وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: زیر نظر گواردیولا پیشرفت خواهم کرد

 به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،آرین روبن ستاره هلندی باشگاه بایرن مونیخ براین باور است که زیر نظر پپ گواردیولا پیشرفت زیادی خواهد داشت و حتی از این هم بهتر خواهد شد.

 این ستاره 29 ساله در ماه های اخیر دراوج فوتبالش بوده و گل قهرمانی تیمش در فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل گذشته را به ثمر رساند و معتقد است که زیر نظر پپ گواردیولا در فصل پیش رو پیشرفت زیادی خواهد داشت.


روبن در صحبت هایی به یوفا دات کام گفت:« کار کردن با یک سرمربی بزرگ دیگر افتخار بزرگی است و من بی صبرانه درانتظار پیشروی رقابتهای این فصل هستم. من زیر نظر این سرمربی بزرگ می توانم به سمت جلو گام بردارم و می توانم از گواردیولا درسهای زیادی بیاموزم. هر سرمربی ایده ها و دیدگاه های خاص خودش را دارد و شیوه های خاصی را برای بازی تیمش در ذهن پرورش می دهد. گواردیولا تغییرات کوچکی را درتیم ایجاد خواهد کرد و ما می خواهیم تا فشار بیشتری روی فورواردهای تیم باشد تا هرچه سریعتر توپها را بازیابی کنیم.»

این ستاره هلندی در ادامه درمورد بازی سوپرکاپ اروپا که جمعه شب میان بایرن مونیخ و چلسی برگزار می شود صحبت کرد و گفت بازی سختی مقابل شاگردان مورینیو پیش روست: «چلسی دو سال فوق العاده را پشت سرگذاشته وحالاهم سرمربی اسبق آنها به جمعشان بازگشته . من واقعا مورینیو را تمجید می کنم. بازی بزگی پیش روست. ما پارسال قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدیم و این جام جدیدی است که امسال می توانیم آن را فتح کنیم؛ جامی که تا پیش از این هرگز آن را بالای سر نبرده ایم.»

جمعه شب در ورزشگاه ادن آرنای شهر پراگ دیدار سوپرکاپ اروپا میان دو تیم بایرن مونیخ قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا و چلسی قهرمان فصل قبل لیگ اروپا برگزار می شود.
نظرات 6 + ارسال نظر
r7 پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 13:17

خداییش راست میگه روبن امسال به بازیکن کاملی تبدیل شده
قبلا خیلی دقمون میداد

روبری پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 13:53

امید به هتریک روبن مقابل چلسی

کروس پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 13:55

بچه ها قرعه کشی جام قهرمانان اروپا پنج شنبه است یا جمعه

محمد1077 پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 15:06

روبن از فصل قبل تا حالا هروز داره بهتر میشه امیدوارم به گفته خودش با پپ به بهترین بازیکن جهان تبدیل بشه جون پتانسیلش رو داره

آریا پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 16:34 http://www.arjenrobben10.blogfa.com

ایشالله انقد به پیشرفتت ادامه بدی که توپ طلا رو یه روز تو دستات ببینم

ali bayern پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 16:49 http://www.vprnvr.blogfa.com

mage az in behtaram mishe akhe!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد