وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: گاهی اوقات مجبور بودم ریبری را به نیمکت نشینی تهدید کنم!

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،سرمربی سابق مونیخی ها می گوید، گاهی اوقات برای کمک به آماده تر شدن ریبری به او می گفتم اگر پیشرفت نکنی، تو را به نیمکت خواهم فرستاد!
  ریبری دیشب توانست با اختلافی زیاد، بالاتر از مسی و رونالدو، بعنوان برترین بازیکن قاره سبز برگزیده شود.

در همین مورد، هاینکس با ارسال تبریک نامه ای به کیکر نوشت: 
فرانک این افتخار را به تو تبریک می گویم، از صمیم قلب برایت خوشحالم چرا که این عنوان را در عین شایستگی بدست آوردی.

هاینکس در ادامه می گوید: "ما در این سال ها هر روز با هم تمرین می کردیم، ما با هم رایطه ای دوستانه داشتیم و من به خوبی می دانستم که تو بازیکنی احساسی هستی که به اعتماد مربیت احتیاج داری."

وی اضافه می کند: "ما گاهی اوقات جر و بحث هایی داشتیم، بطور مثال پس از شکست در فینال چمپیونز لیگ به تو و روبن گفتم، این برای من کافی نیست، باید بیشتر و بیشتر تلاش کنید، اگر می خواهید موفقیتی چشمگیر بدست آورید؛ اما تو بخوبی نشان دادی که بازیکنی موفق و در اختیار تیم هستی که موفقیت تیم برایت ارزشمندتر از موفقیت شخصی است."

یوپ 69 ساله در پایان می گوید: "خیلی خوشحالم، چرا که بعد از قهرمانی های پیاپی،  و شرکت در کار تیمی، با بدست آوردن این جایزه شخصی، به این نتیجه رسیدی که با کار تیمی و از خودگذشتگی می توان به همه عناوین دست پیدا کرد."

نظرات 4 + ارسال نظر
ارتش سرخ باواریا جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 16:11

دلم برات تنگ شده دون یوپ......این سوپر بایرن را از تو داریم.........عاشقتم

بهروز جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 17:25

آخ که دلم برات تنگ شده یوپ قهرمان
خداییش تو حرفاش هم میشه فهمید که چقدر با تجربس
فرانک هم باید از یوپ تشکر کنه

شیدا جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 21:26 http://eshqesharqi14.mihanblog.com

جمله ی آخرش نشون میده که یک آلمانی واقعیه"خیلی خوشحالم، چرا که بعد از قهرمانی های پیاپی، و شرکت در کار تیمی، با بدست آوردن این جایزه شخصی، به این نتیجه رسیدی که با کار تیمی و از خودگذشتگی می توان به همه عناوین دست پیدا کرد."

علیرضا شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 08:43

هاینکس عزیز کجایی که ببینی تیم یکدس ودسته گلت را پرپر کردن حتی کسی که از فوتبال سردرنمیاره میفهمه این بایرن بایرن تو نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد