وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا و ته چهره ای از اکبر میثاقیان!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ فینال سوپر کاپ آلمان با برتری بوروسیا دورتموند در سیگنال ایدونا پارک به پایان رسید تا پپ گواردیولا در نخستین گام نتواند انتظارات را در تیم مونیخی برآورده سازد.

بایرن پس از نتایج درخشانی که در دیدارهای دوستانه گرفته بود و برتری 2 بر 0 مقابل بارسلونا راهی دورتموند شد. درترکیب بایرن خبری از مانوئل نویر، فرانک ریبری، باستین شواین اشتایگر، خاوی مارتینس و ماریو گوتسه نبود. تام اشتارکه دروازه بان دوم بایرن نیز در حد انتظار نبود اشتباه او در دفع توپ موجب شد تا گل اول زردها با هوشیاری مارکو رویس شکل بگیرد.

تزلزل در خط دفاع و هافبک مونیخی ها با گل به خودی دانیل فن بویتن به اوج رسید. اشتباهات مکرر تیاگو در پست هافبک تدافعی نیز بنیانگذار گل های بعدی دورتموند شد تا مربی اسپانیایی بایرن در نخستین گام شکستی سنگین را تحمل کند.

از نکات جالب توجه دیدار دیشب تایم اوت هایی در دو نیمه بود که برای استراحت و  نوشیدن آب به دو تیم داده شد. تا بازیکنان به سمت نیمکت مربیان رفته و دستورات تاکتیکی را از مربیان خود دریافت کنند و داور بازی نیز گلویی تازه کند ظاهرا گرمای شدید اروپا موجب اخذ چنین تصمیمی شده بود.

در تایم اوت نیمه دوم پپ گواردیولا که از بازی شاگردان خود چندان راضی نبود در دقیقه 76 و زمانیکه باواریایی ها 3 بر 2 از رقیب عقب بودند بازیکنان را به سمت خود فراخواند و با شور و حرارت خاصی به بیان تذکرات تاکتیکی خود با بازیکنانش پرداخت. او در صحبت های خود با تیاگو صحنه ای جالب را رقم زد که از چشم دوربین های تلویزیونی دور نماند شوک به شیوه ی اکبر میثاقیان!.

البته شوک های گواردیولا نتوانست تیاگو را به بازی برگرداند و او با ادامه ی اشتباهات خود در زمان باقی مانده ی نیمه دوم گل چهارم بوروسیا دورتموند را نیز پایه گذاری کرد. نوع برخورد پپ جدای از یادآوری خاطرات دیدارهای جام خلیج فارس می تواند به نوعی صمیمیت بیشتر پپ با تیاگو را نسبت به سایر بازیکنان بایرن نشان دهد.

نظرات 4 + ارسال نظر
رامین دوشنبه 7 مرداد 1392 ساعت 05:57

تیاگو تولو داد ولی جز خوب های بایرن بود ، باید یک خط جلوتر بازی کنه
باستین پشتش

رامین دوشنبه 7 مرداد 1392 ساعت 05:58

توپ لو داد

Tarafdar دوشنبه 7 مرداد 1392 ساعت 13:55

فردا اکبر میاد میگه کو تا شما با فاکتورهای نهفته من آشنا بشید پپ رو من بزرگش کردم.حالا بیا درستش کن

علیرضا دوشنبه 7 مرداد 1392 ساعت 19:25

اقای پپ..... گند زدی به تیم وهمه چی تموم شد خدا براش نسازه اونی که تو را اورد به المان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد