وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گومز: در بایرن، عطشم برای فتح جام را از دست داده بودم

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،مهاجم ملی پوش فیورنتینا پس از انتقالی 16 میلیون یورویی از دلایلش برای ترک آلیانز آرنا پس از سال های پر افتخار حضورش در مونیخ می گوید.
 ماریو گومز، مهاجم 28 ساله آلمانی که در پنجره نقل و انتقالات با 16 میلیون یورو از بایرن مونیخ به فیورنتینای ایتالیا پیوست، در ابتدای فصل گذشته با مصدومیتی جدی مواجه شد و با درخشش ماریو مانژوکیچ در ترکیب بایرن مونیخ، با وجود آمار در خور توجه و نمایش های بی نقص در زمان هایی که به بازی گرفته می شد، نتوانست خود را به ترکیب یوپ هاینکس تحمیل کند و در پایان فصل مونیخ را به مقصد فلورانس ترک کرد.

گومز در مصاحبه با SID درباره دلایلش باری ترک مونیخ و شرایط و آینده اش در فلورانس گفت:" امیدوارم همه چیز در فیورنتینا خوب پیش برود. شاید سال دیگر اینجا نشسته باشیم و راجع به این صحبت کنیم که آمدنم به فیورنتینا تصمیم اشتباهی بوده است، ولی من فکر می کنم تصمیم دستی گرفتم."

مهاجم ملی پوش ویولا ادامه داد:" فیورنتینا دقیقا چالشی است که من به دنبال آن بودم. با خودم می گفتم می توانم به بایرن بچسبم و شاید سه سال روی نیمکت باشم ولی سه جام دیگر خواهم برد یا اینکه تصمیم بگیرم به عنوان یک فرد و بازیکنم پیشرفت کنم. البته که ترک بایرن سخت بود. ولی بازی در ایتالیا چیزی بوده که من از کودکی در رویا می دیدم."

"برخی از مردم این را متوجه نمی شومند چون خود را با بردن عناوین می شناسند. شاید در پایان دوران ورزشی من تسلط بر یک زبان دیگر بسیار شیرین تر از چند عنوان دیگر باشد."

گومز در اولین حضور خود به طور رسمی در ترکیب فیورنتینا می تواند در 25 آگوست و دیدار برابر کاتانیا به میدان رود.

نظرات 6 + ارسال نظر
علیMARIO چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 15:02

گومز واقعا حرفات عالی بود خیلی حال کردم
راستی فکر کنم اولین بازیش 31 مرداد تو لیگ اروپا باشه هاااا!؟؟؟؟

sm چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 15:44

خلایق هرچه لایق.ترسیدی که نباشی در ترکیب رفتی مرد نبودی بمونی و واسه جایگاهت بجنگی.بدون رقیب خوب جولان می دادی و از بایرن تعرف می کردی.

علیMARIO چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 17:45

اتفاقا تا لحظه آخر وایساد با پپ حرف زد خیلیم مرد بود میتونست مثه پیزارو رو نیمکت بشینه و دستشم به همه جامها برسونه در ضمن همون فصل قبل ثابت کرد که میتونه جایگاهشوو پس بگیره فقط دو گل کمتر از مولر که بهترین گل زنه بایرن شد زد وقتی اطلاعی نداری الکی حرف نزن

کان مقدس چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 18:47

دقیقا.عرضه مبارزه نداشت گذاشتو رفت.
کلا بیخیاله

علیرضا چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 20:13

صحبت از فوتباله راجع به انقلاب الجزایر حرف میزنید گومز صددرصد میتونست جایگاهش را پس بگیره. ولی این بازیکن حرفه ایه وقتی میدونه توی سیستم پپ جایی نداره بهترین تصمیم را گرفت که بره وامادگی خودش را حفظ کنه. ضمنا من همیشه گفتم هیچ تمام کننده ای به خوبی گومز نیست وسلام ختم کلام دیگه هم بحث نکن

وحید افنبرگ پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 02:52

گومز اصلا بازیکن نبود و نیست و نخواهد بود 100 تا موقعیت 100درصد گل و خراب میکرد تا یه گل بزنه اونم اگه دروازه خالی بود و هیچکس مزاحمش نمیشد و.... هم بایرنو به فنا میداد هم المانو . کسلینگ خیلی خیلی خیلی ازش بهتره.من از همون یورو 2008 فهمیدم بازیکن خوبی نیست و ازش خوشم نمیاد.حیف اون مهجمای طلای ما نبودن که حالا ای نیمه اسپانیای کثیف بخواد جاشون و بگیره. والله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد