وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری:باید بهترین بازیکن سال یوفا شوم؛ چون قهرمانی سه گانه را کسب کردم

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،فرانک ریبری ستاره فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ در گفتگو با مجله اشپورت بیلد در مورد برتری هایش در دنیای فوتبال صحبت کرده و اعلام کرده که فصل گذشته او در جایگاهی بالاتر از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو قرار گرفته است.
 ریبری در صحبت هایی گفت:« مسی و کریستیانو رونالدو بازیکنان بزرگی هستند ولی فکر می کنم که شرایط من برای کسب جایزه بهترین بازیکن سال یوفادر فصل 3-2012 خیلی بهتر است. من در طول تمام فصل در سطح خیلی بالایی بودم. همیشه در اوج آمادگی فیزیکی بودم و تمام جامهای ممکن را فتح کردم.»

ریبری برای فتح جایزه بهترین بازیکن سال یوفا که در روز 29 آگوست در موناکو به برنده اش اهدا می شود، رقابت حساسی را با لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دارد.

ریبری در ادامه صحبت هایش گفت:« من حس می کنم که جای برخی از بازیکنان بایرن در میان فینالیست ها خالی است. به عنوان مثال توماس مولر هم شایستگی این را داشت که نامش را درمیان فینالیست ها می دید. خیلی حیف است. چون او هم فصل فوق العاده ای را پشت سرگذاشت.»

ستاره فرانسوی معتقد است که اگر افتخارات کسب شده توسط بایرن در فصل گذشته درنظر گرفته می شود، باید نام تعداد بیشتری از بازیکنان بایرن در جمع فینالیست ها دیده می شد:« برای هم تیمی هایم متاسفم. ولی برای خود من اوضاع خوب است. مسی و رونالدو بیشتر از من گلزنی کرده اند ولی من قهرمانی سه گانه را کسب کرده ام و دراین رای گیری ها همیشه تعداد جامهاست که مهم است.»

ریبری در مورد روی کار آمدن گواردیولا در بایرن گفت:«در فصل 9-2008 آبیدال تلاش زیادی کرد تا من به بارسلونا بپیوندم. این ایده در ذهن خودم هم بود ولی آن زمان با بایرن قرارداد داشتم. واقعا از گواردیولا خوشم می آمد. چون او نه تنها یک سرمربی بزرگ است، بلکه انسان فوق العاده ای نیز هست. به همین خاطر حالا که او به بایرن پیوسته واقعا خوشحالم.»

نظرات 7 + ارسال نظر
سمیرا شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 12:20

کاملا راست میگی فرانک جان. اگر فرانک بهترین بازیکن نشه باید بدونیم که اونا یه کاسه ای زیر نیم کاسشون هست.

SCHW31NST31GER شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 12:35

جای مسی و رونالدو توی لیست امسال نبود. خداییش به ناحق خودشونو راه دادن تو سه بازیکن برتر. شایسته این جایزه بدون شک فرانکی هست.

علیMARIO شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 12:37

درسته ریبری عملکردش عالی بود سه گانه هم فتح کرد اگه مسی بشه 100% پارتی بازی کردن

mj1989 شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 12:52

مسیو رونالدو کیلویی چند؟عشق فقط خودتی فرانک

شاهین شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 13:37

بنازم اعتماد بنفسو زنده باد فرانکی اگر این جایزه رو نبره من یکی دیگه قاطی میکنم

MERSAD33 شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 15:18

در اینکه امسال ریبری خیلی خیلی بهتر از این دوتا بازیکن بوده هیچ شکی نیست..... ولی نمیدونم چرا به دلم افتاده که رونالدو امسال اول میشه

khashayar یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 23:15

یادش بخیر شب قهرمانی پلاتینی وقتی می خواست جامو به بایرن بده داشت ون می کند ... مرتیکه چش دیدن آلمانی جماعت رو نداره.... اون موقع هم که جامو میخواست بده به آبیدال با دل و جون و لبخند این کارو کرد
لعنت به این یوفای فاسد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد