وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

انتقاد شدید سامر از فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر وضعیت خاوی مارتینز

http://www.spox.com/de/sport/fussball/bundesliga/1207/Bilder/sammer-514.jpg
به گزارش وبلاگ کانون هوادران بایرن مونیخ در ایران،بایرنی ها روز گذشته با تک گل ماریو مانژوکیچ، توانستند مقابل آینتراخت فرانکفورت به پیروزی برسند اما خاوی مارتینز در این دیدار باواریایی ها را همراهی نکرد. 
 ماتیاس سامر، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، فدراسیون فوتبال اسپانیا را به دلیل عدم مراقبت از خاوی مارتینز به شدت مورد انتقاد قرار داد.

بایرنی ها روز گذشته با تک گل ماریو مانژوکیچ، توانستند مقابل آینتراخت فرانکفورت به پیروزی برسند اما خاوی مارتینز که چهارشنبه گذشته همراه با تیم ملی اسپانیا به اکوادور سفر کرده بود، در این دیدار باواریایی ها را همراهی نکرد.

سامر به خبرنگاران گفت:" خاوی در وضعیت خاصی به اردوی ما برگشت. من به شدت به فدراسیون فوتبال اسپانیا انتقاد دارم. این بی احترامی به بازیکن است؛ بازیکنانی که با خوشحالی و رضایت برای تیم ملی کشورشان بازی می کنند.

اما اصلا انتظار نداریم که چنین بی احترامی ای به آنها بشود. بدن خاوی کاملا خالی کرده وبد. بنابراین سرمربی تصمیم گرفت او را به فرانکفورت نبرد."
او از همه فدراسیون ها خواست از بازیکنان ملی پوش شان بهتر مراقبت کنند تا چنین اتفاقاتی بار دیگر تکرار نشود.
" ارتباط با فدراسیون های مختلف یک فاجعه است. دعوت به اردوی تیم های ملی دیر صورت می گیرد و پس از آن هم متوجه می شویم که بازیکن مان دیر برمی گردد. چطور می توانیم با چنین شرایطی کنار بیاییم."

نظرات 1 + ارسال نظر
مونیخ یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 22:35

درست میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد