وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پیزارو: فکر نمی کردم گواردیولا اینقدر بایرن را تغییر بدهد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ کلودیو پیزارو، مهاجم پرویی بایرن مونیخ، تایید کرد که از تغییرات زیادی که پپ گواردیولا در این تیم به وجود آورده، متعجب شده است.

سرمربی سابق بارسا به تازگی جانشین یوپ هاینکس در آلیانس آرنا شده و در تیم موفق فصل گذشته، تغییرات زیادی به وجود آورد، اتفاقی که مهاجم باتجربه این تیم را شگفت زده کرد.

پیزارو در گفتگو با خبرنگاران گفت: "تا به حال ندیده بودم که یک مربی تا این اندازه در تیم تغییر ایجاد کند."

آرین روبن، ستاره هلندی بایرن، هم که گل قهرمانی این تیم در فینال چمپیونزلیگ را به ثمر رساند، معتقد است که گواردیولا قصد ندارد تاکتیک هایی پیچیده را به اجرا بگذارد: "نباید فوتبال را بیش از این پیچیده کرد."

بایرنی ها در اولین دیدار رسمی شان زیر نظر گواردیولا، در سوپرکاپ آلمان شکست خوردند اما شب گذشته با پیروزی برابر منچسترسیتی، فاتح آئودی کاپ شدند.

نظرات 36 + ارسال نظر
Seabstian_Hamed شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 09:01 http://bayern.blogsky.com

پیزارو با اون سن و تجربه!!! براش این جدید!؟ اینجوری فکرکنم حالا حالاها مهمون تیمِ

mersad33 شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 09:55

ترکوند بایرنو.......

معذرت شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 13:14

من بابک هستم یا به قول(bastian31)کباب من فکر می کردم میتونم نظراتم رو ازادانه بگم ولی نه توی این سایت فقط باید نظرات دیگرون رو تقلید کنید به هر حال من اگه باعث ناراحتی کسانی شده ام ازتون می خوام من رو ببخشید ولی تازمانی که زنده هستم بایرنی خواهم ماند من میرم توی سایت های دیگه بایرن ونظر اتم رو اونجا می دم البته توی این سایت هم میام چون خبر هاش خیلی جالبی است نظرهای شما رو هم می خونم ولی نظر نمی دهم زمانی که سوپر کاپ المان بود یک نظرسنجی گذاشتند من توی اون نظر سنجی برد درتموند رو زدم با اینکه عشقه بایرنم زیاد کشش ندم همیشه از روی عقل قضاوت کنید نه قلب

به امید سه گانه اف سی بایرن مونیخ

mahsa شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 16:43

تفییر تا یه حدی خوبه دیگه!!!
چرا توماسو بازی نداد اون وقع!!!
هنوز تیم دستش نیومده....
این چند تا بازی اول باید فقط رو تکنین هر شخص حساب باز کنیم...نه کل تیم...
امیدوارم به زودی تیم بایرن دستش بیاد و کسانی و که لیاقت بازی به عنوان یه بایرنی و دارن بازی بده...

محسن اشتایگر شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 17:13

زمان همه چى رو درست میکنه

bastian31 شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 18:02

آغای بابک تو داری بر ضد بازیکنان تیم و آلمان حرف میزنی اونوقت میخوای ماساکت باشیم ازادی در این حد در لاس وگاس یافت میشه
تو بر چه منطقی تیاگو را با باستین هم سطح میدونی
آخه کروس بده بازی با ارسنال.دورتمند لیگ با اون گلهای زیبا.بازیساز فقط همین بس که صدر هم عاشقش شده
من کلا از نظرمحسن اشتایگر.عشق یعنی بایرن خوشم میاد شما بگید من اشتباه میکنم

کان مقدس شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 18:30

به پپ تنها یه ایراد وارده اونم بازی دادن بازیکنان تو پستای غبر تخصصیشون.
غیر این کارشو خوب انجام داده.
به گفته مدیرای ارشد باشگاه پپ با بایرن برنامه بلند من داره پس اگه خدایی ناکرده این فصل هم نتونستیم موفقیت فصل پیش رو تکرار کنیم ناامید نبشید.
هینکس مقدس هم سال اول 3 تا دومی آورد.

bastian31 شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 19:48

یعنی چه نه که زیاد جام بردیمه.دوفینال که باچلسی،اینتر باختیم باید پپ تواین سه سال حداقل دوتا اروپا بیاره تا دومین تیم پرافتخار اروپا بشیم

adm شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 19:51

Bavariaboy شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 20:44

الان دقیقاً بحث سر چیه؟

bastian31 شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 20:58

خبر جدید
بایرن پیشنهاد شالکه برای خرید شاکیری رد کرد

ali شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 22:28 http://www.bayern.blogsky.com/

نمیدونم چرا ما ایرانیها اینقدر بی منطق وافراطی هستیم
بابا به خدا منم از بچگی طرفدار آلمان و بایرن مونیخ هستم ولی حقیقتو باید گفت من حق رو به بابک میدم تیاگو سطح بازیش بالاتره تا کروز و حتی اشتایگر وبهتون قول میدم به زودی ستاره اول بایرن مونیخ میشه حالا این خط و این نشون نگی نگفتی
بازی تیاگو تو سطح انیستاست البته من فکرکنم الان شما با تعصب کورکورانتون میگین اشتایگر و کروز از انیستا هم بهترن

Seabstian_Hamed شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 22:31 http://bayern.blogsky.com

این علی همون بابکه با یه اسم دیگه از خودش حمایت کرده!

bastian31 شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 22:42

منم با Seabstian_Hamedموافقم

هاینز شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 23:00

پپ داره با این کاراش به تیم ملی عقابها ضربه میزنه.
ترکیبش باید با ترکیب یوگی یکسان باشه تا بازیکنا توی تیم ملی بتونن بازی خودشون رو ارائه بدن. مثلا اینجا لام نوک حمله بشه فردا تیم ملی دفاع راست باشه هیچ نتیجه ای نمی گیریم.
من نگران تیم در 2014 هستم. آخه بایرن استخوان بندی اصلی تیمه

بابک شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 23:06

من می خواستم حرف نزنم ولی علی خون رو تو رگ هام به جوش اورد .اوووووووووففففف یه ادم پیدا کردم باهاش بشین دو کلمه حرف حساب بزنم اینا که تو بایرن دهه ی 80و90 موندن.عاشقتم علی

علیMARIO شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 23:12

پپ کلا تو خرید بازیکن مشکل داره آوردن تیاگو اشتباه محض بود بعد از اینکه آوردش سعی کرد هر جوری شده تو ترکیب اصلی بگونجونتش اول به جای کروس که درخشش کروس خیلی بیشتر از تیگو بود بعدم به جای مارتینز که تیگو به جای مارتینز=فاجعه
باید یه مهاجم گل زن وتهاجمی میخرید چون پیزارو اصلا نمیتونه یه مهاجم کامل باشه
علی این تیاگو اصلا به پای گوستاوو هم نمیرسه چه برسه به کروس بعدم ما ایرانیا خیلی هم خوبیم یه جوری میگی انگار یه عمر با خارجیا زندگی کردی که اینجوری مقایسه میکنی

aria شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 23:41 http://www.tehran-iran.blogfa.com

عوضیای آشغال دارن بازی پاری سن ژرمنو نشون میدن اونوقت بازیای بایرنو نشون ندادن.درسته احیا بود اما شبکه ورزشم داشت احیا پخش میکرد؟؟
تازه الان بازی پاری سن ژرمن دارهاز شبکه 3 پخش میشه

داغ دیدن 2 تا بازی آخر بایرن به دلم موند

elrey یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 00:10

akhe shomaha dahane adamo baz mikonid 4ta bache mishinid juri nazar midid k engar az sarane bashgah ham bishtar saretune, pizzaro behtarin mohajeme jahan nis ama dashtanesh vaghean ghanimate, kheyli karbordie , ba bazihaye kami k besh miresid amare golzanie fasle pishesho bbinid kafie,

elrey یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 00:17

siasate bashgah bayad juri bashe k dar khedmate tim meli bashe na serfan ghahramane jamha, bazi nadadan be muller aslan ghabele tojih v bakhshudani nist, age gharar bashe ruzi mullero kroos o shwani ru nimkat bashan az asabaniat nabinim bazio behtare

ایوب یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 00:22

elreyجون مثل بچه ادم به فارسی بنویس نکنه الان خودتو خیلی گرفتی؟؟بههههههههه

بایک یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 00:38

تیاگو این قدر بازیش خوبه.که بهش ژاوی اینده می گن.200درصد بهتر از کروس معتاد است.که اصلا نمی تونه راه بره.مثل گومز

elrey یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 00:58

??????????ayob moaddab bash nemituni nakhun, pb

bastian31 یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 01:06

دوباره این جک گفت اخه کی دیدی بازیساز سرعتی باشه
آغاایوب چقدروبلاگ بارسا بیخوده که میاد تو وبلاگ باواریا نظر میده
لطفا همه به احترام طرفداران بارسا 7دقیقه سکوت

ms یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 01:12

بابک یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 01:46

می خواهم مقایسه ی تیاگو و کروس بکنم. تیاگو شوت های قوی می زنه.کروس هم شوت های خوبی می زنه.تیاگو تکنیک بالایی داره وسرعتش خیلی خوبه.ولی کروس هیچ کدامش را نداره.ژاوی دیگه تو راه هست اما این بار توی بایرن مونیخ.

وحید افنبرگ یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 01:46

بابا این بابک چهار سه دو نولی طرفدار پپ میاد تو این سایت طرفدارای بارسلونا هم که میدونید هیچی از فوتبال سرشون نمیشه فقط حرف مفت میزنن خود پپ گفته باستین از ژاوی بهتر و بالاتر چه برسه به اینیستا و .... حالا این میگه تیاگو از باستین بهتره کسی که اینجوری فکری داره مشخصه که هیچی حالیش نیست و اصلا ارزش بحث کردن و نداره

بابک یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 01:58

من هیچ وقت طرفدار بارسلونا نبودم.من ازسال2002طرفدار بایرن مونیخ بودم ودراینده هم خواهم بود.مگه دارم کار بدی می کنم.فقط می گم تیاگو بهتر از کروس هست

بابک یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 02:02

بدبختی تیاگو این هست که مال اکادمی بایرن و المانی نیست.وگرنه خودتان می گفتین تیاگو بهتر از کروس است.یه روزی به حرفم می رسین. اون روز دیرنیست.

وحید افنبرگ یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 02:09

فقط وفقط به نظرات تو میخندم

نمیدونم! یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 02:10

ببخشیدا ولی هرکی که به کروس بگه معتاد قطعا همین دیروز سایت ما رو پیدا کرده آقای بابک این جا هیچکس باهات موافق نیست زودتر بارو بندیلتو جمع کن برو!

علیMARIO یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 08:41

کروس تکنیکیه شوت زنم هست بازیسازیش عالیه تو که میگی تیاگو بهتره چرا تو بازی هیچ غلطی غیر از توپ لو دادن نکرد همچین گند زد که گواردیولا از عصبانیت خوابوند تو گوشش
پیزارو بازیکن خوبی بود الان یه مهاجم قوی میخوایم و تهاجمی پیزارو به نظرم اصلا مهاجم کاملی نیست تو بازی با دورتموند که عقب بودیم ما هیچ مهاجم نوکی نداشتیم که به جای ماندزو بیاریم

هاینز یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 11:08

عاقا دعوا نکنید اصلا نویر از هردوشون بهتره
دروازه بان سائو سبزی پولو پیش خودش چی فکر کرده بود که برای نویر پنالتی بزنه!!!!!!!!!!!!

بابک یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 12:56

دیگه این یونس از کجا پیداش شد شما برید بازی های مقابل درتموند رو تحلیل کنید که چرا باختید اگه یادتون باشه بارسا زمانی که پپ سرمربیش بود ۱۲ بازی پشت سر هم از ریال نباختند و بیشترشو بردند زنده باد تیا گو زنده باد پپ کبیر

امیرحسین یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 16:01

*** تمامی نظرات غیرمرتبط با موضوع پست حذف می شود ***

امیرحسین یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 17:17

دوستان عزیز٬ بابک و یونس و تیاگو هر سه اسم یک نفر هست که با اسامی مختلف نظر میده و ظاهرا از مشکل حاد روانی رنج میبره و میخواد عقده هاش رو اینجا خالی کنه. شما عزیزان لطف کنید جوابش رو ندید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد