وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماگات: خرید تیاگو اشتباه بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ بعد از باخت بایرن مونیخ در سوپرکاپ آلمان تدریجا روند انتقادات از پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ در حال آغاز است.

پپ درحالی هدایت بایرن را در دست گرفته که این تیم پارسال فصلی رویایی را با یوپ هاینکس سپری کرده بود و توانسته بود تا به سه قهرمانی در رقابتهای بوندسلیگا، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی آلمان برسد و همین موفقیت ها باعث شده تا توقعات از پپ گواردیولا بیش از هر زمان دیگری باشد.

در میان افرادی که به انتقاد از گواردیولا پرداخته اند، فلیکس ماگات سرمربی سرشناس آلمانی است که سابقه هدایت تیم هایی مثل هامبورگ، اشتوتگارت، نورنبرگ، وردربرمن، شالکه، وولفسبورگ و بایرن مونیخ را در کارنامه اش می بیند و از او به عنوان یکی از موفق ترین و باتجربه ترین سرمربیان بوندسلیگا یاد می شود.

ماگات براین باور است که خریداری تیاگو آلکانتارا برای بایرن می تواند یک تیر دو سره برای گواردیولا باشد. ماگات در این باره گفته: «اینکه یک سرمربی اسپانیایی، یک بازیکن اسپانیایی را به خدمت بگیرد، مشکل دارد. البته از دیدگاه من این طور است. اگر تیاگو همیشه در ترکیب تیمش قرار بگیرد، هم تیمی هایش فکر می کنند که این به خاطراسپانیایی بودن اوست و اگر تیاگو همیشه در ترکیب نباشد هم هواداران دائما به یادآوری مبلغی که باواریایی ها برای خرید او پرداخته اند خواهند پرداخت. این شرایطی است که گواردیولا باید از آن اجتناب می کرد.»

ماگات به علاوه معتقد است که چالش جانشینی هاینکس چالش بزرگی است و ایجاد تغییرات تاکتیکی فراوان در بایرن، سیستم مناسبی برای شروع کار پپ در بایرن نیست: «اگر گواردیولا شروع به تغییر جایگاه بازیکنان بکند و این بازیکنان از این جایگاه ها خوششان نیاید، بازیکنان به او اعتماد نخواهند داشت. بایرن فصل گذشته بهتر از هر زمان دیگری بازی می کرد و من بعید می دانم که پپ بتواند تیم بایرن را بهتر از فصل پیش  نماید. نمی توانی تیمی که تمام جامهای ممکن را فتح نموده، بهتر کنی.»

نظرات 13 + ارسال نظر
ms دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 12:38 http://http://fcbayern.ir/main/

اصلا با ماگات موافق نیستم.اصلا من و شما در حدی نیستیم که بفهمیم کارایی تیاگو چه قدر هست چون اون الان داره زیر دست گواردیولا تمرین میکنه نه زیر دست من و یا ماگات.حتما تو تمرین خوب ظاهر میشه یا چه میدونم اصلا گواردیولا دوست داره میزارتش تو ترکیب چون سرمربیه.کی گفته که تیاگو بازیکن بدیه؟در حد بایرن ظاهر نشده ولی نمیشه از کارایی که در آینده انجام خواهد داد چشم پوشی کنیم.اتفاقا بهتر از نگه داشتن یکی مثل امره چان بود.همون بهتر که رفت.یکی بهتر مثل تیاگو امده جاش.من نمیگم تیاگو از شواینی یا کروس زبونم لال بهتره ولی میتونه پست 10 بازی کنه اگه روش کار بشه به نظر من خیلی هم میتونه مفید باشه.

علیرضا دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 13:07

دوست عزیز سلام من هم یکی مثل خودتم وسرا پا دیوانه المان بایرن ودرتموندم ودوست دارم المانی جماعت توی دنیا از هر لحاظ برتر باشه.ولی با نظرت راجع به تصمیم های پپ موافق نیستم پپ هم یه انسانه چرا ما فکر میکنیم که از هر لحاظ (فنی وفکری)ایده های پپ بدون نقصه . حتی همون پادشاه مربیها هم (یوپ)چند سال کار کرد تا بایرن به اینجا رسید ولی پپ خیلی عجولانه میخواد ثابت کنه که میتونه تیمو بهتر از فصل پیش بسازه ومشکل دقیقا همین جاست که داره برعکس عمل میکنه .بماند که تیم هنوز رو به روی بزرگان اروپا بازی نکرده اونقت تازه میفهمیم تعغیرات بی اساس چه ضربه ای به تیم زده

tigho دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 13:13

منم باهات موافقم خرید تیاگو بهترین خریدبود تیاگو هنوز توی بایرن جا نیفتاده وگرنه استعداد های داره که چشم تیم های زیادی رو به سوی خودش جلب می کنه واما به نظر من از مقایسه کردن بازیکن ها چبزی جز عصبانیت به وجود نمی اید مسلما هر بازی کنی طرفداران خودش رو داره وتوهین به اون ها مانند توهین به طرفداراشه ولی از نظرت خیلی ممنونم(ms) امیدوارم امشب بایرن بترکونه

Seabstian_Hamed دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 13:23 http://bayern.blogsky.com

منم میگم؛ خرید تیاگوی برزیلی اسپانیایی اشتباه بود، میشد صبر کرد تا یکی مثل لارس بندر رو آورد

Bavariaboy دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 13:33

این ماگات و مهمت شول و امثالهم همیشه ساز مخالف میزنن چه با تیم ملی چه با بایرن ، بزارین فصل شروع شه چهارتا بازی جدی بکنه خراب کاری بکنه اونوقت بگید بدرد نمیخوره، این بادشتوبر و اشتارک و فن بویتن این همه سوتی دادن هیچ کس صداش در نیومده این بابا هنوز بازی نکرده انتقادا شروع شده!

hasan_G Ö T Z E دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 13:34

با باواریایی بوی

mosi14 دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 14:31

ببینید جدا از توانایی های فنی تیاگو خریدش واقعا با توجه به ترافیک هافبک های قدر در تیم اشتباه بود.کسی نمیگه تیاگو بده اما بایرن احتیاجی به هافبک نداشت.

bastian31 دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 14:52

اگه بنابه خرید تیاگو بود راحت میرفتیم جک ویلشر رامیگرفتیم

tigho دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 15:33

اقایون جوجه رو اخر پاییز میشمرند شما 1 ماه به تیاگو فرصت بدید ببینیداین خرید اشتباه بوده یانه اصلا بازی امشب رو ببینید اگه نتونست انتظاراتتون رو براورده کن اونوقت ازش انتقاد کنید من امروز یک بازی بارسلنا رو دیدم با مربی گری پپ تو اون بازی تیاگو بهترین بازی کن میدان بود حتی باوجود مسی انیستا ژاوی 1گل زد 3تا پاس گل داد توانای هاش رو جدی بگیرید

mj1989 دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 16:27

حرف ماگاتو قبول ندارم از هیچ نظر

tigho دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 16:50

اقای mj1989 دمت گرم بابا ایولللللللا

SCHW31NST31GER سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 13:47

خریدش اشتباه نبود اینکه با اسطوره باستین کبیر مقایسه میشه اشتباهه

SCHW31NST31GER سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 16:06

TIGHO جان میشه بحث تیاگو رو تموم کنی؟
تو هم یه طرفداری و حق نظر دادن داری اما کل کلت با چند تا از بچه ها اونم توی وبلاگ طرفداران بزرگ تیم بزرگ بایرن واسه دشمنا خوشایند شده.
لطفا خواهش منو بپذیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد