وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: بایرن برابر فرانکفورت به دردسر افتاد

Arjen Robben (l.) findet den Hype um Pep Guardiola lustig und bremst die Erwartungshaltung

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،مهاجم هلندی بایرن‌مونیخ پس از پیروزی تیمش برابر اینتراخت فرانکفورت می‌گوید، بایرن در بازی برابر فرانکفورت به دردسر افتاد تا اینکه بتواند سه امتیاز این دیدار را کسب کند.

 روبن، مهاجم هلندی بایرن‌مونیخ پس از بازی برابر فرانکفورت در گفت‌وگو با خبرنگاران عنوان کرد: همیشه بازی‌های باشگاهی که بلافاصله پس از بازی‌های ملی برگزار می‌شوند، سخت است. یکی از بازیکنان ما از آسیا آمد. یکی دیگر از آمریکای جنوبی به تیم ما اضافه شد. تمرینات کامل خود را برای این بازی از روز پنجشنبه آغاز کردیم و تنها روز جمعه به طور کامل برای این دیدار تمرین داشتیم اما بازیکنان می‌خواستند که در این دیدار پیروز شوند زیرا ذهنیت پیروزی داشتند.

روبن ادامه داد: در ابتدای فصل مهم‌ترین چیز حفظ روند پیروزی‌هاست. در بازی برابر فرانکفورت فرصت‌های زیادی داشتیم تا بازی را با اختلاف بیش از یک گل به سود خود به پایان ببریم اما نتوانستیم از فرصت‌های پیش آمده استفاده کنیم. به همین خاطر تا پایان بازی ترس دریافت گل تساوی وجود داشت.

تونی کروس، هافبک آلمانی نیز که در بازی روز گذشته از ابتدا در ترکیب بایرن به میدان رفت، گفت:‌ همه می‌دانیم که پیروزی در فرانکفورت اصلا کار آسانی نیست زیرا آنها تیم خیلی خوبی هستند با این همه تیم ما در 90 دقیقه کاملا به بازی مسلط بود و توانست 90 دقیقه توپ و میدان را در اختیار داشته باشد. شانس‌های گلزنی کمی به آنها دادیم اما باید انگشت اشاره را درباره ناکامی در گلزنی به سوی خودمان بگیریم که با بی‌دقتی نتوانستیم گل‌های بیشتری در این دیدار بزنیم.

بایرن‌مونیخ که اکنون با 6 امتیاز از 2 بازی در صدر جدول بوندسلیگا قرار دارد در هفته سوم در برابر نورنبرگ قرار خواهد گرفت.
نظرات 2 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 17:30

وب خوبه

morteza دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 12:35

روبن زودتر به بازی آورده بود،با اختلاف بیشتری میبردیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد