وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: بازی کنار گوتزه لذت بخش است

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،بایرن مونیخ یک شنبه شب در دیداری تدارکاتی به مصاف ژیور مجارستان رفت و با نتیجه چهار بر یک حریف خود را شکست داد. فرانک ریبری که در این بازی در کنار ماریو گوتزه بسیار هماهنگ و مسلط نشان می داد در پایان به تمجید از این ستاره جوان پرداخت.
 بایرن مونیخ یک شنبه شب در دیداری تدارکاتی به مصاف ژیور مجارستان رفت و با نتیجه چهار بر یک حریف خود را شکست داد. فرانک ریبری که در این بازی در کنار ماریو گوتزه بسیار هماهنگ و مسلط نشان می داد در پایان به تمجید از این ستاره جوان پرداخت.

ریبری در اینباره گفت:" بازی کنار ماریو بسیار لذت بخش بود. کاملا مشخص بود که او دلش برای بازی کردن تنگ شده است. مسلما در ادامه این لحظات لذت بخش بیشتر تکرار خواهند شد."

گوتزه در ابتدای بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته برابر رئال مادرید مصدوم شد و به تازگش از بند مصدومیت رها شده است.

در پایان بازی یک شنبه، خود گوتزه در مصاحبه با TZ گفت:" یک بازی دوستانه بود و لی برای من خیلی خاص بود. فکر نمی کنم بتوان هفته آینده برابر فرانکفورت به میدان بروم، در سه یا چهار هفته آینده باید بهبودی کامل به دست آورم و بیشتر به خودم برسم."

"شروعم می توانست بد تر باشد ولی خوشحالم که همه چیز خوب پیش رفت. فعلا فقط می خواهم با تیم تمرین کنم و ریتم بازی را به دست بیاورم."

نظرات 3 + ارسال نظر
bastian31 چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 13:21

خوب ریبری میای جاعوضی تا من لذت ببرم

شاهین چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 14:15

ما هم از بازی گوتزه لذت می بریم

häsan G Ö T Z E چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 14:33

باید بهبودی کاملشو بدست بیاره بعد بیاد لذت واقعی بازی رو به همه ی بازیکنان وتماشا نشون بده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد