وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اینتراخت فرانکفورت 0 - بایرن مونیخ 1 ؛ دومین پیروزی در بوندسلیگا

 Bundesliga, 2. Spieltag, Eintracht Frankfurt, FC Bayern München

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،تیم بایرن مونیخ امروز در هفته دوم بوندسلیگا در مصاف با اینتراخت فرانکفورت با نتیجه 1 بر 0 به پیروزی رسید.

بازی ساعت 18:00 به وقت ایران در استادیوم کورزبانک آره نا آغاز شد.

بایرن در این دیدار با ترکیب اولیه نویر،دانته،لام،بواتنگ،آلابا،شقیری،شواین اشتایگر،کروس،ریبری،مولر و مانزوکیچ پا به میدان گذاشت.

تک گل بایرن مونیخ در این دیدار در دقیقه 13 توسط ماریو مانزوکیچ به ثمر رسید.

پپ گواردیولا در این بازی از ترکیب 4-2-3-1 استفاده کرد که با آمدن تیاگو به 4-3-3 نیز تبدیل می شد.

دانته در دقیقه 55 یک کارت زرد دریافت کرد.

در ادامه بازی حملات دو تیم به گل تبدیل نشد.

این بازی در نهایت با نتیجه 1 بر 0 به نفع بایرن مونیخ به پایان رسید.

نظرات 49 + ارسال نظر
علی شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 20:09

بچه ها من خیلی نگرانم اصلا خوب بازی نکردیم چه تو حمله چه دفاع بد بودیم با این بازی ضعیف چکار کنیم من امسال امیدوار نیستم

fcb شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 20:11

الکی نفوظ بد نزنین دو بازی شش امتیاز گرفتیم عالیه

G.Elber شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 20:14

صبر داشته باشین من به این بایرن خیلی امید دارم

میلاد شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 20:16

اصلا نگران نباش اولا برد خارج از خانه به دست اوردیم گلم نخوردیم 3 امتیازم گرفتیم 3 4 تا موقعیت صدرصدم گل نکردیم یکم زمان بگذره تفکرات گواردیولا کاملا چیره میشه رو بازیکنا امسال حریف قدریم واسه همه فقط صب کنید ببینید......

شاهین شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 20:17

زیاد با بازی حال نکردم اما مهم سه امتیاز بود

Mohammad_13 شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 20:21

ریبری و مولر امروز خیلی بد بودن. مخصوصاً ریبری. نه تو کارهای تیمی خوب بود و نه در کارهای انفرادی... دفاع هم که قربونش برم...

delta شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 20:21

وجدانا بد نبود...ولی گل نمیشد...با امدن گوتزه خیلی از مشکلات حل میشه نگران نشید....این بایرن اگه تریپل نکنه حداقل دوتا جام میگیره

آرمین شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 20:21

سلام
برد رو به همه تبریک میگم
خیلی انتقاد میکنینا
خدایی همی بازیکنامون چهارشنبه توو تیمایه ملی بازی کردن دوباره شنبه بازی کردن، مگه چقدر جون دارن، بازم دمشون گرم که بردیم
پارسال همین تیم رو توو زمین خودمون بزور بردیم که، یادتون رفت؟
تازه هاینکس مگه سال اول تونست جام بگیره که این همه انتظار دارین؟
تیم تا جا بیوفته طول میکشه.
مثه دورتمند هم نیستیم که 2تا بازیه اولش به 2 تا تیم داغون خورد، هر 2تا بازیمون سخت بود. انقدر انتظار الکی نداشته باشین.
بایرن همیشه قهرمانه..........

mj1989 شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 20:27

تبریک بابت برد.ولی تو کارای دفاعی ضعیف بودیم.که البته درست میشه ایشالا صبر داشته باشین

bastian31 شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 20:28

هی پپ پپ پپ این مربی بدرد لیگ بوشهر میخوره چقدرکان زیبا حرف زد گفت بایرن بد هم بازی کنه میبره ،دلش خوش که بازی برده گلم که خوردیم ولی داوراشتباه کرد یک هفته صبر میکنیم بازی بایرن را ببنیم ولی هیچی برد میاریم باباخت فرقی نداره
بازیکنان بایرن به غیراز مانژو،بواتنگ بقیه گو زدند
بجای اینکه ماریو رابیاره تیاگو بچه رامیاره
تا کی باید صبر کرد یوپ هفته دوم شالکه را داغون کرد
من بی منطق نیستم میدونم که بازیکنها موقعیت خراب کردند ولی مربی اونا را تمرین میده
امیدوارم هرچه زودتر درست بشه وگرنه مورینیو خردمون میکنه؟

Bavariaboy شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 20:29

من بازی رو از دقیقه ٥٠ دیدم اما صحنه آهسته گل قشنگ مانژو رو دیدم ، خوب شد که سه امتیاز و گرفتیم و گل نخوردیم ، حرف دوستمون در مورد بازیهای ملی و خسته بودن بازیکنا به نظر من منطقیه ، به امید فتح مجدد سه گانه زنده باد بایرن وبایرنی ،
بردم به همه تبریک میگم.

mahsa شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 20:32

وااااا!!!همچینم بد نبودیم که بچه ها!!!
مولرم به این خوبی بود !!!چه پاسی داد!!!
نیمه اول که عالی بودیم...
ولی اگه گل زود هنگام نمیزدیم بازی قشنگ تر میشد...
فک کنم نیمه دوم پپ گفته بود خودتون برید ببینم چه میکنید!!!زیاد با برنامه نبودیم!!!
ولی در کل خوب بود...

کان مقدس شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 20:48

من فکر میکنم چون توقعمون از تیم بالاست این جور بازی بهمون نمیچسبه.بایرن بیشتر قصد داشت تا توپ رو نگه داره و به حریف نده و تو زمان و شرایط مناسب حمله کنه.نیمه اول یه بای فوق مدرن به نمایش گذاشتن اما نیمه دوم انگار که دوستنداشتن گل بزنن.اما با این وجود بازهم حداقل 5 موقعیت 100%داشتیم.مولر واقعا ضعیف بود.ریبری متوسط.
در کل راضی کننده بود چون فرانکفورت هم تیم با برنامه ای بود که یه مربی کار بلدم هدایتشو بر عهده داشت.
نکته مهم اینه که تو اوایل فصل که تیما هنوز آماده نیستن ما داریم امتیازات کامل رو میگیریم.این تو اواخر فصل به کمکمون میاد

فاطمه شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 20:48

به نظر من که بد نبود.حتما باید از بازی های اول شروع کنیم تیما رو بترکونیم؟!!
خدا رو شکر سه امتیاز بازی رو بردیم هیچ گلی هم نخوردیم یکم صبر کنید بازیکنا با تفکرات پپ هماهنگ بشن اونوقت بازی ها دیدن داره.

omidobery شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 21:01

سلام بچه ها
پیروزی را تبریک میگم ولی اصلا به دل من یکی نچسبید
در کارهای دفاعی فاجعه بودیم اگه این مشکلات برطرف نشه قطعا به مشکل میخوریم واقعا بازی دلچسبی نبود
بچه ها شما همه منطقی هستید ازتون دوتا سوال دارم:
گلی که فرانکفورت زد به نظر شما افساید بود؟
دقیقه 91 اون صحنه بوآتنگ مایر را شارژ کرد یانه
تشکر

کان مقدس شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 21:45

امید جان گل اونا کاملا صحیح بود اما صحنه آخر هیچ اتفاقی نیفتاد

آریا شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 21:53

بازی خوبی نبود
متاسفانه معلوم نیست چی تو سر گواردیولا داره میگذره!!
با این روند تیم نمیتونه نتیجه بگیره

ریبری تو این بازی افتضاح بود.اینجوری ادعاش میشه که توپ طلا رو میخواد؟؟
با ورود روبن تیم شکل تهاجمی گرفت و اگه روبن از اول بازی میکرد مطمئنا همچین بازی ایو شاهد نبودیم.مولر هم که واقعا موندم چی بگم دربارش...اگه اون پاس گلو نمیداد واقعا دیگه هیچی
شکیری هم که واقعا بد بازی کرد
مانزوکیچ باز یکم خوب بود(به غیر از گلی که زد)
کروس هم بازیش به چشم نمیومد
اما تیاگو همینکه اومد زمین نشون داد که بازیکن خوبیه.با ورودش بازی متحول شد اصلا

fcb شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 21:53

از این که برای دیدگاه ها امتیاز منفی و مثبت گذاشتین خیلی ممنونم
با این وضع کسایی که مثل bastian31 که میان دیدگاه چرت و پرت میگن حداقل با این نمره منفی ها یه چیزهایی بهشون حالی میشه البته فکر نکنم که چنین آدمی حتی یک ظره هم منطق داشته باشه وگرنه منتظر نیست تا به هر بهونه ای بیاد به گواردیولا گیر بده و چرت و پرت بنویسه

*masoud شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 22:01

man ke natonestam bazio bebinam vali ghabol konin ke yekam zaman mibare ta team ba shiveye jadid kenar biad hamenghadr ke 3 emtiazo gereftan vase avayele fasl khobe
hala yeki bege vaghean bazi chetor bod?
khob bazi kardan?

mahsa شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 22:29

ما بازی رو خوب شروع کردیم...تو نیمه اول پاس کارایامون با برنامه بود و خیلی عالی تا جلوی دروازه میرفتیم....
موقعیت خوب هم 3 4 تایی داشتیم...
ولی بعد از اینکه دقیقه 13 گل رو زدیم بچه ها یکم شل کردن...حمله می کردن اما بیشتر سعی در حفظ توپ داشتن به این دلیل بازی دلچسب نبود...اما باز نیمه اول بهتر از نیمه دوم بود!!!
چون نیمه دوم فقط بچه ها انگار داشتن تمرین میکردن!!! شانس اوردیم که فرانکفورت زیاد خوب از موقعیت هاش استفاده نمیکرد!!!

در ضمن تیاگو کلا چند دقیقه تو بازی بود و چند بار توپ به پاش خورد که میگید عالی بود؟!!؟
پاس و سانتر های زیبای مولر و ریبری تو نیمه اول چی بود؟!؟!
حالا نیمه دوم چون تعداد خطا ها بالا رفت بازی از جذابیت بازی کم کرد!!!

مجید شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 22:32

عالی بود . فقط مولر بد بود

bastian31 شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 22:37

ههfcbحرف الکی نزن تو برو باچند اسم نظربده
الانم خودت 20بار امتیاز منفی به من دادی منم الان میتونم امتیاز مثبتم زیادکنم ولی همچین کار کثیفی نمیکنم
بعضی ها فقط وقتی به اسپانیایی هامربوطه نظر میدهند
اینجا وبلاگ بایرنمونیخ آلمان
پس طرفدارهای حزب باد نمیخوایم

آرمین شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 22:51

در جواب دوستان عزیز در مورد گل فرانکفورت
گل کاملا آفسابد بود، فقط یه دوربین که از پایین تصویر رو میگرفت اون رو نشون داده. یکم دقت کنین معلومه که افساید درسته، از بالا فکر میکنین که اشتباهه.
تازه صحنه پنالتی که واسه بایرن بود رو چرا هیچ کدوم نمیگین؟ اون که صد در صد پنالتی بود و به دست بازیکن فرانفورت خورد نیمه اول دقیقه 45.

bastian31 شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 23:09

نه ارمین جان
اینجا که دیگه فقط خودمونیم پس راستش بگیم
گل فرانکفورت صددرصد سالم بود،همون کمک داور گل سالم روبن هم قبول نکرد

majid شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 23:10

بازی خوب بود .ریبری فوق العاده بود شما یک بازیکن بگید که بتونه مثل ریبری دریبل بزنه .تیاگو خوب بود حالا میفهمم چرا کواردیولا اسرار داشت برای خرید تیاگو .کروس بد نبود .مانجوکیچ معمولی بود باستین شوان اشتایگر بد نبود . مولر خیلی بد بود شما فکر کنید اگه روبن جای مولر بود چی میشد روبن 10 دقیقه بازی کرد 2 موقعیت خلق کرد .آلابا خوب بود .شکیری متوسط .

omidrobery شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 23:18

حق با شماست آرمین عزیز
اون صحنه اینقدر واضح بود که دیگه لازم به پرسیدن نبود حتی اون صحنه ی افساید روبن هم همینطور
اگه امروز داوری هم اشتباه داشت به سود تیم خاصی نبود چون در بسیاری از صحنه ها حتی به ضرر بایرن سوت زد بچه ها اگه دقت کرده باشین
گاگلمن امروز مثل محسن قهرمانی بود خیلی عصبانی به نظر میرسید

fcb شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 23:22

آقای باستین31 اگه نمیدونی بدون هر کس فقط یک بار میتونه نمره مثبت و منفی بده
در ضمن من اصلا تو رو به عنوان هوادار بایرن قبول ندارم
من الان بیست و شش سالمه و از سن چهار ده سالگی عاشق بایرنم و به فرد و افراد کار ندارم هر کی بیاد بایرن برام محبوب میشه به این دلیله که دارم از پپ حمایت می کنم
کمی منطقی باش لطفا

فاطمه شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 23:22

اقایfcbشما اگه با نظرش مخالفی میتونی بهش رای منفی بدی نه اینکه گیر بیخودی بدی.
شما خودت که بی منطق تری شاید اون دلایلی واسه خودش داره یا منطقش اینجوری بهش میگه این دلیل نمیشه که چون با نظرش مخالفی اینجوری بگی.هر کسی یه جوری فکر میکنه اینطوری که شما میگی فقط افکار خودت درسته!!!

آریا شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 23:48 http://arjenrobben10.blogfa.com/

majid بازیو دیدی که میگی:ریبری فوق العاده بود شما یک بازیکن بگید که بتونه مثل ریبری دریبل بزنه
؟؟
یکم منطقی باشیم.به عنوان مثال من از تیاگو اونطور خوشم نمیاد اما چون خوب بازی کرد گفتم خوب بازی کرد اما ریبری واقعا فوق العاده بود؟؟کدوم دریبل؟؟
یکم واقع بین باشیم

آرمین شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 23:49

من هیچوقت به نفع خودمون حرف نمیزنم، سعی میکنم حقایق رو بگم، صحنه آفساید رو چون دیدم از جایی و از پایین گفتم، بازم رو حرفم پا فشاری نمیکنم، حتما دوستان بهتر میدونن. ممنون از همه بچه های عزیز.

bastian31 یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 00:40

اخ که گفتی از چهارده سالگی یه کم زود نبود!
من نوزده سالمه از شش سالگی طرفدار بایرن بودم یعنی من زودتر ازتوطرفدار بایرن شدم
بااین که مثل حامد خوب یادم نیست ولی خوب طرفدار بایرن بودم بازیهای دایی ازهرتابرلین تابایرن وکان دربایرن رادنبال میکردم که طرفدار بایرن شدم وفاطمه تو نمیخواد بحث کنی همچین ادمهایی معلومه چکاره اند

بچه ها یه جمله برای مسخره کردن رئالی ها،گل ماکای بود همون موقع این جمله را ساختم:
ماکای درثانیه 10گل زد،باپیراهن شماره10و10مین برد بایرن با رئال.

'Sebastian Hamed' یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 02:29 http://bayern.blogsky.com

خدا رحم کنه بخش نظرات شده چاله میدون
کل کل بازی؟ آقا من که نوزده بیست ساله بایرنیم چی؟ ( اگه کسی بیشتر از من پیدا شد بگه تا سوال بعدی رو بپرسم)

یاد قدیما بخیر تو نظرات گل میگفتیمو گل میشنویدیم، نه مثل الان که حرف هرکی بره یکی دیگه توهین حساب شه! باواریا بوی، داداش یادته چه روزای خوبی بود؟

نظرم در مورد بازی: من به دلایلی نتونستم بازی رو ببینم، مهم سه امتیاز بود.

'Sebastian Hamed' یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 02:32 http://bayern.blogsky.com

در ضمن! ما چت روم ساختیم برای شما که این مدل بحث هاتون رو اونجا انجام بدین! در شان طرفداران بایرن مونیخ نیست که تو یه محل عمومی با هم بگو مگو کنن، ازتون خواهش میکنم به چت روم مراجعه کنین نه نظرات

reza d یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 08:08

سلام به بایرنی های عزیز.با یه مثال ساده شروع میکنم وقتی شما یه اتومبیل کلاس bدارین وعوضش میکنید اتومبیل کلاس a میگیرین مدتی طول میکشه تا ازهرلحاظ تسلط پیداکنید-سرمربی حال حاضربایرن هم بااین مشکل روبروست -قانون مربیگری همینه بچه ها -شما نباید ازبردهای بایرن درلیگ وجام حذفی آلمان خوشحال شید-چون درحد کلاس بایرن نیستن تیم ها-باید منتظرباشیم تابازی سوپرجام اروپا-محک جدی پپ ازاونجا شروع میشه -هرتیمی باید پله ای خودشو بکشه بالا . تاپایان فصل خیلی راه هست______دوست دارم بایرن

علیMARIO یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 08:11

زیاد خوب بازی نکردیم البته بازی قبلیمونم با اینتراخت 1-0 شده بود ولی مطمئننم تو هفته های بعد بهتر میشیم

ahmad aghili یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 08:35

با سلام
چقدر عجولید؟ تو این سالها فقط بارسا بوده که با اقتدار در طول فصل قهرمان لیگ قهرمانان شده.
بقیه تیمها مثل چلسی و اینتر و حتی بایرن ما در سال گذشه ، در نیم فصل دوم خودشون رو در اوج نگه داشتند و قهرمان شدند.

پس برای قهرمانی باید برنامه ریزی دقیقی داشت. با امدن سامر به بایرن مدیریت درون تیم مثل دیگر کارها (هوینس ) به اوج قدرت رسیده.

تا یک سوم پایانی فصل من نگران هیچی نیستم.

Bastian یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 10:32

این تیم نیاز به زمان داره وقتی جا افتاده هیچ تیمی تو دنیا جلودارش نیست فقط باید صبر کنیم
اگه خدایی نکرده خدایی نکرده سوپر کاپو از دست دادیم به معنیه این تیم نیست که تیم ضعیف شده و ازدوران اوج خارج شدیم
جامهای مهمتری پیش رو داریم تیم و بازیکنای روز به روز پیشرفت میکنن و اماده تر میشن

bastian31 یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 11:21

اغا حامد من چیکار دارم
تو برو نظرات راچک کن من نظرم دادم اونوقت میاد به من گیر میده ،میخوای که من جوابش ندم خوب باشه دیگه باهمچین کسانی کل کل نمیکنم
ولی اینا فقط از اسپانیاها دفاع میکنند میتونید برگردید نگاه کنید اونوقت متوجه میشید

marco reus یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 15:39

he he he!!:)) injuri edeatun mishe ke mikhayn ba ma reghabat konid??? diruz khialam rahat shod ke khodemun ghahremanim!1:))) zende bad dortmonde kabir

amir MULLER یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 15:46

آریا واقعا خودت میفهمی چی میگی ؟
فبول دارم بد بودیم و بازیه خوبی نبود ولی بقیه اش رو چرت گفتی .. !
تیاگو بازیکن خوبیه بعد مولر بازیکن بدیه ؟؟!!
اگه یادت بیاد تیاگو بدترین بازیکن میدون توی بازی با دورتموند بود با اون توپ های که لو میداد و خراب میکرد .. اینقدر گند بازی کرد که گواردیولا خیلی عصبانی شده بود .. توی ترکیب 1-4-1-4 اینقدر فاصله اش با خط دفاعی زیاد بود و جا میموند که باعث میشد فقط ضدحمله بخوریم حالا با یکی دوتا پاس درست دادن میگی خیلی بازیکن خوبیه !!
مولر بدبخت که یه پاس گل داد و سانتر های خوبی میکرد و توی تریپل قبل هم یکی از ارکان بایرن در این تریپل بود حالا میگی افتضاح بود ؟؟!!
قبول دارم مولر این بازی و بازیه قبل اون مولر همیشگی نبود ولی اینقدر دیگه بی انصافی نکن .. این همون مولریه که بارسا - دورتموند - آرسنال - رم - اینتر - شالکه - چلسی رو نابود کرد و مدافعان تیم حریف رو بیچاره میکرد و دفاع تیم حریف رو به هم میریخت ..
یادت نره
ای کجایی یوپ که یادت بخیر ..

Bavariaboy یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 15:49

آره داداش حامد یادمه، چه استرسی کشیدیم تا سه گانه زدیم!!!
همیشه دوست داشتم یه جایی از بچه های پیش کسوت تر از خودم یادی بکنم:
سباستین حامد- محسن اشتایگر - شاهین- فاضل- موسی- مصطفی- امید روبری- MaHsA (با این املا)- رضوانه-سجاد بایرنی(با اون تنوین پایینش)- بایرنی- Fc Bayern- علیMario- و ...البته امیرحسین عزیز که اون موقع بیشتر نظر میداد!
بچه ها فعلاً که تیم رو برده از این لحظات لذت ببرین و اجازه بدین دیگرانم لذت ببرن،ضمناً به نظرات هم احترام بزارین، لازم نیست آدم جواب هر کامنتی رو بده اونم به یه بایرنی اگر عشق کل کل هستین سایت گل یا طرفداری برین نه با هم نظرای خودتون.

MaHsA یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 15:53

هییییی bavariaboy جان.....حرف دلمو زدی...
یادش بخیر!!!

bastian31 یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 16:44

اقای باواریابوی قبلا نظر نمیدادم معنیش این نیست که تازه اومدم تو وبلاگ که ،من دوسال که به اینجا سر میزنم
چی بگم که ثابت کنم:
یادمه این صورتکها را میخواستیم بزنیم نمیشد بجاش عدد مینوشت
یا اینکه محسن اشتایگر یه بارنظر داد که من دنبال کارم بچه ها برام دعا کنید
اصلا ول کن اگه خوشتون نمیاد باشه من مثل قبلا دیگه نظر نمیدم فقط مطالب میخونم
خداحافظ

فاطمه یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 17:30

اخه چرا؟؟!!!
بچه ها خواهش میکنم بیاین همه چی رو فراموش کنیم.کاری نکنیم از هم دیگه برنجیم البته اینو اول از همه یکی باید به خودم بگه.bastian31از تو هم میخوام بازم بیای و نظر بدی.خواهش میکنم

کان مقدس یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 17:42

این بحثه اینکه کی زودتر طرفدار بایرن شده رو تموم کنید.طرفداری اصلا ب این چیزا نیست.
آقای باستین31 دوباره شروع نکن.به احترام این برد کینه کدوورتارو کنار بزارید.
من نمیدونم انظار داشتین بازین چیکار کنه که نکرد؟
2 تا موقعیت تو 10 دقیقه اول میتونست شکل بگیره که شکیری توپ رو به وسط نداد.دانته از 65 قدم توپ رو به سینه دروازبان زد.مولر 2 تا 100% رو خراب کرد.شواینی و ماندزو هم تو تاموقعیت بالای90%رو خراب کردن.یعنی بالغ بر 8تا موقعیت ناز گلزنیو از دست دادیم.
تو هفته دوم همین میشه دیگه.توقع نداشته باشین پپ جادو کنه.من موندم 2 بازی و 2 برد کجاش نگران کنندست.
هر بازی هم شرایط خودشو داره.وقتی شواینی،لام،ریبری و روبن میگن که ایده های پپ فوق العادست و اگه بتونیم اونارو پیاده کنیم همرو میبریم من موندم چرا بعضیا کاسه داغتر از آش میشن.گوتزه فقط بخاطر کار کردن با پپ اومد بایرن.بعد شما بگین پپ هیچی نمیفهمه.آؤه مربی ای که 3تا چمپیونزو برده چیزی نمیفهمه من وشماها میفهمیم

omidroberi یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 18:21

یادش بخیرBavariaboy چقدر جو خوب و صمیمی بود

omidrobery یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 19:43

بچه ها به عنوان برادر کوچیک تر بهتون میگم:
باور کنید این بحث ها مثل قطار شهر بازی میمونه که فقط راه میره ولی به جای نمیرسه و سرجای اولش توقف میکنه
بالاخره یکی سنش کمتره دیرتر هوادار بایرن شده یکی سنش بیشتره زود تر بایرنی شده ولی مهم اینه که همه ی ما الان ی عشق مشترک داریم و اون بایرن کبیره
آزادی یعنی این که هرکسی نظر خودش را بده و ازش دفاع کنه و بقیه هم حق دارند نظر اون شخص را نقد کنند ولی در قالبی مودبانه
ببخشید

Bavariaboy یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 20:34

دوست عزیزم bastian31 ؛
اینکه بیای اینجا یا نیای یا نظر بدی یا نه اختیارش با خودته اما اگر عاشق واقعی بایرن هستی قطعاً بازم میای، و چون با این شور حرارت برای تیمت دل میسوزونی مطمئنم که عاشق بایرنی ، من اینا رو گفتم چون از نظر سنی ازهمه بزرگترم اما تو این وبلاگ بچه های قدیمیتر و پیش کسوت میدونم و احترامشون برام واجبه اگر شمام خیلی وقته میای تو وبلاگ پس احترام شما هم واجب شد، به امید سلامتی و موفقیت همه بچه و تداوم این جمع دوست داشتنی.

hani bayerni دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 16:02

بچه ها!اگه واقعا به بایرن عشق می ورزید دیگه کل کل نکنین!ما همه بایرنی هستیم.باید متحد باشیم.به سلامتی بایرن کبیر!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد