وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوزه: شاید به بوندسلیگا بازگردم

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،میروسلاو کلوزه بازیکن محبوب ژرمن ها عنوان کرد که احتمال بازگشت او به بوندسلیگا وجود دارد.
 کلوزه در مصاحبه ای در مورد بازگشتش به بوندسلیگا گفت: "من می توانم هم به بوندسلیگا برگردم و هم در اینجا بمانم اما به طور قطع در آخر فصل مشخص خواهد شد".

لازم به ذکر است کلوزه در آستانه فتح رکوردی جدید در فوتبال آلمان است که اگر بتواند در بازی های قبل از جام جهانی و جام جهانی گلزنی های خود را ادامه دهد به رکوردی جدید در فوتبال آلمان دست خواهد یافت.
نظرات 15 + ارسال نظر
موسی دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 21:51 http://omid-mesile.blogfa.com/

برگردی ب وطن خودت بهتره

[ بدون نام ] دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 22:41

ببخشید آقای کلوزه کجا میای!! وقتی فک میکنم بخاطر تو ماریو گومز عزیز سالها تو تیم ملی نیمکت نشین بود قلبم میگیره... گومز اومد لیگ ایتالیا نشون بده کی بهتره! اگه مردی همون ایتالیا بمون! لیگ پویای آلمان به آدمی شبیه تو نیاز نداره!...

مدیر وبلاگ پاتوق ایرونی سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 00:15 http://patogheirooni.blogfa.com

سلام وبلاگتون عالیه من خودم هم طرفدار درجه یک بایرن و کلوزه ام
من لینک کردم شما هم لینک کنید
ممنون
در ضمن یکی به این دوستمون بفهمونه شیرِ پیر می ارزه به صد تا بچّه شیر!

علیMARIO سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 08:37

فکر کنم به جای اومدن به بوندسلیگا بهتره به فکر بازنشستگی باشه در ضمن تو هفته سوم سری آ فیورنتینا با لاتزیو بازی داره دوست دارم تو لاتزیو بمونه و اون بازیو ببینم گومز قوی ترین مهاجم حال حاضر در آلمان هست و خود کلوزه هم میدونه قادر به رقابت با گومز تو سری آ نیست

sm سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 11:17

چطور می گید قادر به رقابت نیست؟حالا که تو بازی با پاراگوئه بیشتر از گومز بازی کرد در حالیکه میرو خوب نبود.نشون می ده که موقعی هم که بد بازی می کنه به گومز می ارزه.بعدم گفته که بعد از امسال میره بوندسلیگا نه امسال.بازی با فیورنتینا هم هست.کلوزه از چیزی نمی ترسه چون هم نامش هم افتخاراش هم شهرتش بیشتر از گومزه.

محمدحسین سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 14:20

دلبندم بابا تسلیم. عذرخواهی میکنم آقا فریبرز. تو وب سایت ما یه سر بزن. دوستت دارم آقا فریبرز

MaHsA سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 16:16

بابا بچه گفته میخوام بعد جام جهانی از تیم ملی خداحافظی کنه...
لابد بعدش میخواد بیاد آلمان که تو آلمان به دوران حرفه ایش پایان بده!!!
بذار بیاد بچه!!!

شیدا سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 17:17 http://eshqesharqi14.mihanblog.com

کلوزه قادر به رقابت با گومز نیست؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!درضمن اگه گومز نیمکت نشین میرو بوده یعنی میرو از گومز بهتر بوده نمیشه که چون شما از گومز خوشتون میاد هر کی که بهتراز اون بود منکرش بشینو بگید چقدر بده.حتما یه چیز بوده که میرو مهاجم اول بوده و گومز نیمکت نشین دیگه.تو خود آامانو همه دنیا هم میرو محبوب تراز گومزه چون واقعا یه مهاجم در کلاس جهانیه و اینو توی سالها حضورش توی تیم های باشگاهی و ملی ثابت کرده.خواهشا با احساس نظر ندید یکم گذشته فوتبال آلمان رو بررسی کنید بعد نظر بدید

کان مقدس سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 18:37

طرفدارای گومز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یکم کوتاه بیاین.کلوزه به احتمال زیاد رکورددار جام جهانی میشه بعد شما با اونو با گومز مقایسه میکنید؟گومز رفت ایتالیا تو ی تیم درجه 2 تا بش بازی برسه.گومز رفت ایتالیا نه برا اینکه با کلوزه رقابت کنه برا اینکه چون جز فیورنتتینا تیم دیگه ای اونو نمیخاست.

علیMARIO سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 19:27

گومز از کلوزه بهتره کلوزه بهتره دیگه بازنشسته بشه گومز خیلیم پیشنهاد داشت نصف خبرای وبلاگ تو فصل نقل و انتقالات در مورد مشتری های گومز بود اتفاقا گومز رفت تا با کلوزه رقابت کنه گومز آقای گل بوندسلیگا شد به زودیم آقای گل سری آ کلوزه دیگه جواب نمیده لو هم اشتباه زیاد میکنه ولی مطمئن باشید کلوزه تو جام جهانی نیمکت نشین گومز میشه

sm سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 20:17

جدی, شایعه زیاد بود راجع به تیم هایی که گومزو می خواستن ولی هیچکدوم واقعی نبود.تیمی که پیشنهاد رسمی داده باشه نبود.گواه سطح پایین گومز قیمتی که بعد از اقای گلی و شرایطی که داشت بود.با ماکزیمم 20میلیون رفت فیورنتینا درحالیکه با 30میلیون اموده اونم زمانی که توی المان خیلی معروف نبود اولای فوتبالش بود ولی الان که باید تو اوج باشه و گرون بعد از عناوین کذاییش باز قیمتش کمترهست تازه به تیمی رفته که خیلی کمتر از بایرنه.پس تمام اون پیشنهاد ها خیالی بوده.

شیدا سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 20:20 http://www.eshqesharqi14.mihanblog.com

اگه میگید گومز رفته ایتالیا که با میرو رقابت کنه وگومز بهتر از کلوزست و میرو دیگه جواب نمیده و پس دیگه لازم نبود گومز 29 ساله بره ایتالیا تا با کلوزه 35 ساله رقابت کنه تو همون بوندسلیگا میموند و جاشم تو تیم ملی ثابت بود وقتی هنوزم باید با کلوزه توی این سن رقابت کنه یعنی هنوزم میرو سرتره یه ذره فقط یه ذره احساساتو موقع نظردادن بذارید کنار.گومز حتی نتونست با مانژوکیچ رقابت کنه و واسه اینکه بهش بازی برسه رفت یه تیم دیگه اونوقت چطوری از میرو سرتره؟

شواینی سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 23:07

Gg 11

hani bayerni چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 18:16

بابا چرا سر هر چیز بیخودی دعوا میکنین؟؟؟!!یکم منطقی رفتار کنین!آخه گومز و میرو رو با هم مقایسه میکنن؟مث اینه که بگیم گوندوگان از باستین بهتره...!!!!(!)

حسین ژرمنی زاده پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 00:36

کلوزه وگومز هردوتاشون آلمانی اند وقابل احترام .همیشه هم با تعصب خاصی بازی کرده اندو از جون ودل مایه میزارند.نمیدانم این دعواها برای چیه..یه خورده آلمانی فکر کنید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد