وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گوستاوو: می خواهم برای جام جهانی آماده باشم

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لوییز گوستاوو هافبک برزیلی بایرن چندی است مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی از جمله آرسنال است و میخواهد برای آمادگی در جام جهانی به تیم دیگری برود.
 لوییز گوستاوو به شایعات اخیر پیرامون خود پاسخ داد و گفت: " این درست است که من از چند باشگاه اروپایی پیشنهاد هایی دارم اما به چه تیمی بروم هنوز معلوم نیست ". این در حالی است که سایت گل انگلیسی چندی پیش فاش کرد که ارسنال پیشنهادی 17 میلیون پوندی برای جذب گوستاوو ارایه داده است،گوستاوو در این باره میگوید: " لیگ برتر انگلیس خیلی جذاب است و هرکسی دوست دارد به آنجا برود. به آرسنال بروم؟ تیم آرسنال تیم بسیار خوبی است اما اولویت اول من حضور در تیمی است که بتوانم در آن به طور مداوم در ترکیب قرار بگیرم ".


وی در ادامه افزود: " من الان در یک وضعیت بسیار حساس قرار دارم و میخواهم به تیمی برم که مرا برای جام جهانی آماده کند و قطعاً بهترین تصمیم را خواهم گرفت ".لازم به ذکر است نقش گوستاوو با آمدن تیاگو در بایرن کمرنگ تر از فصل پیش شده است. همچنین ولفسبورگ نیز یکی از بهترین مشتریان و تیم هایی است که گوستاوو را میخواهد.
نظرات 4 + ارسال نظر
شاهین سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 13:47

حقم داره بره فقط امیدوارم تو همین بوندیسلیگا توپ بزنه نه انگلیس

علیMARIO سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 14:30

این گوستاوو به صد تای تیاگو میرزه ولی اگه بره واسه خودش خیلی بهتره مخصوصا تو تیم بزرگی مثه آرسنال

نواب سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 14:51 http://www.yfcb.blogfa.com

با این ترکیب قهرمان میشیم....
نوئر
اشملزر-هوملز-بواتنگ-لام
شواینی-گوندوگان
گوتزه -اوزیل- رویس
مولر
با این ترکیب صد در صد آلمان قهرمان میشه قول میدم به همتون زنده باد ژرمن و دیگر هیچچچچچچچچ.......
محسن جان من هستم شمارتم هنوز روی گوشی دارم پیامتم گرفتم....

bastian31 سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 15:33

حالا فقط کروس مونده که برامون گل قشنگ بزنه
کاش دوباره هرچه زودتر برگردی
من میدونستم پپ بیاد خیلی ها میرن ،همه هم میدونن یکی از سیاست های باشگاه اینه که به بازیکن تا اخر دوران فوتبالش وفاداره پس چرا جلو پپ نمیگیرند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد