وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دیدار یواخیم لو با گواردیولا در آستانه شروع فصل جدید بوندس لیگا

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،سرمربی تیم ملی آلمان که امروز لیست بازیکنان فراخوانده شده به اردوی این تیم برای دیدار با پاراگوئه را اعلام می کند، شخصا با سرمربی بایرن مونیخ دیدار کرد.
  یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان روز گذشته با پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ دیدار کرد.

این دیدار درشرایطی اتفاق افتاد که یک روز دیگر رقابت های فصل جدید بوندس لیگا استارت می خورد و قرار بر این است که لو روز پنجشنبه لیست بازیکنان فراخوانده شده به اردوی تیمش برای دیدار دوستانه تیم ملی آلمان مقابل پاراگوئه را اعلام کند.

بایرن مونیخ روز گذشته در وب سایت رسمی اش عکس دیدار این دو سرمربی را قرار داد و به این نکته اشاره کرد که لو روز 5شنبه لیست بازیکنان فراخوانده شده به اردوی تیم ملی آلمان برای دیدار با پاراگوئه را اعلام خواهد کرد.

دراین وب سایت می خوانیم:« لو از این فرصت برای آشنایی شخصی با گواردیولا بهره برد.»

بایرن مونیخ جمعه در اولین بازی اش در رقابت های این فصل بوندس لیگا در خانه مقابل بوروسیا مونشن گلادباخ به میدان می رود.

ماتیاس سامر مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ در صحبت هایی اعلام کرده که هدف تیمش تکرار قهرمانی سه گانه فصل گذشته:« قهرمانی در بوندس لیگا، جام حذفی آلمان و لیگ قهرمانان اروپاست» اتفاقی که پارسال برای اولین بار درتاریخ فوتبال آلمان رخ داد.

سامر در صحبت هایی که در روزنامه اشپورت بیلد منتشر شد گفت:« می خواهیم بار دیگر برای فتح سه گانه به میدان برویم. می خواهیم افتخاری را دراروپا کسب کنیم که تا پیش از این هیچ کسی موفق به انجامش نشده؛ دفاع از عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا» از زمان روی کار آمدن گواردیولا در بایرن در اواخر ماه ژوئن، بایرن تنها در یکی از بازیهایش در پیش فصل شکست خورده و آن هم باخت مقابل بوروسیا دورتموند در سوپرکاپ آلمان بوده.


Löw visita a Guardiola a dos días del arranque de la Bundesliga

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد