وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مولر: آلابا بهتر از من پنالتی می زند

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،توماس مولر بعد از خراب کردن پنالتی درهفته اول بوندسلیگا مقابل گلادباخ، آلابا را در زدن پنالتی از خود برتر دانست.
 مولر بعد از خراب کردن پنالتی در بازی مقابل گلادباخ گفت : "ار خراب کردن پنالتی بسیار ناراحت شدم اما خوشبختانه آلابا توانست پنالتی دوم را گل کند. فکر می کنم جهت اشتباه را برای زدن پنالتی انتخاب کردم و این مجازات من بود که پنالتی خراب شود ".


مولر در پایان افزود: "آلابا پنالتی های خوبی می زند، به نظرم او از من بهتر است و باید پنالتی زن اول تیم شود". داوید آلابا چند ثانیه بعد از پنالتی مولر، پنالتی خود را در خلاف جهت حرکت دروازه بان زد و خود را در زدن پنالتی به پپ تحمیل کرد.
نظرات 7 + ارسال نظر
morteza دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 18:38

کاملا!
هرچند اون هم خراب کرده بود ولی از مولر بهتر میزنه!
تیم پنالتی زن نداره!

hani baerny دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 19:02 http://rosta7.blogfa.com

عیبی نداره توماس جون!برای ما این چیزا مهم نیس.همه جوره دوست داریم!!

علیMARIO دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 19:25

به نظر من که هیچکس تو بایرن بهتر از لام پنالتی نمیزنه

ribrey_babak دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 20:55

به نظرم پنالتی رو باید گل زن تیم بزنه مثل گوتزه

علی رضا دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 21:11

راست میگه خدایش الابا اعتماد بنفس فوق العاده ای داره و همینطور استیلش که پشت توپ وا میسه

محسن اشتایگر دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 21:40

هى بالاک یادت بخیر یادم نمیاد پنالتى خراب کرده باشى

Bavariaboy دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 23:31

مولر جان به قول یکی از بچه ها تو که گلا تو در جریان بازی میزنی بزار پنالتی ها رو الابا بزنه عیب نداره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد