وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رئیس بایرن‌ مونیخ به فرار از مالیات متهم شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ‌دادستانی مونیخ روز سه‌شنبه اعلام کرد: اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ در ارتباط با حساب بانکی خود در سوئیس با اتهام فرار از پرداخت مالیات روبرو شد.

دادستانی مونیخ در بیانیه‌ای اعلام کرد: بخش جرائم اقتصادی دادگاه منطقه ای مونیخ باید درباره اتهامات و برگزاری محاکمه هوینس تصمیم بگیرد.

باشگاه بایرن مونیخ درباره این مسئله اظهارنظر نکرد و مارکوس هورویک سخنگوی این باشگاه گفت: ما در این باره هیچ چیز نمی‌گوییم.

اولی هوینس 61 ساله در ماه ژانویه به طور داوطلبانه یک شفاف سازی مالیاتی در ارتباط با حساب بانکی خود در سوئیس انجام داد. مقامات از آن زمان تاکنون درحال تحقیق در این زمینه هستند.

آندره تیتز سخنگوی دادستانی مونیخ در بیانیه ای گفت: دادستانها روز دوشنبه تحقیقات خود را تکمیل کرده و این اتهامات را مطرح کردند.

تصمیم دادگاه درباره پذیرش این اتهامات احتمالا قبل از پایان ماه سپتامبر مشخص نخواهد شد.

فلوریان گلیویتزکی دادستان دادگاه گفت: این تحقیقات درباره کامل بودن و دقت این شفاف سازی مالیاتی انجام شده است. ما معتقدیم تردید کافی وجود دارد.

هوینس علاوه بر ریاست بایرن مونیخ مالک یک کارخانه تولید سوسیس در نورنبرگ و یکی از بانفوذترین افراد در فوتبال آلمان است.

وی در جام ملتهای اروپا در سال 1972 و در جام جهانی 1974 به همراه تیم ملی آلمان قهرمان شد و سه جام اروپایی، سه قهرمانی بوندسلیگا و یک جام حذفی آلمان را کسب کرده است. وی در سال 1979 به دلیل مصدومیت زانو بازنشسته شد.

به گزارش خبرگزاری آلمان، وی در دوران سی ساله مدیریت خود در بایرن مونیخ این باشگاه را به یکی از ثروتمندترین باشگاههای اروپا تبدیل کرده است. این باشگاه در دوران مدیریت هوینس 16 قهرمانی بوندسلیگا، 9 قهرمانی جام حذفی، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در جام یوفا را به دست آورده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
morteza چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 05:20

کی این قضیه تموم میشه؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
زشت واسه بایرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد