وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: برای کسب توپ طلا نهایت تلاشم را کرده‌ام

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،هافبک بایرن‌مونیخ خود را شایسته کسب توپ طلای فوتبال اروپا می‌داند؛ بدون آن که ارزش‌های رونالدو و مسی را نادیده بگیرد.
 دو روز بیشتر به انتخاب بهترین بازیکن فوتبال اروپا باقی نمانده است. کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و فرانک ریبری رقابت تنگاتنگی برای کسب این افتخار بزرگ دارند.

فرانک ریبری، هافبک فرانسوی بایرن در گفت‌وگویی که با مجله کیکر آلمان داشت، گفت که برای کسب توپ طلایی فوتبال اروپا هر آن چه را در توان داشته رو کرده است. این هافبک فرانسوی گفت: تلاش زیادی داشته‌ام. حتی در روزهای تعطیل هم به محل تمرین می‌روم تا آمادگی خود را حفظ کنم.

او درباره رقیبان خود در مراسم پنج‌شنبه گفت: مسی و رونالدو دو بازیکن بزرگ هستند. آنها بهترین‌های جهان فوتبال‌اند. همین که اسمم در کنار نام آنها ذکر می‌شود، بسیار خوشحالم می‌کند.

آخرین باری که یک بازیکن از بایرن‌مونیخ توپ طلای فوتبال اروپا را به دست آورد، به 32 سال پیش برمی‌گردد که در آن کارل هاینس رومنیگه نایب رییس کنونی بایرن موفق شد این افتخار را به دست آورد. ریبری گفت: 32 سال از افتخارآفرینی رومنیگه می‌گذرد. اگر بتوانم این جایزه را به دست آورم، بسیار خوشحال خواهم شد، چون برای بایرن هم یک افتخار به شمار می‌آید.

گوآردیولا، سرمربی بایرن‌مونیخ هم به ستایش از ریبری پرداخت و هافبک فرانسوی تیمش را هم‌سطح با مسی و رونالدو می‌داند: "هر سه نفر بسیار خوبند. ریبری هم همچون رونالدو و مسی است. بر این باورم که هر سه آنها در یک سطح هستند. فرانک فقط برای من مهم نیست. او یکی از مهم‌ترین بازیکنان بایرن به شمار می‌آید.

نظرات 9 + ارسال نظر
khalil babakr سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 11:16

واقعا شایستیه این افتخارهستی ریبرى

آریا سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 11:31 http://www.arjenrobben10.blogfa.com

به نظر من ریبری یکم ضعیف تر از رونالدو و مسی هستش
ولی خب دوست دارم توپ طلا رو بگیره

bastian31 سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 12:52

بچه ها پنجشنبه وجمعه منتظر دو پیروزی ودو قهرمانی ودوافتخار باشید
میگم موافقید تو گروه منچستریونایتدومیلان وزنیت
سه بازی انتقامی
سخت ولی باحال
ولی براساس سید بندی تو گروه منچستر نمیشه بس با چلسی یا اتلیتکومادرید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 13:05

ریبری شایسته توپ تلاست نمیدونم چرا بعضی ها میان میگن رونالدو یا مسی از ریبری بهتر هستند اگه شما بازی ریبری رو با اون ها مقایسه کنید میبینید که ریبری 2برابر اونها بیشتر دریب میکنه فقط یه مشکلی داره اونم اینه که خودخواه نیست ودر اختیار تیمشه واین ضعف رو باپاس گلهاش اثبات کرده(مسی ورونالدو خودخواه هستند و همه بازیکن های تیمشان به اون ها پاس میدند تا گل بزنند ) زنده باد جواهر فرانسه

abbas154 سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 14:25

به امید کسب افتخار ریبری عزیز

محمد1077 سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 15:10

امیدوارم پلاتینی واسه پسرخواندش پارتی نذاره
من دوسدارم با آث میلان هم گروه شیم و دورتموند با رئال تا ی خورده به رئال بخندیم

jaber سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 16:34

توپ طلای امسال حق ریبریه
امیدوارم دورتموند با 4030همگروه شه تا دوباره کلوپ حال مورینیو رو بگیره

سمیرا سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 17:25

اصلا هرچقدرم که بخوایم تازه به اون دو تا کمک کنیم نمیتونیم.........ریبری حقشه که توپ طلا رو ببره......واقعا مگه اونا چیکار کردن که از ریبری بهتر باشن؟؟؟ ما بارسلونا رو بردیم یعنی قانونا مسی حذفه. بعدش دورتموندی که رئالو برده بود بردیم یعنی قانونا رونالدو هم حذفه...پس ریبریه خودمون برندس.... (کاشکی همه چیز واقعا مثل جریانی بود که من نوشتم.... )

حسین ژرمنی زاده سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 17:43

اگر ملاک انتخابشون افتخار بازیکن و تاثیرش در کسب این افتخار باشه ،پس چه افتخاری بهتر از فتح چمپیونز لیگ وچه بازیکنی بهتر از ریبری؟البته مولر،اشتایگر وحتی روبن هم حقشون بیشتر از رونالدو ومسیه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد