وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پاسخ منفی بایرن به شالکه برای خرید شقیری

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ هورست هلدت، مدیر باشگاه شالکه، تایید کرد که پیشنهاد دوباره این باشگاه برای خرید ژردان شقیری، هافبک تکنیکی بایرن مونیخ، رد شده است.

آبی های گلزن کرشن بعد از جدایی میشل باستوس به دنبال به خدمت گرفتن یک هافبک هجومی هستند و شقیری را به عنوان گزینه اصلی در نظر دارند.

اما بایرنی ها اعلام کردند که علاقه ای به از دست دادن این ملی پوش سوئیسی ندارند و او آلیانس آرنا را ترک نخواهد کرد.

هلدت به بیلد گفت: "من با ماتیاس سامر در تماس بودم تا از او در مورد به خدمت گرفتن شقیری پرس و جو کنم. متاسفانه او تاکید کرد که قصد ندارد اجازه بدهند این بازیکن از بایرن جدا شود."

شقیری که در تابستان 2012 از باسل به بایرن پیوست، بازی های خوبی در ترکیب باواریایی ها به نمایش گذاشت. هرچند با پیوستن گوتزه و تیاگو به بایرن، او این فصل برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی، کار دشوارتری خواهد داشت.

نظرات 43 + ارسال نظر
ms یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 00:39

عاشق شکیری هستم.یه بایرنی.واقعا احسنت داره.یه پا خندس.

ms یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 00:46

در جواب بابک بگم که ژاوی کیه که جانشین نیمکت نشینش کی باشه؟اگه تیاگو ژاوی دوم هست کروس هم بکن باور دوم هست.مغزت رو بکار بنداز.اگه طرفدار چندین ساله بایرن بودی میدیدی که بایرن دو سال اخیر فقط رو سه نفر به نام های کروس و ریبری و شواینی میچرخیده.حالا کروس شده موتاد؟تیاگو با قیافه رنگ پریدش موتاد نیست؟حالا تیاگو مرده از بس دویده تو زمین.همش هم پاس گل میده و شوت از راه دور میزنه.برو غاز بچرون تو هنوز عقلت به این چیزا قد نمیده کوچولو.

elrey یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 00:59

ms farmayeshey matine, moafegham bat

bastian31 یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 01:21

خودش حرف میزنه بعد میزنه زیرش
مگه بابک نگفتی من دیگه نظر نمیدم میرم سایتی دیگه بس که تیاگو تیاگو کردی داره حالم بهم میخوره بابا برو دست أز سرمون بردار

بابک یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 01:50

یکی به اسم علی اومد هم عقیده ی من بود واسه همین نظر دادم کی میگه بایرن ۳-۴سال قبل باکروس میچرخیده بایرن بازیکنان خیلی بهتر از کروس(ریبری .ربن .شواینی. لام. نویر ) داره شما هم هر وقت کم میارید میرید سراغ بکن باور اون توی نسل خودش بازیکن خوبی بود الان همه چیز فرق کرده مدافعان .مهاجمان و... شما فقط بازی بایرن رو میبینید اگه یک بازی تیاگو رو توی جام جهانی زیر ۲۰ سال جهان می دیدید الان اینجوری نمی گفتید یا پاس های که به مسی میداد توی الکلاسیکو ها . توی گذشته اسیر شده ایدالان توی ترکیب بایرن همه ی بازیکنان بایرن المای هستند ؟ نه .خیلی بازیکنان کلیدی هستند که در کشور المان به دنیا نیومدند(ریبری ربن تیاگو مارتینز دانته الابا گوستاوه شکیری فن بویتنگ ) الان همه ی هواداران بارسا و اسپانیا از اینکه با۳۷ میلیون یورو تیاگو رو از دست دادن ناراحت هستند اونوقت(ms) میاد میگه متاده واقعا براتون متاسفم میدونم یه روز به حرفم میرسید یه ضرب المثل است که میگه دیر وزود داره ولی سوخت سوز نداره

بابک یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 01:54

می زنم توی دهنت.بک بار دیگه اون کروس تراکتور که اصلا نمی تونه 2متر راه بره. اسمش را کنار تیاگو ژاوی اینده نیار.فهمیدی

وحید افنبرگ یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 01:55

بابا این بابک چهار سه دو نولی طرفدار پپ میاد تو این سایت طرفدارای بارسلونا هم که میدونید هیچی از فوتبال سرشون نمیشه فقط حرف مفت میزنن خود پپ گفته باستین از ژاوی بهتر و بالاتر چه برسه به اینیستا و .... حالا این میگه تیاگو از باستین بهتره کسی که اینجوری فکری داره مشخصه که هیچی حالیش نیست و اصلا ارزش بحث کردن و نداره

بابک یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 01:56

اقای (ms) من به تونی کروس نگفتم معتاد الان کامنت هارو که می خوندم دیدم یکی به اسم من داره نظر میده

bastian31 یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 01:57

انتقاد انتقاد از مدیران وبلاگ
سایت گل ماهنامه المان را میگیره امشب هم شماره یازدشه گرفته بامصاحبه جالب از بازیکنان.مدیران.مربی بایرن،المان،غیره اینجا معلومه چیکار میکنید
لطفا جواب بدید،واقعا این ماهنامه حیف است
خواهشا جواب بدید

نمیدونم! یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 02:21 http://bayern.blogsky.com/comments/post-7419

بایک یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 00:38
تیاگو این قدر بازیش خوبه.که بهش ژاوی اینده می گن.200درصد بهتر از کروس معتاد است.که اصلا نمی تونه راه بره.مثل گومز



اینم هم نظر آقا بابک که به کروس گفته معتاد!باور نداری؟
اینم لینک

بابک یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 02:43

یکی داره با نام من واستون کامنت اشتباهی میزاره چون اصلا من به کروس معتاد نگفتماینجا چه خبره؟

Seabstian_Hamed یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 02:44 http://bayern.blogsky.com

حال حوصله خوندن این همه کامنتو ندارم ولی دوتا چیزو اتفاقی دیدم!
چند ماه شدش از 2002
تیاگو هم 20 میلیونش شد، 37!

اصلا بیخیال، تیاگو بهترین بازیکن جهانِ نه کروس نه گوتزه نه مولر اینا هیچ کدوم به پاشم نمیرسن، تازه اگه باستی سعی کنه شاید به سایش بره

بابک یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 06:14

چقدر طرفدار های بایرن. .... من می گم تیاگو ژاوی اینده منظورم همون ژاوی هست که تو اوجش 30پاس گل می داد.اونم توی لالیگا بهترین لیگ جهان.توی الکلاسیکو4تا پاس گل داد همون بازی بارسلونا6-2برد ریال را.بعد طرفداران بایرن می گن ژاوی چیه.انگار فقط خودم یکم عقل دارم.وتعصبی حرف نمی زنم.خدایا ممنونم مرا بایرنی با عقل افریدی.

علیMARIO یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 08:52

تیاگو بازیکن خوبیه ولی حالا حالاها باید گرد جمع کنه تا به پای کروس برسه تو اصلا میدونی کروس کیه؟این تیگو و ژاوی یه متری هم پاس میدن با 2000 تا پاس با بدبختی توپو میرسونن به محوطه جریمه حریف ولی ما اینقدر بازیکنای بازیساز خوبی داریم که با 3تا پاس همون توپو میرسونیم نمونش پاسی که الابا به روبن داد تو بازی با بارسا و روبن گلش کرد یا پاسی که بواتنگ داد تو فینال و به گل 2 بایرن تبدیل شد
تو اصلا بایرنی از حرفات معلومه یه بارساییه بی عقلی

محسن اشتایگر یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 10:49

آقا صلوات بفرستین

محسن اشتایگر یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 11:03

ببخشید بابک جان نظر شما کاملا متین من قصد بحث ندارم ولى کی گفته لالیگا بهترین لیگ جهانه!احتمالا منابع شما صدا و سیماى ایرانه . سه ساله که بوندسلیگارکوردداره حضور تماشاگر تو استادیوم و مخاطب تلویزیونى هست

یونس یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 11:14

بابا سر چی دعوا میکنید کروس بازیکنی نمونه است فقط بعد از مصدوم شدن به وقت نیاز داره تابه اوج برگرده

احسان یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 11:31

آقای بابک خان اینجا سایت هواداران بایرنه ، ما دوست نداریم کسی به غیر از بایرن از تیم دیگه حرف بزنه و طرفداری کنه ، چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد چه بی منطق باشیم
لطفا برو تو سایت بارسلونا اونجا بنویس ژاوی بهترین بازیکن تاریخ فوتباله

tigho یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 12:52

کلا مثل اینکه شما ها هیچی حالی تون نمیشه میگم یکی با اسم من داره نظر میده من هم میگم بوندسلیگا بهتر از همه ی لیگ هاست و اما اقا یونس شما معلومه ریالی هستید چون هر کسی می ره ریال بخاطر رونالدوست ولی شما نباید حرف بزنید چون درتموند در لیگ قهرمانان اروپا حساب تون رو رسید اقایون من از این به بعد با اسم tigho نظر می دم

bastian31 یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 13:08

آره بچها کباب راست میگه ژاوی.اینیستا.مسی بهترینهای جهان هستند
با یکم تقلید:به یه زنبورمیگن میتونی هفتا گل بخوری میگه نه بابا مگه من بارسا هستم
بازی اول بابارسا یادتون گل سوم ریبری چجوری گیرچه مسی راانداخت.اینیستا هرتوپی میگرفت مارتینز بیرون زمینش میکرد.باستین هم که روپای ژاوی بود که دیگه معلومه.تازه کباب میگه توپ جمع کنهای بارسا هم بهترین هستند
آغا این کباب بیکاره کسی نداره باهاش حرف بزنه میاد باشماها بحث کنه اعصابتون خردکنه مگه من نگفتم بحث کردن باکباب را همه تحریم بحث کنند

mj1989 یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 13:09

بسه دیگه بابا انقد بحث نکنید.فعلن که تیاگو و کروس هردو بازیکن بایرنن و برای موفقیت بایرن تلاش میکن.پس این حرفای بیهوده رو بذارید کنار.والسلام

محسن اشتایگر یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 13:20

آخ جون گفتى کباب حیف که روزه دارم

یونس یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 13:36

اقای tighoاگه دورتمند ما رو برده(4-3) شما رو بد جور برده(4-2)و من میگم که بایرننمی تونه رئال رو شکست بده

tigho یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 13:47

ا قا یونس پارسال رو یادت نیست امسال هم شانش اوردید که با ما نیفتادید چون امسال ۱۰۰برابر از پارسال بهتر بودیم واما اقایون دیگه من اصلا باگفتن کباب ناراحت نمی شم خیلی مغرور نباشید اگه سال۲۰۱۰ رو یادتون باشه ؟؟؟؟؟؟؟

بایرن مونیخ ۰ ۴ بارسلنا

tigho یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 14:24

اصلا من بحث تیاگو و کروس نمی کنم.فقط دارم.بازی تیاگو را پایین نشان می دهم.باید تیاگو با ژاوی مقایسه شود نه با یک معتاد.

محسن اشتایگر یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 14:44

معتادها معمولا سیاه و لاغر هستن ببین کروس بیشتر به معتاد مىخوره یا تیاگو درضمن سال 2009 بود ولى هفتا که نخوردیم

ms یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 14:47

برو بابا.کسی به اونجای تو هم نمیرسه.

بابک یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 14:51

من رفتم ازمایش تست هوش انجام دادم.از200من روی135بودم.پس بی عقل نیستم.فهمیدی

محسن اشتایگر یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 14:51

بابک بابک بابک چهارسه لونا زده کپک

ms یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 15:00

به این ماه قسم من که رفتم تست دادم طرف گفت ضریب هوشیت بالای 170 هست.مطمئن باش سر عقل با من بحث کنی میخوابونمت زمین.

tigho یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 15:17

مطمن باشید اگه توی لیگ قهرمانان کروس با یونتوس مصدوم نمی شد الان بایرن ۲جام می اورد چون به جای اون اریان ربن رو اوردن و ربن هم گل های خیلی موثری رو کرد که هیچوقت تونی قادر به کردن این گل ها نبود با اون دهن کجش

tigho یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 15:19

اقای بابک تو واقعا اسمت بابکه یا چیز دیگه ای ولی دمت گرم عاشقتم قربون اون نظراتت برم

Bastian یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 15:19

کباب چقد چرتو پرت میگی
مقایسه بایرنو بارسلونا شبیه مقایسه ایران با این همه قدمت با اسراییله
اگه تیاگو زیره 21 خوش درخشیده کروس تویه تیمه ملیه المان به اون بزرگی همیشه میدرخشه اصلا اسپانیا تیم ملیش کی باشن که زیره 21 سالش شاخ شن!!!!
بزرگترین تیمه اسپانیا ریال بوده که اونم ساله 2000 با هشت گل و مربیگریه هیتسفیلده کبیر لهشون کردیم کباب اسپانیا یی ها از دست ما دله خوشی ندارن تو رو مقصر نمیدونم چون همیشه حالتونو گرفتیم

ms یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 15:20

اون موقع ها مولر به جای روبن بود و کروس به جای شواینی در اون هفته ها بود.بعد که مصدوم شد روبن شد فیکس و مولر رفت پشت مهاجم بازی کرد.اینا چه ربطی داره به کروس و روبن؟اونا که پستشون فرق میکنه.

tigho یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 15:25

اقایون المانی متس هوملس مدافع تیم درتموند محصول اکادمی بایرنه وتو تیم ملی المانه چرا نمیرید اونو از درتموند بردارید بیارید توی بایرن به جای دانته توی اون دو ماهی که کروس مصدوم بود راحت یودیم

ms یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 15:34

ما هر دو گل به منچستر سیتی رو بدون ریبری زدیم.تا چشمت در بیاد.

tigho یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 15:40

خبر فوری: گواردیولا گفته سال دیگه با امدن لواندوفسکی. کروس ومانژوکویج از تیم می رن.

ms یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 15:44

ما هم باور کردیم.

tigho یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 15:48

اره بابا ۴ تا گلی رو که خوردید هم بدون ریبری بود بازی برگشت با ارسنال هم بدون ریبری بود فینال با چلسی هم بدون ریبری بود بس نیست...

ms یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 15:53

نیست شما هم بدون مسی غوغا کردین.بس نیست؟شما که یه روز مسی نباشه 7 تا 7 تا میخورین.ما هیچگونه وابستگی به ریبری نداریم.اگه ریبری همین الان هم بره جانشینش رو داریم.

امیرحسین یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 16:01

*** تمامی نظرات غیرمرتبط با موضوع پست حذف می شود ***

امیرحسین یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 17:16

دوستان عزیز٬ بابک و یونس و تیاگو هر سه اسم یک نفر هست که با اسامی مختلف نظر میده و ظاهرا از مشکل حاد روانی رنج میبره و میخواد عقده هاش رو اینجا خالی کنه. شما عزیزان لطف کنید جوابش رو ندید.

Bavariaboy یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 20:30

ای بابا من از بحث جا موندم یه روز نیومدم وبلاگ ببین چه بحثی در گرفته!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد