وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خاوی مارتینس: باخت به دورتموند بیدار باش خوبی برای ما بود

 به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،خاوی مارتینس ستاره اسپانیایی باشگاه بایرن مونیخ از حضور در خط دفاعی باشگاه باواریایی راضی به نظر می رسد.
 این ستاره 24 ساله تابستان گذشته از اتلتیک بیلبائو جدا شد و به بایرن مونیخ پیوست و فصل گذشته با این تیم به یک قهرمانی سه گانه رسید.

حالا باروی کار آمدن پپ گواردیولا در بایرن مونیخ، او در پست متفاوتی بازی می کند.چرا که او از تیاگو آلکانتارا در خط میانی استفاده می کند و از همین رو مارتینس را در خط دفاعی به کار می گیرد. مارتینس در صحبت هایی به مارکا گفت:« برایم فرقی ندارد. شاید خودم ترجیح می دهم تا در خط میانی بازی کنم ولی در خط دفاع هم می توانم بازی کنم و شاید در  خط دفاعی بتوانم پیشرفت زیادی داشته باشم.»

بایرن مونیخ در اردوی پیش فصل عملکرد خوبی داشته ولی در سوپرکاپ آلمان با نتیجه 2-4 مغلوب دورتموند شد.

مارتینس در ادامه به این نکته اشاره کرد که باواریایی ها باید صبور باشند تا بازیکنان تیم بتوانند به سبک کاری گواردیولا عادت کنند:« شکست مقابل دورتموند بیدارباش خوبی برای ما بود. اوضاع برای ما مثل فصل قبل نیست. در لیگ آلمان رقابت زیاد است و اگر با صد درصد آمادگی کار نکنیم،هر تیمی می تواند ما را شکست دهد. فصل پیش ما در تک تک بازیها تیم برتر میدان بودیم ولی امسال تمام تیم های اروپایی به خوبی به تقویت قوا پرداخته اند و تکرار این موفقیت ها برای ما سخت خواهد بود. پپ ایده های جدیدی دارد و باید تیمی سفت و سخت را آماده کند و ما باید با سبک کاری او عادت کنیم. تدریجا اوضاع بهتر می شود و هرتغییری در زمان مناسب انجام خواهد شد. به زودی نتایج را خواهیم دید.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد