وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواین اشتایگر: با اجرای کامل ایده های پپ، تمام تیم ها را خواهیم برد

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،باستین شواین اشتایگر رهبر خط میانی بایرن مونیخ پس از گذشت هفته های نخست تمرینی زیر نظر پپ گواردیولا از ایده های تمرینی این مربی اسپانیایی ابراز رضایت کرد.
 کاپیتان دوم مونیخی ها در گفتگویی با کانال تلویزیونی اشپورت وان گفت:" ایده های گواردیولا باور نکردنی است اگر ما بتوانیم آن ها را اجرا کنیم بسیار راحت می توانیم بازی ها را با پیروزی پشت سر بگذاریم."

 
مرد سال فوتبال آلمان ادامه می دهد:" گواردیولا رابطه ی نزدیکی با بازیکنان دارد او به خوبی م یتواند درک کند بازیکنان به چه چیزی فکر می کنند و یا چه احساسی دارند." شواینی در مورد مشکلات تاکتیکی که در اولین دیدار بوندس لیگایی مقابل مونشن گلادباخ رخ داد گفت:" امیدوارم بتوانیم به سرعت 100 درصد آن چه که مربی از ما می خواهد را اجرا کنیم اما این زمان خواهد برد من مطمئن هستم که بهتر می شویم و از بابت سرمربی تیم هیچ نگرانی ای ندارم."
 
باستین شواین اشتایگر در خصوص مهم ترین هدفی که در این فصل برای آن تلاش خواهد کرد گفت:" هدف اصلی من این است که بتوانیم از عنوان قهرمانی در چمپیونزلیگ دفاع کنیم کاری که پیش از این هیچ باشگاهی نتوانست انجام دهد."
 
در پایان شواینی به شرایط آمادگی خود و عدم حضور در اردوی تیم ملی اشاره کرد و اظهار داشت:" من احساس می کنم روز به روز در حال بهتر شدن هستم تنها دو هفته است که در تمرینات تیمی شرکت می کنم باید صبور باشم تا دو سه هفته ی دیگر به فرم ایده آل خواهم رسید."
نظرات 6 + ارسال نظر
Bavariaboy پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 18:12

بچه ها نمرات بیلد به بازیکنای تیم ملی آلمان:
مانوئل نویر (4) - متس هوملس (6) - مارسل شملتزر (5) - پر مرته ساکر(5)  فلیپ لام (3)
ایلیکای گوندوگان (3) - توماس مولر (3) - سامی خدیرا (5) -مسوت اوزیل (5) - مارکو رویس (4) میروسلاو کلوزه (4) - لارس بندر (3) - ژروم بواتنگ (3) - ماریو گومز (4) - لوکاس پودولسکی (3)

سمیرا پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 20:00

میگم من دارم خواب میبینم بچه ها؟؟؟؟؟؟؟؟شبکه 3 میخواد بازی بایرن رو بذاره؟؟؟؟؟؟

morteza پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 20:10

نه سمیرا جان خواب نیست....
اصلا خواب نیست که شبکه ی سه (بارسا tv) سالی یکی از بازی های بایرن کبیر رو نشون میده....اونم با گزارشگرهای

hani baerny پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 22:00 http://rosta7.blogfa.com

بامزه بود!!!کاملا هم راسته!هیچ وقت یادم نمیره بازی برگشت بایرن و یووه رو......

mahsa جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 00:55

che khoob

fun_bayern جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 17:31

چه عحب!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد