وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا خرید جدید کمپانی آلمانی آدیداس

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،پپ گواردیولا سرمربی جوان باشگاه بایرن مونیخ در زمان حضورش روی نیمکت مربیگری بارسلونا، لباس های کمپانی نایک را بر تن می کرد و به نحوی مبلّغ این کمپانی ورزشی بود. حالا با حضور او در آلیانس آرنا و در دست گرفتن سکان هدایت تیم باواریایی، طبیعتا او از لباس های ورزشی این کمپانی آمریکایی فاصله گرفت و به کمپانی حریف ، یعنی آدیداس که اسپانسر رسمی باشگاه بایرن مونیخ نیز هست نزدیک شد.
 این پروسه، اتفاقی غیرقابل اجتناب بود چرا که حالا او هدایت تیمی را در دست دارد که کمپانی ورزشی آلمانی آدیداس اسپانسرش است.

حالا آدیداس، یکی از اسپانسرهای رسمی باشگاه بایرن مونیخ، قهرمان کنونی لیگ قهرمانان اروپا، یک مبلّغ جدید دارد و از همین رو امضای قرارداد میان این سرمربی اسپانیایی و باشگاه بایرن مونیخ ، به منزله هر چه دورتر شدن او از «نایک» و آغاز همکاری اش با کمپانی آدیداس است.در هفته های اخیر هم در عکسهای منتشره از پپ گواردیولا دیده می شد که او کفش هایی با مارک «آدیداس» را به پا کرده، ولی این یک تعهد رسمی نیست و حالا او شخصا یکی از مدلهای تبلیغاتی آدیداس است.

حالا پپ با آدیداس قرارداد بسته. چند روز پیش او با امضای قراردادی با این کمپانی تولید تجهیزات ورزشی آلمانی قرارداد بست تا سفیر این مارک ورزشی باشد. حالا می توان تصاویر این سرمربی موفق اسپانیایی را در تبلیغات «لیگ قهرمانان اروپای آدیداس» دید.

بعد از  توافق او با کمپانی آدیداس، ویدئوی تبلیغاتی کوتاهی نیز ضبط شد که در آن گواردیولا به تکرار شعار تبلیغاتی آدیداس می پردازد: "I'm Pep Guardiola, I'm all in".

گواردیولا در لباسهای سنتی باواریا

این طور به نظر می رسد که پپ گواردیولا روزهای خوبی را در مونیخ سپری می کند و شاد و خوشحال است. روزنامه بیلد اخیرا عکسی را منتشر کرده که در آن پپ گواردیولا با لباس سنتی باواریایی دیده می شود. یک پیراهن سفید و شلوارک کوتاه باواریایی و جوراب های سفید ودو بنده ایی که شلوارش را به پیراهنش وصل می کرد، باعث شده تا پپ بیش از هر زمان دیگری در جامعه باواریایی ها جا بیفتد. او همراه با سایر اعضای کادر فنی بایرن مونیخ و بازیکنان این تیم در رویدادی تبلیغاتی شرکت کرده و با برتن کردن این لباس های سنتی، یکی از اعضای خانواده بزرگ باواریایی ها به حساب می آید.این طور به نظرمی رسد که او به خوبی با فرهنگ تیم جدید و منطقه جدید محل سکونتش تطبیق یافته.

نظرات 2 + ارسال نظر
شاهین جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 14:37

چه می کنه این آدیداس

mahsa شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 23:22

عکسشو بزارین ببینیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد