وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سوپرجام اروپا با چاشنی انتقام

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،سی‌وهشتمین بازی سوپر‌جام اروپا را دو تیم چلسی و بایرن‌مونیخ جمعه‌شب در ورزشگاه پراگ جمهوری‌ چک برگزار خواهند کرد. قهرمان این رقابت‌ 3 و نایب قهرمانش 2.2 میلیون یورو را از سوی یوفا به عنوان پاداش قهرمانی دریافت خواهد کرد.
 چلسی و بایرن‌مونیخ در حالی سوپرجام اروپا را برگزار می‌کنند که این دیدار هنوز هم تحت تاثیر بازی دو تیم در فینال لیگ قهرمانان اروپاست. چلسی در سال 2012 موفق شد در فینال لیگ قهرمانان اروپا بایرن‌مونیخ را در ورزشگاه آلیانس‌آره‌نا در ضربات پنالتی شکست دهد.

این بازی سی‌وهشتمین سوپرجام اروپا محسوب می‌شود. بایرن‌ تاکنون سه بار (2001 و 1976 ، 1975) در این رقابت‌ شرکت کرده است که در هیچکدام نتوانست به پیروزی برسد. در سوی مقابل چلسی تاکنون دو بار در سال‌های 1998 و 2012 در این رقابت‌ها حضور داشت که در بار نخست موفق شد به قهرمانی دست یابد.

دو تیم در حالی در این بازی با یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد که به تازگی مربیان جدیدی را به خدمت گرفته‌اند. از یک سو ژوزه مورینیو روی نیمکت چلسی و از سوی دیگر پپ گوآردیولا روی نیمکت بایرن‌مونیخ حضور دارد. دو مربی که سال‌ها در لیگا رودرروی هم بودند، زمانی که پپ هدایت بارسلونا را برعهده داشت و مورینیو روی نیمکت رئال‌مادرید می‌نشست. بی‌شک تقابل این دو مربی بزرگ می‌تواند همه نگاه‌ها را در این دیدار به سمت نیمکت دو تیم ببرد.

سرمربی اسپانیایی بایرن‌مونیخ زمانی که هدایت بارسا را بر عهده داشت دو بار در سال‌های 2009 و 2011 موفق شد به قهرمانی در این جام برسد. مورینیو نیز یک بار در سال 2003 در این جام حضور داشت که پورتو برابر میلان شکست خورد. از آن زمان به بعد مورینیو دو بار موفق شد به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یابد اما هر سال بلافاصله تیمش را ترک کرد تا فرصت حضور در سوپرجام اروپا را از دست بدهد. سوپر جام اروپا تنها جامی است که مورینیو نتوانسته آن را فتح کند.

در طرف مقابل اگر بایرن‌مونیخ بتواند این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد و قهرمان شود به اولین تیم آلمانی تبدیل خواهد شد که فاتح این رقابت‌ها شده است.

در تاریخ سوپرجام اروپا که پیش از این همواره در شهر موناکو برگزار می شد ، تیم میلان با 5 قهرمانی رکورد دار است و بارسلونا 4 و تیم های آژاکس و لیورپول نیز 3 بار قهرمان شده اند.

امسال برای اولین بار و پس از 4 سال پیاپی تیم های اسپانیایی به سوپرجام اروپا راه نیافته اند.

خریدهای تابستانی:

چلسی: ویلیان (آنژی)، آندره شورله (لورکوزن)، مارکو فن گیخنل، (ویسته آرنهم)، مارک شوآرتسر (فولام)

بایرن‌مونیخ: ماریو گوتسه (دورتموند)، تیاگو (بارسلونا)، یان کریستف (ماینتس)

غایبان:

داوید لوئیز سرشناس‌ترین غایب چلسی است که بعید به نظر می‌رسد بتواند آبی‌های لندن را در این دیدار یاری کند.

تیاگو آلکانترا، هافبک اسپانیایی جدید بایرن‌مونیخ به تازگی دچار مصدومیت شدید شد که باعث دوری هفت هفته‌ ای او از همراهی بایرن‌ مونیخ خواهد بود. همچنین گفته می‌شود باستین‌ شواین‌اشتایگر دیگر بازیکنی است که بعید می‌رسد به این دیدار برسد. هر چند هنوز خبر قطعی درباره حضور شواین‌اشتایگر منتشر نشده است.

وضعیت:

چلسی در هفت دیدار خود در اردوی پیش‌ فصل در آسیای شرقی و آمریکا در هفت دیدار به شش پیروزی دست یافت و تنها برابر رئال‌ مادرید شکست خورد. آبی‌های لندن لیگ برتر انگلیس را خوب شروع کرده و موفق شده‌اند برابر هال‌سیتی و آستون‌ویلا به پیروزی برسند. چلسی با تساوی بدون گل برابر منچستر‌یونایتد به اولین تیمی از سال 2009 تبدیل شد که منچستر را با تساوی بدون گل در اولدترافورد متوقف کرده است.

بایرن‌مونیخ به دنبال از دست دادن سوپرجام آلمان برابر بوروسیا دورتموند نمی‌خواهد دومین جام فصل را نیز با گوآردیولا از دست بدهد. مونیخی‌ها در سه هفته ابتدایی بوندسلیگا موفق شدند به سه پیروزی پیاپی برسند اما در هفته چهارم برابر فرایبورگ در خارج از خانه با تساوی یک بر یک متوقف شدند.

چلسی - بایرن‌ مونیخ، جمعه هشتم شهریور ساعت 23:15

داور: یوناس اریکسون (سوئد)

ورزشگاه: ادن‌آره‌نا (جمهوری چک)
نظرات 11 + ارسال نظر
نواب چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 10:03 http://www.yfcb.blogfa.com

بایرن کبیر 5 به 0 بازی رو میبره و چلسی رو تحقیر میکنه ای کاش شواینی هم به این بازی میرسید.زنده باد باواریا و دیگر هیچچچچچچچچچچ

فریبرز چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 10:24

به خدا من هم طرفدار دو آتیشه بایرنم. ولی با این پاسکاریهای مسخره به سبک بارسا عمرا بتونیم چلسیو ببریم. به قول معروف شتر در خواب بیند پنبه دانه. مهاله با این بازی مسخره ای که مقابل فرایبورگ کردیم بتونیم بازیو ببریم. خاک تو سر سران بایرن که گواردیولا گفته بود نیمار رو بخرن رفتن گوتزه رو خریدن. هه هه هه هه. صبر کنین حال همه مون وقتی گرفته میشه که به چلسی با تفاضل گل بالا ببازیم.

r7 چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 10:46

با وجود مصدومهای زیاد امید ما به پپ هست که واقعا تفکراتش بر مورینیو میچربه

فریبرز چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 11:33

از فریبرز به هواداران بایرن کبیر: بچه ها کف پای همه شمارو میبوسم به خاطر اینکه همیشه صبور بودید و همیشه صبر کردید. قهرمانی پارسال هم حاصل صبر شما بود. بچه ها ما همه از مساوی دیشب ناراحت هستیم چون از بایرن فقط برد میخوایم این خیلی عالیه. الان دیگه اون بازی تموم شده. هیچ اتفاقی نیفتاده. به همه قول میدم دورتموندم امتیاز از دست میده. قول میدم این امتیازهارو در بازی با خود دورتموند تلافی میکنیم و قهرمان میشیم مثل همیشه. الان فقط یک خواهش دارم به حق آقا ابوالفضل الباس برای تیم دعا کنید از همتون خواهش میکنیم. به همه قول میدم اگه چلسی رو ببریم دیگه تانکیم. دیگه نمیشه جلومونو گرفت. چه گواردیولا خوب باشه چه نباشه چه ایراد داشته باشیم چه نداشته باشیم دودش فقط به چشم ما هوادارا میره. ما هم از این دور کاری از دستمون بر نمیاد. فقط میتونیم انتقاد کنیم و دعا. پس بیایید فقط برای برد تیم محبوبمون دعا کنیم. از همه تون ممنون. الان فقط همه به قهرمانی فکر کنیم و به برد چلسی و برای برد دعا کنیم و دعا. دوستتون میدارم خیلی زیاد. عاشق قلب همتونم که قلبتون به عشق بایرن میزنه. بایرن نیمی از زندگی تمام ما هوادارانه شاید هم همه و شاید هم کمی. امسال هم به امید دعای همه شما عزیزان قهرمان سه گانه میشیم فقط صبر کنید. اینو هم بدونید گواردیولا خودش بهتر میدونه و هیچ وقت نمیاد خودشو خراب کنه. اون بایرن رو انتخاب کرد چون میدونست فقط بایرن میتونه مثل بارسا قهرمانی کسب کنه. مرسی از همه تون. به امید گرفتن جشن در جمعه شب. یا امام زمان خودت کمک کن. ابزارش رو داریم فقط خودت یه لطفی به ما کن. یا حسین

SCH31 چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 11:50

به لطف خدا انتقام خواهیم گرفت

محمد1077 چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 12:19

دوستانی که پپ رو احمق فرض میکنن 1% احتمال بدن که شاید این تیم قوی تر از پارسال شه
اونوقت چی میخوان جواب بدن
الان وقت تخریب نیست حمایت کنید و روحیه بدین ایشالا تیم کثیف چلسی رو میترکونیم

فریبرز چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 13:00

به عشق رنگ پیراهن بایرن به من منفی بدین.

روبری چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 13:39

نمیدونم گواردیولا چرا میشل وایزر و پاتریک ایراخ بازی نمیده من مطعنم این دو نفر از مولر و مانزوکیج بهترند

حسن بایرن چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 15:18

میترکونیم ههههههههههههههییییییییییییییی

فریبرز چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 16:17

مدافع یوونتوس جورجیو کی لینی گفته میترسه تیمش در مرحله گروهی با بایرن بازی کنه گفته خدا کنه به هر تیمی بخوریم به غیر از بایرن

armin پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 10:40

قرعه کشی اروپا از شبکه رایگانی از هاتبرد پخش نمی شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد