وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

جروم بواتنگ: می خواهم در جام جهانی ثابت بازی کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، جروم بواتنگ اعلام کرد هیچ ترسی از رقابت با هم تیمی هایش بر سر قرار گرفتن در ترکیب ثابت بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان ندارد و می خواهد با تیم ملی آلمان فاتح جام جهانی 2014 برزیل شود.


این مدافع 24 ساله در مصاحبه با “Kicker” گفت: "هدفم این است که در جام جهانی 2014 به صورت ثابت بازی کنم، برای این کار می بایست ابتدا خودم را در بایرن ثابت کنم و توانایی های خود را نشان دهم."

در تیم ملی  می بایست بواتنگ برای قرارگرفتن در پست مدافع میانی با متس هوملس، پرمرتساکر، هولگر بادشتوبر و بندیک هوودس رقابت نماید. و در بایرن نیز با توجه به سیستم جدید گواردیولا و انتقال خاوی مارتینز به خط دفاعی، رقابت سختی بین بواتنگ، دانته، فن بویتن و بادشتوبر مصدوم برای قرار گرفتن در کنار خاوی مارتینز وجود خواهد داشت.

در مورد احتمال تکرار موفقیتهای فصل پیش بایرن این بازیکن 24 ساله افزود:" تکرار قهرمانیهای فصل قبل بسیار سخت خواهد بود، اما من در هر رقابتی که بازی کنم، می خواهم آن را فتح کنم."

قرارداد این بازیکن با بایرن مونیخ در سال 2015 به پایان می رسد و به نظر می رسد که صحبتهای ابتدایی برای تمدید قرارداد با این بازیکن از سوی سران باشگاه مونیخی آغاز شده باشد. وی در مورد تمدید قراردادش گفت:" من در مونیخ احساس خیلی خوبی دارم، بازی در چنین تیم وقعا لذت بخش است."

در فصل گذشته بواتنگ برای بایرن در رقابتهای بوندسلیگا 26 بار به میدان رفت و 2 گل نیز به ثمر رساند و در رقابتهای لیگ قهرمانان نیز وی برای تیمش 9 بار به میدان رفته است.

نظرات 3 + ارسال نظر
ms سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 20:06 http://http://fcbayern.ir/main/

عمرا با وجود هوملس و باداشتوبر اگه به هفته های آخر برسه بتونه برسه چون هوملس که 100 % فیکس هست ولی اگه بخواد فیکس باشه باید بترکونه.در هر حال ذخیره ی خوبی هست.

Seabstian_Hamed چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 01:19 http://bayern.blogsky.com

*** تمامی نظرات غیرمرتبط با موضوع پست حذف می شود ***

SCHW31NST31GER چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 13:35

آلمان خیلی های دیگه رو داره که جای اون بزاره مثل هوملس و باداشتوبر
اگه میخواد فیکس شه باید بیشتر روبه جلو بازی کنه.
من از خدامه یه بایرنی فیکس دیگه به تیم ملی اضافه شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد