وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر سومین دروازه بان برتر جهان

 Manuel Neuer will auch in der neuen Saison mit den Bayern Titel einfahren
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،فهرست دروازه بانان برتر جهان منتشر شد که در آن مانوئل نویر دروازه بان بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در رتبه سوم قرار گرفته است.
 ۱. ایکر کاسیاس - اسپانیا و رئال مادرید


۲. جیانلوییجی بوفون - ایتالیا و یوونتوس

۳. مانوئل نویر - آلمان وبایرن مونیخ

۴. پتر چک - جمهوری چک و چلسی

۵. جو هارت - انگلیس و منچسترسیتی

۶. داوید دخیا - اسپانیا و منچستریونایتد

۷. ژولیو سزار - برزیل و کویینز پارک رنجرز

۸. ویکتور والدس - اسپانیا و بارسلونا

۹. هوگو لوریس - فرانسه و تاتنهام

۱۰. سمیر هندنوویچ - اسلوونی و اینترمیلان
نظرات 51 + ارسال نظر
پویا جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 11:59

چه مسخره! کاسیاس که تو تیمه خودشم ذخیره بود بوفون هم که فصل قبل کم سوتی نداد! جالب اینه که خوده بوفون اینا گفته بودن نویر بهترین دروازه بانه حال حاضره.

mj1989 جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 12:10

نویر بهترین دروازه بان جهانه

rudi جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 12:30

هیچ حرفی برای این انتخابهای مزخرف ندارم

'Sebastian Hamed' جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 13:14

همینجوری یه چی نوشتی رفته دیگه!!!!منبعشو میشه به ما بگی مام بریم بخونیم خودمون؟

häsan G Ö T Z E جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 13:15

برای من همیشه بهترینه، اگر چه تو دنیا برترین هم نباشه.

Bastian جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 13:19

بدون شک بهترین دروازبان حال حاضر دنیا نویر

محمد حسین جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 13:19 http://bayern.blogsky.com

شما اگه منبع بهتری دارید به ما هم بگید بریم بخونیم

شهرام جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 13:27

تعجب میکنم........ دورتمند که کاساس رو آشپال کرد......... سوراخ سوراخ شد.. رتبه اوال..؟

tarafdar جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 13:35

کاسیاس که تو خود رئالم جایی نداره دیگه، یه تار موی بوفون می ارزه به سرتاپاش اونم خدا بیامرزتش چسبید به خاطراتمون.الان فقط نویر و اشتگن

بهروز جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 13:37

عجب !!!!!
کاسیاس بهترین دروازه بان جهان چرا تو تیم خودش بازیش نمیدن ؟؟؟!!
بوفون هم که خیلی کند شده رفلکس قبلا رو نداره
چطور اینا بهتر از نویر باشن؟؟؟
حرص میدن آدمو این خبرا

bastian31 جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 13:58

اره حامد منم که خوندمش اسمی از فیفا ویوفا ومجله معتبری در کار نیست
بچه ها خودتون درگیر این خبر نکنید این خبر هیچ رسمیتی نداره لطفا هر خبری را اینجا نیارید
بعدشم هر ادمی حتی ناقص العقلم میفهمه بهترین دروازبان حال حاضرجهان نویر
بچه ها کسی میدونه لقب نویر چیه
به نظرمن
مانوئل شاهین خوبه

نمیدونم! جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 14:15

لقب مانوئل بهترین دروازبان جهان:
مانو یا
جوجه عقاب جانشینخیلیا به این اسم صداش میکنن

'Sebastian Hamed' جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 14:15

حرف های پویا! طرفدار! بهروز!
دقیقا همون چیزی هستش که ما پارسال دیدیم! کاسیاس تو تیم خودشم رتبه اول نبود چه برسه به جهان!
بوفونم که یک مثال میزنم براش؛ اونم جام کنفدراسیون ها که اندازه یک فصل نویر گل خورد
این مطلب بیشتر شبیه یک جوکه تا اطلاع رسانی!

شاهین جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 14:39

واقعا متاسفم براشون یعنی از این مسخره تر دیگه نمیشه

ab82 جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 15:13

واقعا جای وایدن فلر خالی است خاک بر سر فیفا
من خودم بارسایم ولی باید به جای والدس فلر بود اصلا اینو فیفا داده؟

علیرضا جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 15:18

سوای تعصبی که نسبت به المان وبایرن ودورتموند دارم ولی خدایش نویر اوله وایدنفلر دومه اصلا میدونی چیه ازاغاز فوتبال بهترین دروازبانها را المان به دنیا معرفی کرده چون در همه ی دوره ها المان بهترین دروازه بانان تاریخ رو داشته.هیچ کشوری نیست که توی تاریخ فوتبالش این همه دروازه بان باحال داشته باشه ولی المانها چون همیشه به دروازه بان اهمیت میدن بهترینا رو داشتن ودارن . سپ مایر-هارلدشوماخر-بودوایگنر-اندریاس کوپکه -سلطان اولیورکان-ینس لمان- نویر -وایدنفلر بازم بگم دیگه بحث نکن (عشق است المان بایرن ودورتموند)

حسین ژرمنی زاده جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 16:06

از بین این چند نفر خداییش در حال حاضر نویر بهترینه نمیدونم چه چیزی را ملاک انتخابشون قرار دادن.

فاطمه جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 16:07

اگه این واقعی باشه من خودمو خفه میکنم.
اینا بر چه اساسی انتخاب کردن؟!!!
بابا اینا حسودن میمیرن اگه یه المانی بهترین دروازه بان باشه.
مانوئل جون تو همیشه اولی اینو همه میدونن.عاششششقتم سوپر مانو...

حسین ژرمنی زاده جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 16:27

با فاطمه خانم موااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااافقم!

khashayar جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 16:40

پش وایدنفلر کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حسین ژرمنی زاده جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 16:50

خشایار جون عرض کردم که موندم ملاک این انتخاب چی بوده!

navir جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 17:04 http://bayern.blogsky.com


خیلی خنده داره
روده به دلم نمونده

حسین صفاری جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 17:09

یه سری به این سایت که در مورد بهترین دروازبان جهان کیه بزنین خالی از لطف نیس
http://www.seratnews.ir/fa/news/108922


کد خبر: ۱۰۸۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۱
ورزش » ورزشی
بهترین دروازه بان جهان اعلام شد
سایت رسمی بلیچر ریپورت اسامی بهترین دروازه بان ها ی فعلی در دنیای فوتبال را ارائه کرد که در این میان نویر دروازه بان بایرن مونیخ در رتبه نخست قرار گرفت.
صراط: سایت آمریکایی بلیچر ریپورت اسامی بهترین دروازه بان های حاضر در دنیای فوتبال را اعلام کرد که در میان اسامی نامبرده مانوئل نویر دروازه بان تیم فوتبال بایرن مونیخ عنوان نخست را بدست آورد.

گفتنی است، در این لیست جدید اعلام شده نام چهار دروازه بان ایتالیایی مشاهده می شود که بعد از نویر در پله های ابتدایی این جدول رده بندی قرار دارد.

بعد از نویر دروازه بان بایرن مونیخ، سالواتور سیرجو دروازه بان پاری سن ژرمن در مکان دوم و بوفون دروازه بان یوونتوس در پله سوم و مورگان دسانتیس دروازه بان ناپولی در مکان بعدی قرار گرفته است .

منبع: باشگاه خبرنگاران

محمد حسین جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 17:41 http://bayern.blogsky.com

خوب این خبر مال 3 ماه پیشه من خودمم از بوفون و کاسیاس متنفرم
بعدشم من فقط نوشتم برترین های جهان از چه لحاظشو ننوشتم این میتونه از هر لحاظ باشه

bastian31 جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 18:02

محمدحسین نمیخواد بگی که ،من که گفتم اصلا رسمیت نداره خیلی تابلو بود
اصلا چه دلیلی داشتی خبر سه ماه پیش اوردی

محمد حسین جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 18:05 http://bayern.blogsky.com

من اون خبر لینک که حسین صفاری داد را میگم مال سه ماه پیشه لینک منبع های این خبر را تو چت انلاین دادم .
لطفا احساسی و از روی تعصب نظر ندید و توجیه نکنید

soheil1200 جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 18:22 http://game-craft.ir

من طرفدار بایرنم ولی پس وایدنفلر کو؟؟؟؟

'Sebastian Hamed' جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 19:02

ما احساسی میگیم!!
محمد حسین میشه خب معیارتو برای رده بندی ما بگی؟

'Sebastian Hamed' جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 19:20

میگم کایساس تو تیم خودشم بهترین نیست!!!! هممون شاهد این مسئله بودیم!! پس چجوری تو جهان اوله! واقعا این امکان میتونه داشته باشه؟
وای من چقدر احساساتی و متعصب نظر میدم!!

häsan G Ö T Z E جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 20:07

آقا دیگه این بحث هارو تموم کنید....حالا انگار نوبت خود نویسنده هاست...
محمدحسین که خودش بایرنیه بیمار که نیست چیز از خودش در بیاره...
اصا محمد حسین این پست و حذف کن قال قضیه رو بکن بره

×این همش به ضرر وبلاگِ!

hani bayerni جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 20:20 http://www.sky-war.blogfa.com

ای بابا!این که نویر بهترینه که دیگه توش شکی نیس!همه میدونن که فیفا و پلاتینی عاشق اسپانیا هستن!دسگه چه توقعی ازاین فیفا دارین؟!وقتی مسی!!!!!!!!!!چهار بار بهترین دنیا بشه(در عین ناشایستگی)دیگه چه توقعی دارین؟به محمد حسین گیر ندین.فیفا تا وقتی پلاتینی رئیسشه به یه آلمانی هم عنوانی نمیده!!!

محمد حسین جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 20:25 http://bayern.blogsky.com

ممنونم بچه ها ولی حامد تو که خودت یکی از نویسندگان این وبلاگی دیگه چراا این حرفا رو میزنی حالا شاید از نظر بعضیا اینه که این رده بندی اشتباس منم میگم اشتباس ولی دیگه نمیام توجیه کنم حامد ما از دستت خیلی ناراحت شدیم

حسین صفاری جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 21:16

دروازبانی بهتر هس که عکس العمل های خوبی رو تو جریان بازی از خودش نشون بده و این که بتونه جامهای زیادی رو برای تیمش کسب کنه حالا اگه نویر بهترین نبود مطمئن باشین که بایرن 3 تا جام رو نمی تونست بگیره مگه تو لیگ قهرمانان اروپا عکس العمل 3 دروازبان نامبرده رو خودتون ندیدید البته جای وایدن فلر هم تو این لیست خالیه

محسن اشتایگر جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 21:44

فاطمه خانم الهى درد و بلاى شما بخوره تو سر کاسیاس و بوفون شما چرا خودتو خفه کنى؟!حیفى به خدا

'Sebastian Hamed' جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 22:02

وقتی وبلاگ خود ما!نویسنده ی خود ما میاد کاسیاسو مینویسه نفر اول! باید خودمونو اماده کنیم که بازم کلکسیون افتخارات اسپانیایی ها و بارسلونایی ها پر تر از این بشه و برای مثال توپ طلا رو هم بدن به فلانی

فاطمه جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 22:57

ممنون که به فکرمی اقا محسن ولی ادم زورش میگیره.من حتی اگه خودمو خفه نکنم از غصه دق میکنم.
اخه تبعیض تا کی؟!!بی عدالتی تا کی؟!!این ضایع ترین نوع پارتی بازیه به خدا.

bastian31 جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 23:10

امیرحسین این چه وضعشه
اگه قراره هر کی بیاد حرفهای مورد انتقادش حذف کنه که دیگه عالیه
دیگه بابا از شهر هرت هم گذشته
20نفر تواین وبلاگ دارن نظر حذف میکن این دیگه چه جورشه
بعضی ها که میاند حرفهای خاله زنکی میزنن مال اونا حذف نمیکنن اونوقت مال خیلی ها حذف میکنن
جریان چیه پ ا ر ت ی ب ا ز ی
هر خبری الکی میذارن توی وبلاگ اگه ممکنه جواب بده
البته اگه اینم حذف نکنه

آغا پلیسه جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 23:18

حامد جان میشه دقیقا بگی کی این کامنتارو نوشته:
1.کلی نظرات بی معنی میدن،یه عده هم جوابشونو میدن و... خلاصه جو خوب وبلاگ داره خراب میشه(22مرداد)
_________________________
خدا رحم کنه بخش نظرات شده چاله میدون
کل کل بازی؟........
یاد قدیما بخیرتو نظرات گل میگفتیمو گل میشنوفتیم نه مثل الان که..... باواریابوی،داداش یادته چه روزای بود؟
(27مرداد)
____________________________
من دیگه از دست این نظرات وکل کل هاخسته شدم...دیگه تایکی دو ماه دیگه به بخش نظرات نمیام.خداحافظ (الان حذف شده) (26مرداد)

آغا پلیسه جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 23:20

*** تمامی حرفای چرت وپرت با محمدحسین حذف می شود ***

'Sebastian Hamed' جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 23:45

آغا پلیسه مرد بودی اسمتو مینوشتی
من فقط اعتراضمو به این مطلب کردم! به کسی نه توهینی کردم نه چیزی! هیچ حرف بدی نزدم
کسی پیدا میشه صحت حرفایی که برای این مطلب زدمو رو زیر سوال ببره؟

bastian31 شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 00:26

اقا حامد من ساعت 13نظر دادم که این رده بندی الکیه وبچه ها بحث دربارهش نکنید
اخه وقتی چیزی که عیان است ،همه میدونیم کی برتر وکی بدتره ولی تو گیر دادی ول نکردی
خوب ما طرفدارهای المان به این نا حقی ها عادت کردیم که پس تو هم اعصابتو خرد نکن دیگه ول کن
به عنوان یه دوست گفتم خواهش میکنم قبول کن

'Sebastian Hamed' شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 00:39

به احترام گل روی bastian31، داداشِ گلم؛من دیگه به اعتراضاتم ادامه نمیدم

jaber شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 00:46

اووووووووه چقدر جدی گرفتین این خبرو ولش کنین بابا
البته لازم به ذکره که نویر از اعتماد بنفس زیادی،تو خروج از دروازش مشکل داره

امیرحسین شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 01:22

محمدحسین خبر رو گذاشته جهت اطلاع رسانی دیگه مسئول بی عدالتی توی خبر نیست.
خیلی هم کار خوبی کرده. من بهش گفتم خبر رو بزاره.
هیچ خبری هم به ضرر وبلاگ تموم نمیشه. این وبلاگ مال همه است.
همه هم میدونن نویر بهترینه.
اولا که این خبر رو از خودش نزاشته و کلی منبع داره دوما تازه با یه همچین خبری آیا نویر بدترین میشه؟ اصلا به گوش نویر میرسه که شما سومین شدی پشت سر کاسیاس و بوفون؟!
این بچه بازیا چیه؟ اعتراض به خبر یعنی چی؟ اینجور باشه باید خبرها رو گلچین کنیم هر کدوم به مذاقمون خوش میاد رو بنویسیم!

häsan G Ö T Z E شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 01:27

درود بر امیرحسین

توماس مولر شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 01:40

اقایون من نمیدونم که این خبر رو چراانقدر جدی گرفتید من بهتون قول میدم که بهترین دروازبانی که توی 11نفر منتخب فیفا میزارند نویره اگه اینجوری نبود بهتون قول میدم که از دنیای فوتبال خداحافظی میکنم

bastian31 شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 02:02

امیرحسین خودجوش وارد میشود
نمی خوام بحث کنما یا که اعتراض کنما ولی اینو از کجا اوردید
اون کارشناسی که اینو نوشته یا که دیوانه بوده یااز بیماری حسادت رنج میبرده
امیرحسین کلا معلومه خیلی اعصبانی شدیا ،ما دلمون نمیخواد اعصابه کسی خرد کنیم
ولی من اعتقاد دارم این خبرهای بی پایه واساس را نباید گذاشت
شب خوش

'Sebastian Hamed' شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 02:18

امیرحسینو اعصبی شدن! امکان نداره داداشِ من
مطمئن باش با خنده داشته تایپ میکرده

mahsa شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 23:25

خدایی من عاشق نویر و بایرنم ولی انصافا وایدنفلر دروازبان دورتموند رو هم باید میزاشتن تو این لیست

حسین ژرمنی زاده یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 00:30

نگران سلامتی بعضیا هستم!

نواب یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 13:46 http://www.yfcb.blogfa.com

نویر و وایدنفلر و بعدشم رنه آدلر بدونه شک بهترین بودن امسال.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد