وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فرانکفورت - بایرن مونیخ : باوارایی های مهار نشدنی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،بایرن مونیخ امیدوارست تا تحت هدایت پپ گواردیولا برد 3-1 هفته گذشته را با یک سه امتیاز دیگر کامل کنند.
 
 بایرن مونیخ که فصل گذشته با حساب 25 امتیاز اختلاف به قهرمانی در بوندس لیگا رسید موفق شد تا در هفته نخست این رقابت ها جمعه شب با پیروزی 3-1 از سد بوروسیا مونشن گلادباخ عبور کند.

آنها در حال حاضر 26 بازی است که پس از باخت 2-1 خانگی به لورکوزن در اکتبر 2012 دیگر در لیگ تن به شکست نداده اند و می توانند همچنان به این روند خوب خود ادامه دهند.

پپ گواردیولا در نخستین بازی رسمی اش در لیگ ترجیح داد تا از سیستم 1-4-1-4 استفاده کند به این صورت که ماریو مندزوکیچ توسط آرین روبن و فرانک ریبری حمایت می شود.

مندزوکیچ و روبن در آن بازی هر دو موفق به گلزنی شدند اگر چه ضعف هایی در خط دفاعی بایرن مونیخ دیده شد اما انها موفق شدند به خوبی از پس این مهم بر بیایند.

تیاگو آلکانتارا و ماریو گوتزه هنوز موفق نشده اند نخستین بازی فصل خود را با پیراهن بایرن مونیخ در لیگ تجربه کنند در حالی که گوتزه رکورد زدن 26 شوت در چهارچوب برابر مونشن گلادباخ را دارد.گوتزه نخستین بازی اش برای بایرن را در یک دیدار دوستانه برابر تیم مجارستانی گیوری اتو انجام داده و دو گل در برد 4-1 به ثمر رساند.

هر دو تیم از جمله بایرن بازیکن های ملی پوش خود را در طول هفته در اختیار نداشتند که این می تواند در روند امادگی این بازیکنان تاثیرگذار باشد.

فرانکفورت با متحمل شدن شکست 6-1 برابر تیم تازه صعود کرده هرتابرلین شروع بسیار وحشتناکی در بوندس لیگا داشته در حالی که فصل گذشته با قرار گرفتن در رده ششم به کارش در لیگ پایان داده بود.

الکساندر مایر هافبک فرانکفورت فصل گذشته سومین بهترین گلزن این تیم در بوندس لیگا بود و او این فصل را گلزنی اش را از روی نقطه ضربه پنالتی اغاز کرد.

دو مصاف اخیر این دو تیم در فصل گذشته با پیروزی 1-0 و 2-0 بایرن به پایان رسید در حالی که آخرین پیروزی فرانکفورت برابر بایرن به تاریخ ماه مارچ 2010 بازمی گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد