وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

باوئر: بازیکنان با فلسفه پپ منطبق شدند

 به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،فرانتس بکن باوئر قیصر فوتبال آلمان با حضور در کانال تلویزیونی اسکای 90 به تجزیه و تحلیل دیدار جمعه شب بایرن مونیخ مقابل بوروسیا مونشن گلادباخ پرداخت اسطوره ی مونیخی ها در حاشیه ی این برنامه عملکرد پپ را در این دیدار ستود و اعتراف کرد که از سبک بازی بایرن شگفت زده شده است.
 فرانتس بکن باوئر در اسکای 90:

شکل بازی بایرن؛ من از اینکه باوریایی ها اینگونه پرتلاش هستند و برای پیروزی با انگیزه می جنگند شگفت زده شدم در دوران آماده سازی آن ها به مصاف دورتموند رفتند و نتیجه ای دور از ذهن ثبت شد اما جمعه شب کاملا نرمال بازی کردند از اینکه چگونه با این سرعت بازیکنان با فلسفه و تاکتیک های گواردیولا منطبق شده اند کاملا سورپرایز شدم.

 

ترافیک در خط هافبک: اگر شواین اشتایگر، تونی کروس و تیاگو بخواهند به صورت همزمان بازی کنند حضور یکی از آن ها در خط جلو مشکلی ندارد اما اگر تعداد بیشتری از هافبک ها وظیفه حرکت رو به جلو را داشته باشند این می تواند یک خودکشی باشد و تیم در کارهای تدافعی به دردسر می افتد.

 

شرایط گواردیولا در بایرن: تغییر سریع بین حمله و دفاع چیزی است که از زمان حضور او در بایرن بهبود یافته است نکته مهم این است که او بتواند تیم را فشرده تر بسازد و با بهبود پرس تیمی شرایط را در تیم بهتر کند.

 

ریبری و مرد سال فوتبال اروپا: مهمترین چیز در انتخاب مرد سال فوتبال موفقیت هایی است که بدست آمده است بنابراین می توانم بگویم که او باید به این عنوان دست یابد.

 

شرایط گوتسه در بایرن: او دقیقا کیفیتی را دارد که منطبق بر فلسفه ی گواردیولا است همه چیز در زمین فوتبال مشخص می شود گوتسه یک بازیکن منحصر به فرد است که در ایده آل های گواردیولا جایگاه ویژه ای خواهد داشت.

نظرات 6 + ارسال نظر
Seabstian_Hamed دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 19:33 http://bayern.blogsky.com

جونم قیصر

محسن اشتایگر دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 21:26

قیصر امین پور؟!

Bastian سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 02:46

محسن اشتایگر خیلی به هوادارا میپری چت شده
طرح خبره تا میکنی ها داداش

محسن اشتایگر سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 09:38

من خیلى وقته به این وبلاگ میام اون موقع میومدم شماها هیچ کدومتون نبودین ولى الان اینجا احساس قریبى میکنم دوستان قدیمى من کجان ؟ فاضل مرصاد هاینز مصطفى شاهین امید مهسا و مهسا جوجو و محمد 13 نواب و... الانم اگه باهاتون شوخى میکنم میخوام باهاتون دوست شم

نواب سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 14:50 http://www.yfcb.blogfa.com

با این ترکیب قهرمان میشیم....
نوئر
اشملزر-هوملز-بواتنگ-لام
شواینی-گوندوگان
گوتزه -اوزیل- رویس
مولر
با این ترکیب صد در صد آلمان قهرمان میشه قول میدم به همتون زنده باد ژرمن و دیگر هیچچچچچچچچ.......
محسن جان من هستم شمارتم هنوز روی گوشی دارم پیامتم گرفتم....

fun_bayern سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 15:10 http://angrybirds2009.blogfa.com

اقا یکی به من بگه چرا باستین تو ترکیبا نیس!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد