرین لحظه مسابقه جنگیدیم و این عالی بود. خیلی خوشحالم. از بودن در بایرن‌ مونیخ بسیار لذت می برم. اینجا خانه من است. بایرن‌ مونیخ مثل یکی از اعضای خانواده، برای من مهم است. از این که برای بایرن‌ مونیخ بازی می‌کنم به خودم می بالم.

ریبری در ادامه گفت: فشار زیادی روی پپ گوآردیولا وجود دارد. این بازی برای او خیلی مهم بود. اکنون که قهرمان شدیم برای او خیلی خوشحالم.

مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن‌ مونیخ که شب گذشته (جمعه) پنالتی آخر لوکاپو، بازیکن چلسی را مهار کرد، بعد از مسابقه گفت: خیلی خوشحالم که در ضربات پنالتی توانستیم به پیروزی برسیم. قهرمانی در این دیدار برای ما بسیار مهم بود. دروازه‌بان بایرن‌ مونیخ درباره پنالتی‌های بازی‌های شب گذشته، گفت: به جز پنالتی آخر چلسی، تمام پنالتی ها بسیار خوب زده شد. دو سال پیش چنین اتفاقی افتاد و ما در ضربات پنالتی مغلوب چلسی شدیم. شما به عنوان یک دروازه‌بان چه کار باید بکنید؟ در پنالتی آخر تصمیم گرفتم به سمت چپ بپرم و خوشبختانه توانستم توپ را بگیرم.

خاوی مارتینس، هافبک اسپانیایی بایرن‌ مونیخ که در ثانیه های پایانی مسابقه توانست گل تساوی را به ثمر برساند نیز پس از قهرمانی تیمش در سوپر جام اروپا، گفت: برای تیمم، برای مربی و البته برای گلی که به ثمر رساندم خیلی خوشحالم. بازی بسیار سختی برابر تیمی بسیار خوب داشتیم. توانستیم به پیروزی ارزشمندی دست یابیم. این قهرمانی برای ما بسیار با ارزش بود.
توماس مولر پس از قهرمانی اظهارداشت: در فوتبال آدم نمی‌تواند با جادوگری توپ را وارد دروازه‌ حریف کند. دروازه‌بان چلسی هم روی موقعیت‌های گلی که خلق کردیم، ضعیف عمل نکرد.

وی ادامه داد: با این حال باید در نظر داشت در بازی‌های اخیر پیوسته مقابل دروازه‌ حریف خیمه می‌زنیم. اکنون می‌دانیم چقدر قوی هستیم. وقتی بازی‌ها را با تمام وجود و اراده قوی بازی کنیم، می‌‌توانیم برنده شویم.
نظرات 3 + ارسال نظر
بهزاد شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 11:13

تبریک. بایرن هنوز بهترین تیم دنیاست... اما .... دوتا مشکل اساسی داره که دوست داریم حل بشه، حالا یا با بازیهای بیشتر یا با تزریق اعتماد به نفس : یکی سبک بازی محافظه کارانه بایرنه که در حملات و پشت دروازه حریفا خیلی ریسک نمیکنه و از وسط زمین به دروازه نزدیک نمیشه و زیاد بازی رو به گوشه ها میبره، دیگه اینکه در دفاع فوق العاده ناهماهنگ و بی احتیاط بازی میکنن. ما از بایرن انتظار بازی خلاقانه تر و دفاع منسجم تری داریم.

علیرضا شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 11:36

منم مثل شما بسیارخوشحالم بازم مثل شما ازعملکرد تیم راضی نیستم انتظاربیشتری از بایرن میره باید ضربات اخر را بهتر بزنن واینکه یه فکری برای دفاع بکنن

ارتش سرخ باواریا شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 18:27

عاشقتم فرانکی....دون یوپ مرسی این قهرمانی میراث تو هست مرسییییییییی.....در ضمن نویر نشون داد تعصب آلمانی یعنی چی!!!!!!!!!!!
هنوز تا اون تیمه واقعا عالی کار داریم اما برای اول کار خوب بود
بچه ها از این که تا آخرین دقایق جنگیدین متشکریم danke

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد