وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نتزر: دورتموند، تنها تیمی است که قابلیت رقابت با بایرن را دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ بازیکن بزرگ سابق تیم ملی آلمان معتقد است بورسیادورتموند تنها تیمی است که می تواند جلوی قهرمانی مجدد بایرن را در بوندسلیگا بگیرد.


گونتر نتزر، ستاره دهه 60 و 70 ژرمن‌ها در تحلیلی که برای نشریه زون‌تاگ نوشت، عنوان کرد: در پاسخ به این سئوال که چه تیمی می‌تواند در راه قهرمانی جلوی بایرن را بگیرد، پاسخ‌ می‌دهم: بورسیادورتموند بزرگترین رقیب مونیخی‌ها خواهد بود و من هیچ تیم دیگری را غیر از زردپوشان نمی‌‌بینم که بتواند نبردی جانانه با آنها داشته باشد. بایرن اکنون صاحب کادر بازیکن و مربی است که در تاریخ باشگاه سابقه نداشته است. این دو عامل سبب می‌شوند مجددا افتخارات بزرگ کسب شوند. از این جهت است که بایرن را در فصل جدید کاملا در صدر مدعیان می‌بینم.

وی در مورد خطر تغییراتی که پپ گواردیولا نزد بایرن در مدت کم حضورش ایجاد کرده و در آینده به وجود خواهد آورد، نیز عنوان کرد: فکر نمی کنم بحثی به اسم خطر در آنجا باشد. افق مونیخی‌ها همچنان گسترش خواهد یافت.

نتزر در مورد داستان دلخوری لواندوفسکی، ‌مهاجم لهستانی بورسیادورتموند به خاطر عدم موافقت برای انتقالش به بایرن اظهار داشت: به نظرم این موضوع برای دورتموند ضروری است که با لواندوفسکی به تفاهم کاملا حرفه‌ای برسد. چون او اهمیت فوق‌العاده‌ای برای دورتموند و بازی‌اش دارد. دورتموند به وجود یک لوواندوفسکی کاملا راضی، سرحال و با انگیزه نیاز دارد که بتواند در رقابت با بایرن، پیش برود.

نظرات 3 + ارسال نظر
امیرحسین یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 16:00

*** تمامی نظرات غیرمرتبط با موضوع پست حذف می شود ***

mj1989 یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 16:21

دورتموند حریف خوبیه اما نمیتونه مانع قهرمانیه ما بشه

امیرحسین یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 17:16

دوستان عزیز٬ بابک و یونس و تیاگو هر سه اسم یک نفر هست که با اسامی مختلف نظر میده و ظاهرا از مشکل حاد روانی رنج میبره و میخواد عقده هاش رو اینجا خالی کنه. شما عزیزان لطف کنید جوابش رو ندید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد