وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: تیم باهوش و بزرگی دارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ شب گذشته در اولین دیدار خود در آئودی کاپ در ورزشگاه آلیانس آرنا به مصاف تیم سائوپائولوی برزیل رفت.

پپ گواردیولا پس از اتمام این دیدار به شبکه تلویزیونی «RTL» آلمان گفت: بازی با سائوپائولو آسان نبود. آنها در نیمه‌های فصل خود هستند ولی ما هنوز بازی‌های فصل جدید را شروع نکرده‌ایم. به نظرم ما شایسته این برد بردیم.

وی افزود: واقعا متحیرم که بازیکنانم به چه سادگی ایده‌های من را درک کرده‌اند و چقدر خوب آنها را در زمین پیاده می‌کنند. تیم خیلی باهوش و بزرگی دارم.

سرمربی 42 ساله تیم فوتبال بایرن تصریح کرد: ماندزوکیچ بازیکن عالی است که گل خیلی خوبی هم به ثمر رساند. وایزر هم بازیکن خیلی خوبی است و قادر است در پست‌های مختلف زمین بازی کند. برای من که یک مربی هستم میچل بازیکنی جالب توجه است.

گواردیولا با ابراز رضایت از عملکرد باستین شواین‌اشتایگر تاکید کرد: باستین بازیکن مهمی برای ما به شمار می‌رود. او بسیار باهوش است و شخصیت بالایی دارد. واقعا از شواینی در این بازی راضی بودم.

نظرات 13 + ارسال نظر
بابک پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 16:21

نمیدونم چرا پپ اینقدر به کروس اعتماد داره واقعه تیاگو الکانترا یک سر گردن از اون بالا تره فلیپ لام تو دفاع سمت راست یک نعمته بعد اونو میاره تو هافبک اخه خودمون هافبک کم داریم ولی از یک کارش خوشم اومد اونم این بود که مارتینز رو تو دفاع زوج دانته کرده بود به امید شیش تایی کردن من سیتی...

Bastian پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 18:04

بنظرت تو تیاگو از کروس بهتره!!!!!

بابک پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 18:35

تیاگو خیلی بهتر از کروسه هم از نظر سرعت وهم از نظر پاس دادناش به قول بارسای ها ژاوی۲ است!!!!!اما کروس خیلی کم سرعته تنها ضعف بایرن کروسه!!!

Seabstian_Hamed پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 18:41 http://bayern.blogsky.com

اشتباه نکنم شما از اون دسته کسایی هستی که از تا چند ماه پیش طرف بارسا بودی!
تیاگو خیلی فاصله داره تا کروس!

bayern_life پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 20:24

بابک چندبارٍ بازی بایرن و میبینی ؟!!!
کی گفته بازی فوتبال یعنی سرعت ؟؟
تا حالا با واژه ی بازیکن فانتزی اشنا شدد ؟!!!!!!!!!
تیاگو بازیکنٍ خوبیه اما کروس خیلی بهتره...
چندتا کیلیپ دانلود کن از کروس فکر کنم نیازتٍ

بابک جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 00:20

اقایون باورای بیاید یه کم واقع نگر باشیم من خودم عشق بایرن هستم حدود ۴سالی میشه کاری به این ندارم که تونی کروس از خیلی وقتهاست تو بایرن و تیاگو تازه اومده ولی خدا وکیلی نمی دونم چرا همه ی بازدید کنندگان از تیاگو بدشون میاد چون از بارسا اومده!!!! واما شما اقای(BAYERN-LIFE) هرکسی کلیپ هاشو دانلود کنی مسلما حرکات دیدنیشه از روی اونا نمیشه قضاوت کرد وهمونطور که قبلا گفتم تونی کنده که برای سبک تیکی تاک یک ضعف به حساب میاد

Seabstian_Hamed جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 01:21 http://bayern.blogsky.com

تیکی تاکا
نظرت برای خودت فقط مهمه داداش، ما با تونیمون عشق میکنیم، اون بچه گاو بازم مال خودت

fcb&dfb جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 03:35 http://es

هر کی میگه تیاگو از کروس بهتره جز اون دسته افرادی هستن که قریب به کمتر یک ساله (وشاید 3-4 ماهه)طرفدار بایرن شدن و ریختن تو سایتهای هواداری بایرن تیم ملی مورد علاقه شون هم قطعا المان نیست.( بعد قهرمانی المان تو 2014 سمت المان هم خواهند اومد). مثل اونایی هستن که تیم بارسا خدا مسی ملی ارژانتین یا تیم منچستر عشق رونالدو ملی ایتالیا و یا تیم ارسنال عشق فابرگاس ملی هلند!(میگی نه دور و برتون نیگاه کنید زیاده). اما من و بایرنی های اصیل تیممون بوندسلیگا عشقمون شواینی کلوزه لام نویر مولر کروس رویس دراکسلر گوتزه ادلر گومز هوملس هوودس شورله و....(غیر المانی هم فقط فرانک خان روبن توپ خراب کن الابا مارتی مانزو شکی دانته اون هم فقط وقتی پیرهن بایرن تنشونه) ملی هم تا سر حد مرگ منشافت.

REZA جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 03:53

Fcb&dfb
دمت گرم حرف دل ما بایرنیها زدی الان هر تیمی قوی میشه حزب باد ها میرن طرفش

علیرضا جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 08:06

گورپدر تیکی تا کا. این چه وضعیه تا حالا بازیکنهای بایرن تا به این سردرگم ندیده بودم فقط تو زمین به هم پاس میدن وهیچ هدفی ندارن روی یه ضد حمله هم از هم میپاشن .اقای پپ به ف ا ک دادی تیمو خسته نباشی

محسن اشتایگر جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 10:44

تو چجورى به این نتیجه رسیدى که تیاگو از کروس بهتره اگه به قول شما چهارسلونایى ها تیاگو ژاوی دومه کروس هم شواینیه دومه یادمه اون موقع که به طور قرضى واسه لورکوزن بازى میکرد بکن بائر گفته کروس در آینده بکن بائر جدید خواهد شد تیاگو اگر بازیکن خوبى بود توبارساذخیره نبود همون یه سوتى که توسوپرکاپ داد برا هفت پشتمون بس بود

بابک جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 14:00

تو سوپر کاپ تیاگو یک بار توپ از دست داد که همین یک بار باعث گل شد اما کروس حداقل چهاربار توپ رواز دست داد روی گل اول تیاگو دو نفر رو دریب داد وبعد یک پاس داد به فلیپ لام که هیچ کس جلوش نبود اونم بایک سانت دیدنی توپ رو به ربن زساند وگلش کرد وکسای هم که میکن من از چند ماه قبل وارد بایرن شدم واقعا واقعا دارن اشتباه میکنند واونهایی که میگن کروس از تیاگو بهتره اونهاهم ازاون دسته افرادی هستند که هیچ وقت ۹۰دقیقه بازی بایرن رو ندیدن وفقط با دانلود صحنه های مهم بازی اون رو تماشا کردن

Seabstian_Hamed جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 17:01 http://bayern.blogsky.com

بابک چند کامنت عقبتر ->"من خودم عشق بایرن هستم حدود ۴سالی میشه"
بابک کامنت قبلی ->"من از چند ماه قبل وارد بایرن شدم"
4سالت رسید به چند ماه قبل !!!!!

اگه فقط یکی از بچه های غیر جدید به من بگه تیاگو بهتر از کروسِ قبول میکنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد