وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: خوشحالم که مجبور نیستم بهترین بازیکن فصل گذشته را انتخاب کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ در آستانه شروع بازی های بوندسلیگا، انتقاد از راسل را کنار گذاشته و تنها برای تیم سابقش آرزوی موفقیت کرد.


گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از اولین بازی در لیگ آلمان مقابل مونشن گلادباخ گفت: "موفقیت های بارسلونا من را خوشحال خواهد کرد. این امر کاملا واضح است."

گواردیولا پیش تر مدیران بارسلونا را متهم کرده بود که پس از جدایی از بارسلونا وی را راحت نگذاشته بودند. راسل اظهارات پپ او را "دروغ" خوانده بود.

گواردیولا از جواب دادن به سوال درباره بهترین بازیکن فصل 2012/2013 نیز طفره رفت و گفت: "به نظر من مسی، کرستیانو رونالدو و ریبری هر سه لیاقت بدست آوردن این عنوان را دارند. خوشحالم که من مجبور نیستم یکی از این سه بازیکن را انتخاب کنم."

نظرات 1 + ارسال نظر
siavash شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 02:01 http://www.chelseafans8.blogfa.com

سلام داداش خستنه نباشی.

داداش وب خیلی تمیزی داری ، خیلی حال میکنم با وبت .

راستی داداش یه سری هم به ما بزن با تبادل لینک موافق بودی بگو.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد