وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پپ به بازیکنان بایرن: از برخی نظرها شما بهتر از بارسایی ها هستید

 به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،بعد از بازی دوستانه بایرن مونیخ مقابل بارسلونا در روز 24 جولای که با برد 0-2 تیم باواریایی در آلیانس آرنا به پایان رسید، پپ گواردیولا این نکته را به شاگردان جدیدش یادآوری کرد.
 اشپورت بیلد، هفته نامه ورزشی آلمانی در نسخه روز 4شنبه خود به این نکته اشاره کرده که پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ شاگردانش در آلیانس آرنا را از لحاظ هوش و ذکاوت فوتبالی در جایگاه بالاتری نسبت به بازیکنان بارسلونا می بیند.

طبق این گزارش بعد از بازی دوستانه بایرن مونیخ مقابل بارسلونا در روز 24 جولای که با برد 0-2 تیم باواریایی در آلیانس آرنا به پایان رسید، پپ گواردیولا این نکته را به شاگردان جدیدش یادآوری کرد.

بعد از برد بایرن در این بازی و در جلسه ای که در رختکن تیم باواریایی برگزار می شد، گواردیولا به شاگردان جدیدش یادآوری کرد که آنها موفق شده اند تا از نظر آمار تصاحب توپ، گوی سبقت را از بارسایی ها ربوده و بیشتر از بارسا کنترل توپ را دراختیار داشته باشند و این اولین بار بعد از 7 ماه می سال 2007 (درزمانی که فرانک ریکارد هدایت بارسا را دراختیار داشت)  و بازی رئال مادرید- بارسلوناست که در آن بازی رئال موفق شده بود تا با دراختیار داشتن 50.5%مالکیت توپ، بیشتر از بارسایی ها کنترل میدان را در دست داشته باشد.در آن بازی رئال مادرید با نتیجه 1-4 در برنابئو از سد بارسا عبور کرد.

پپ در تمجید از شاگردان جدیدش گفت:« پنج سال است که هیچ تیمی موفق نشده بود تا در یک بازی بیشتر از بارسا کنترل  توپ و میدان را در اختیار داشته باشد. »

جالب اینجاست که فلسفه حفظ توپ و کنترل توپ و میدان چیزی است که از تیم های پایه ای به بازیکنان بارسلونا آموزش داده می شود.

از روز  7 ماه می سال 2008 و زمانی که پپ گواردیولا هدایت بارسلونا را در دست گرفت، این تیم همواره در تمام بازیهایش، حتی در بازیهایی که نتیجه را به حریفان واگذار می کرد،از نظر آمار و ارقام مالکیت توپ از حریف جلوتر بود. حتی در بازی بارسلونا مقابل بایرن در نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا که با تحقیر آبی اناریها مقابل تیم المانی همراه بود، آبی اناری ها در بازی رفت63% مالکیت توپ و در بازی برگشت 57% مالکیت توپ را در اختیار داشتند.

اشپورت بیلد در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که گواردیولا عادت دارد که ویدئوهای فراوانی را برای بازیکنانش در بایرن به نمایش می گذارد و ورقه هایی را در دست دارد که در آن کلماتی کلیدی به زبان آلمانی نوشته شده تا بدین ترتیب صحبت هایش روانی و تاثیرگذاری بیشتری برروی شاگردانش داشته باشد.

یکی از تصاویری که گواردیولا برای شاگردانش پخش می کند، گل به خودی پیکه در جریان بازی برگشت بایرن- بارسلونا در نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا در نوکمپ است که با باخت 0-3 به پایان رسید. پپ در توضیحی دراین باره به شاگردانش گفت:« از برخی نظرات شما بهتر از بازیکنان بارسا هستید. منظورم به هوش و ذکاوت فوتبالی شماست.»

علاوه بر این پپ به شاگردان جدیدش گفت:« شماها خیلی سریع تر از بازیکنان بارسلونا فلسفه فوتبالی مرا درک کرده اید. بازیکنان بایرن هوشیارتر از بازیکنان بارسا هستند.»

نظرات 15 + ارسال نظر
mj1989 پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 16:45

خب معلومه دیگه اینا آلمانین هوششون خعلییییییییییییی زیاده مث ما ایرانیا!آخه از یه نسلیم

Bastian پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 17:16

هیمنه دیگه گرچه زشته بازیکنای ما رو با بازیکنای اونا مقایسه کرد
اینو که پپ گفته همه میدونن

omidroberi پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 17:22

اینکه دیگه گفتن نداره

ali7 پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 18:26

دم گواردیولا گرم

delta پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 18:30

من یه بار یادم نیست تو چه سایتی ضریب هوشس بازکنارو زده بود دیدم...مسی از همه بیشتر بود ولی یادمه باستین و گوتزه و هاملسم خیلی بالا بودن

mosi14 پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 18:44

آقای مربی همونقدر که شما میخواید تغییراتی در تیم ایجاد کنید بدون شک شما هم باید در ایده هاتون یه تغییراتی بدید تا بتونید نتایج درخشان بگیرید.

hani baerny پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 18:48 http://rosta7.blogfa.com

مسی اگه باهوش بود یه فکری به حال خودش میکرد.بیچاره الان دیگه حتی حق نداره از بارسا بیرون بره!!!حیوونی!!!!

ab82 پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 21:14

ببخشید خانمhani baerny مسی هیچ تیمی قادر به پرداختن پولش نیست{580}البته هر تیمی ارزوی داشتن مسی رو داره کسی که 4بار بهترین بازیکن فوتبال شده که البته بهترین بازیکن تمام ادوار ورزشیه

Bavariaboy پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 21:22

دیگه این بارسا رو ول کنین بابا اون وکه زدیم برجکشو داغون کردیم ، الان بیشتر حال میده حسابمون و با این چلسی و آرسنال تسویه کنیم ، امیدوارم تو سوبرکاپ حال چلسی رو بگیریم تو قرعه کشی لیگ قهرمانان هم بخوریم به آرسنال البته تو مرحله بعدی چون اونم تو سید یکه.

bastian31 پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 21:37

نه نه با میلان بازی کنیم تو سنسیرو اتش بازی کنیم

hani baerny پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 22:03 http://rosta7.blogfa.com

ببخشیدab82برای این که توجیح شید یه سر به وبلاگم بزنین و لطفا پست((کمی تامل))رو حتما بخونین!!

ab82 جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 00:14

خیلی تلاش کردم خانمhani baernyولی متاسفانه پیغام خطا میده خب حالا چی هست می خوام بدونم در مورد بهترین بازیکن4سال اخیر و کل فوتبال چی داری اصلا بگی برو بابا حا نداریم

khashayar جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 19:27

بزن لایکو به افتخار نژاد آریایی

hani bayerni جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 21:27

میتونی درست حرف بزنی؟!!!!بی ادب!!!!

کلیزمان جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 23:40

B

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد